[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schizo007nl

    Schizo007nl Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt bij mij ook bekend voor.. heeft denk ik met de nieuwigheid van de game te maken :lol: Zal wel een patch voor komen ofzo
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Je unlockt meerdere wapens voor je class naarmate je hogere rank krijgt?
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    naarmate je meer met een clas speelt unlock je wapens/gadgets in die class en naarmate je ranked krijg je ook wapens (voor alle klasses)
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik speel em nu net iets langer dan 15 minuten (15 minutes online achievement) en ik geniet nu al , echt....wat nice.
     
  5. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Op naar die 5 dagen dan maar! :D
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    5 dagen? Achievement is dat? :)
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    nee das een insigna :eek:
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit het met de maps eigenlijk? Bij welke mode krijg je echt elke map te spelen van de game? Of zijn er puur bepaalde maps voor één bepaalde mode enzovoort?
     
  9. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    je hebt bij elke map een andere gamemode.
    bijvoorbeeld white pass is alleen conquest en Team Rush/deathmatch net als atacama desert.
    Je moet maar als je in de game zit een game zoeken maar niet met quick match. Hier kan je dan je gametype kiezen en kan je meteen zien welke map bij welke gametypes zit. ;)
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Het begint echt saai te worden nu ik bijna alles unlocked heb. Ga toch maar terug naar MW2/CoD4 :)
     
  11. Schizo007nl

    Schizo007nl Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, na de recon klasse uitgespeeld te hebben, nu ook de medic! Op naar de UMP45 van Engineer.. dan alleen assault nog! :)
     
  12. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Unlock je na rank 22 ( G3 ) niks meer als je omhoog gaat in rank? Moet gewoon 85000 puntjes halen om te ranken.. Als het nog normaal is..
     
  13. timmit

    timmit Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Als tijdens een potje de game/server je er uit kiepert behou je dan je behaalde punten/kills etc?
    Want gisteren kon ik van de ongeveer 15 potjes er maar 2 normaal uitspelen omdat ea steed offline ging..
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij mij tot nu toe wel. :)

    Wat de DLC betreft:

     
  15. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Dat unlocken/achievments is zo suf ... pffffff:)

    Je bent een voetballer, verdediger en dan moet je 'scoor een hattrick' unlocken, hahaha. Door dat stomme unlocken zullen de meesten nooit naar hun ware capaciteit spelen. Vooral die stomme 'destroy this/that' achivements ook. Zit je te spelen wordt alles gemortarstriked:mad:

    Ik snap wel dat het een GAME is dus ik vind het ook niet erg, maar duidelijk is wel dat een serieuze RUSH zich nooit verhoudt met het halen van achievements of het 'unlocken' van wapens.

    In RUSH speel je je rol die jou ligt en gebruikt daar het 'beste' wapen voor. En een perfect RUSH team is waarbij de team samenstelling balanced is.

    Nou ja, beetje <rant> maar je begrijpt, ik ben geen achievements/unlock gamer. Ik hem mijn Assault AN94/M16+RDS en MAGNUM en daarmee ben ik zo'n beetje klaar:) (speel heel soms engineer, als ik bewust voor vehicle ga)
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2010
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de andere kant , door die achievements gaan veel mensen wel met alle kits spelen ipv alleen maar die ene die ze fijn vinden.

    En ja ik ben wel zo'n achievement unlocker en ik blijf net zo lang mortarstriken totdat ik m'n destruction 2.0 heb :+
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Daarnaast heb je ook nog eens voordeel t.o.v. anderen. Niet helemaal eerlijk. Maaja hier trek je gewoon gamers mee.
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Desttruction 2.0 achievo is de enige de slecht uitpakt. Beïnvloed de game op een negatieve manier! De rest is top!
     
  19. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    lijkt me wel leuk met hun mee te doen maar om nou met 200 man te wachten op een invite gaat me wat ver....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina