Ik had net Drogba in een pakje, en had dringend geld nodig, dus ik denk een gokje te wagen om een gouden pakje te kopen Hij gaat nu op de tradelist voor 30K
Silvere Rare spelers te koop, doe een leuk bod, ik heb eigenlijk alleen maar coins nodig !! Boulahrouz 74 CB (Stuttgart) Cedric van der Gun 74 RW (Swansea City) Royston Drenthe 74 LM (Real Madrid) Zonneveld 74 LM (FC Groningen) Wisgerhof 74 CB (FC Twente) Koevermans 73 ST (PSV) Penders 70 CB (NAC Breda) Lamey 73 RB (Arm. Bielefeld) De Ridder 71 RM (Wigan Athletic)
sorry heb er net zonneveld in een pakje en boula voor 14k gekocht.. Weet iemand wat het team vd week is. en waar ik die ken vinden ?? Te koop: Kaka CF Xavi cm Amaurie st Suarez cf
Jammer, ik kom er al niet vanaf, pfff, zit je me blij te maken met een dooie mus Waarom zou je 14k betalen als tie bij mij 9k is ?
Ik had Puyol 86 in mijn gold pack, ik ben een nieuw elftal begonnen waar hij niet in hoeft van mij. Bieden maar
je kunt de top 11 of the week vinden op deze link: http://forums.electronicarts.co.uk/ultimate-team-10/965920-top-11-week-17-03-24-03-a.html Top 11 of the week 17-03/24-03 - GK; Schafer (FC Nurnberg, 76 >> 81) - CB; Belengeur (Getafe, 72 >> 79) - CB; Dawson (Spurs, 72 >> 80) - CB; Yepes (Chievo Verona, 76 >> 81) - LB; Robinson (Bolton, 71 >> 77) - CDM; Pedretti (Auxerre, 78 >> 83 ) - CAM; Misimovic (Wolfsburg, 79 >> 84) - LM; Malouda (Chelsea, 80 >> 86) - RW; Messi (Barcelona, 91 >> 94) - ST; Erdinc (PSG, 76 >> 80) - ST; Lucarelli (Livorno, 75 >> 82 heeft niemand coins te koop voor echte euries?
Iemand nog interesse in deze rare silvere NL spelers Boulahrouz 74 CB (Stuttgart) Cedric van der Gun 74 RW (Swansea City) Royston Drenthe 74 LM (Real Madrid) Zonneveld 74 LM (FC Groningen) Wisgerhof 74 CB (FC Twente) Koevermans 73 ST (PSV) Ook nog te koop Chiellini 86 CB (Juventus) +20 contracts
omg had ibra net op de trade staan krijg in 1 minuut 20 aanbiedingen , sommige die met bronzen spelers komen , 1tje met etoó, 1tje met higauin 88 simao en nog wat spelers, en nog veel meer onzin biedingen
Uhmm, ik heb er wel spelers als Gourcuff, Ballack, Arteta, Clichy, Hangeland, Ashley Cole en Johnson voor over. Ik heb ook wel spelers als Dani Alves, Henry, van Persie maar die heb ik er niet voor over.