[XOne] Mass Effect [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Helena Blake bijvoorbeeld. ;)
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ben nu met mijn tweede playthrough bezig.....maar het is wel erg makkelijk nu...8)

    Ik was eigenlijk niet van plan om de game op de hoogste moeilijkheidsgraad te doen, maar denk dat ik toch eens een poging waag.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Doe dan geen zijmissies, want vooral die op de maan is dan erg moeilijk. Voor de moeilijkheidsgraad achievements hoef je alleen maar de verhaallijn te doen. ;)
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja geen side questen doen en niet omdat ze moeilijk zijn want dat zijn ze niet. Maar de meeste sidequesten zijn namelijk met vijanden van vleees en bloed en die hebben oppeens allemaal immunity (wat je als soldier en vanguard ook hebt) daardoor worden ze heel saai en dodelijk langdradig)

    de hoofdquest heeft dit probleem niet. Meeste vijanden zijn namelijk geth en die moet je wel wat langer schieten maar geen immunity waardoor de gevechten niet langdradig worden. Af en toe een krogan met immunity maar de meeste darvan kan je wel dood pushen (push hem op de grond en schiet dan. Blijf dit herhalen als het enigzins kan zodat hij niet immunity kan activeren)

    Ik persoonlijk heb ook eerst normal en hardcore gedaan en daarin vier ally achievos gehaald. Nu doe ik de laatste run op insanity gewoon de hoofdquest en save hem voor virmire. (doe wel een aantal missies ertussendoor zoals de fan en alles iop de citadel) Dan speel ik hem op insane uit en daarna laad ik de game weer. Zet hem op normal en doe dan alle sidequesten + nogmaals uitspelen voor de laatste twee ally cheevos.
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heh, goede tip!:b:
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Scholar achievement kan ik zeker niet meer halen? Moet nog 2 races en die zou ik via Captain Anderson moeten krijgen.. maar die gast is toch retired ofzo?
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zeker de Protheans? Die kan je via hem krijgen voordat je Eden Prime leaved. 3 playthroughs, 3 keer heb ik alleen die race niet gekregen omdat ik dat stuk heb gemist met hem. 8)
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd ja. Al kan ik me niet herinneren dat ik hem op Eden Prime heb gezien.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Helemaal op het begin in de Normandy, voordat je aankomt in Eden Prime. Ergens dan moet je het krijgen. Geen idee hoe ik het zelf 3 heb gemist, ik doe altijd lang over gesprekken in ME. 8)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Er staat hier ergens in dit topic of in het vorige deel wel een beschrijving hoe je hem moet halen. Weet het niet uit het hoofd, maar het meeste vind plaats op de Citadel. Op de Normandy, voor Eden Prime, moet je echt eerst met Anderson praten en hem over de Protheans vragen. Bij de Embassies in de buurt zit ook het nodige, dus ga ook naar de Volus en Elcor Ambassades. Avina moet je ook vragen naar de verschillende dingen die ze kan vertellen. Zo kom je een heel eind. Anderson is het enige wat je in het begin absoluut niet mag vergeten, de rest wijst eigenlijks vanzelf. Als je Anderson naar de Protheans vraagt nadat je Spectre bent geworden, dan is het al te laat. ;)
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heel simpel. Start nieuwe game. En hier is het lijstje. De dikgedrukte moet je op een bepaald moment krijgen!

    Turians:
    At the very beginning of the game, talk to people about the Spectres and Saren.
    Asari:
    Either talk with Captain Anderson, or with Avina[The VI about the council races].

    Salarians:
    Talk to Captain Anderson after the first meeting with the council.


    Protheans:
    CAN ONLY GET WITH TALKING WITH CAPTAIN ANDERSON!


    Rachni:
    Talking with the VI near the Krogan Statue about the Krogans, the rebellion, and the war.

    Batarians:
    After acquiring the Normandy, talk with Captain Anderson. Ask him about him becoming a Specter.


    Elcor
    Talk to the Elcor diplomat Calyn in the embassy. The embassy is to the right of the Human Embassy.

    Geth:
    Ask Ashley AFTER finding her on Eden Prime.

    .
    Hanar
    Either with the Preaching Hanar, or with the Shop Keeper that is Hanar. Ask him about his speech.

    Keepers:
    Ask Avina near the Citadel Tower light.

    Krogan:
    Automatic by watching the confrontation between Wrex and the Krogan bouncer in Chora's Den.

    Quarians:
    Talk to Garrus in medical center.


    Volus:
    Talk with Avina outside the embassies.


    Zelf moet ik nog twee cheevos (turian and krogan achievo) Dan eerst FFXIII spelen en dan op naar mass effect 2
     
  12. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game zojuist uitgespeeld :b:
    Was een geweldige game moet ik zeggen, en ik ga het vervolg zeker halen in de toekomst.
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    leuke game he? ben ook net klaar met Mass effect (1200/1200) maar heb eerst FFXIII erin gestopt voor ik verder ga mett deel 2
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Is Pinacle station (of zoiets) de moeite waard?

    Bring down the sky zat bij mijn classic versie erbij (nice!!) maar die andere DLC niet.....met een reden???
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind van wel. Maar het is uiteindelijk niet meer dan een aantal challenges in 4 of 5 verschillende maps en een station met een zeer mooi uitzicht.

    De reden waarom die niet in de classic version zit is omdat Pinnacle Station later is uitgekomen dan wanneer ME classic is geworden.
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz aan de ene kant wel (best leuk) aan de andere kant stelt het inderdaad niet veelv oor en zijn de missies op de hogere moeilijkheidsgraad gewoon irritant. Maar je nieuwe appartement dat je krijgt is wel handig. Maar niks speciaals!
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Zag al dat je de game 1200/1200 had. Dat heb je best snel gedaan. Je heb mijn huiswerk voor jou ook al ontvangen. :+
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm, las op een ander (engelstalig) forum dat Pinacle niet werkt bij een ME classic?? Klopt dit of is dit inmiddels verholpen door een patch ofzo??

    (kan het nu niet meer vinden, anders had ik een link geplaatst)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Probeer het eerst maar eens, geloof er namelijk niks van wat dat forum van je zegt. Het zou gewoon moeten werken, want ook classic is gewoon de volle game. Aan classic games veranderen ze niets, behalve het doosje. ;):{
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ja 1000 op me is totaal niet moeilijk en hoeft niet lang te duren! Me "huiswerk"gaat echter wel wat langer duren!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina