Fifa 10 Ultimate Team

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuFFz, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    worden die kaartjes dan vanzelf hoger of hoe zit dat?

    150 euro voor 1.000.000 coins is geen hol.
    Een Coin ongeveer staat gelijk aan 0,02 cent..
    Dus miljoen coins is ongeveer 200 euro waard. Heeft ie 50 euro winst.
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2010
  2. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    tnx: hopen op messi 94 :p
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    maakt toch niks uit, ze zijn namelijk alle 4 geblesseerd en zitten dus niet eens bij de selectie:+
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    wtf is er gebeurd met de economie dan?
    Had vorige week nog drogba voor 55.000 verkocht nu staat die er voor 27.500 op buy now prijs!
     
  5. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    logisch, nu de premium packs slechts 5.000 coins zijn worden er daar veel meer van verkocht, waardoor er dus ook meer spelers op de markt komen. aanbod stijgt, overtreft de vraag, prijzen dalen. was ook wel nodig op de xbox 360, prijzen waren absurbt hoog aan het worden.
     
  6. samanestor

    samanestor Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    verstand van economie:thumbs:

    maar wil iemand toevallig een agbonnlahor(CF) kopen?
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ah had niet meegekregen van die pakjes prijzen etc.

    Maar absurd hoog vind ik niet, je moest tenminste wat doen voor een team of mazzel hebben.. nu kan elke mongool een top team aanmaken met drogba voor 27.500 en anelka onder de 20 k
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vond het idd wel leuker met de hogere prijzen. Maar het is niet anders, en ik ook nooit geluk ik me pakjes gehad dus kan nu goedkoop een superteam kopen!

    Echt handelen met de spelers gaat nu wat lastiger aangezien de meeste spelers nog maar weinig waard zijn!
     
  9. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    morgen loopt die 5k actie af... denk dat de prijzen weer omhoog gaan dan..
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ofwel; dan moet je nu veel van die spelers gaan kopen.

    Tussendoor; net ff dat toernooitje gewonnen mooi 10.000 gecashed.

    Mijn team begint eindelijk te lopen. Nu eindelijk win streak van 10 oid.
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Denk dat de spelers niet meer duurder worden. Mensen spelen het steeds minder actief en veel hebben al goede spelers in hun team. Er blijven alleen maar goede spelers bijkomen!
     
  12. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwoa, Messi wordt natuurlijk wel duurder, maar dan heb ik het wel over de 94 versie. Misschien is die zelfs meer waard dan Ronaldo atm
     
  13. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Net in de halve finale van dat 10k toernooi een 3-0 voorsprong in de laatste 15min weggegeven en na pingels verloren. Damn, wat baal ik.

    btw, ik heb het idee dat heel veel passes de verkeerde kant op gaan. Kan dat door een versleten controller komen?
     
  14. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag echt een slechte dag gehad, zeker 6 potjes verloren =( voorheen speelde ik 4-2-2-2 maar wilde wat opportunistischer gaan spelen dus voor 4-3-1-2 gegaan. Ging wel aardig dacht ik, dus spelers van positie laten veranderen door training. Vandaag ging het echt voor geen meter :mad: Sommige mensen zetten trouwens zo ontzettend veel druk en staan hartstikke dicht op elkaar, hoe doen ze dit? Kan dat met custom tactics ofzo?
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij spelen ze vaak dan gewoon ultra offensief dan kom je je eigen helft soms moeilijk over maar als je er eenmaal overheen bent..
     
  16. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is nu een beetje het probleem, het is veelal op hun eigen helft maar je kan wel gelijk hebben wat betreft ultra defensief! zelf ook maar eens mee experimenteren.
     
  17. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, eindelijk m'n nieuwe team af. 2 dagen geen wedstrijd gespeeld, maar dat is het me wel waard geweest. Hele Argentijnse selectie bij elkaar gehandeld.
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    had je beter 2 dagen lang dat toernooi van 10k kunnen doen dan had je de hele argentijnse selectie + de franse + italiaanse kunnen kopen op buy now.
     
  19. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb het wel gespeeld, maar ik zat in de dip van mijn fifacarriere. Dus heb ik mijn hele team verkocht en dat leverde maar 12k op op de tradelist. Toen heb ik 2 goldpacks gekocht, daar zaten hele mooie kaarten in met als 2 toppertjes Puyol en Benzema. Toen kon ik op m'n gemakje handelen zonder het 10k toernooi te winnen.
     
  20. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar gaat het niet om. Gaat om het principe om zo veel geld uit te geven aan UT, toch te gek voor woorden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina