Fifa 10 Ultimate Team

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuFFz, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Damn die toernooien is echt kut. Mensen die leaven en moet je de ronde opnieuw spelen. Ik moest 4x de kwartfinale en wordt dan in de halve finale uitgeschakeld.. Dan voel je je best wel genaaid. Maargoed dat is EA he dat ben ik al gewend daar maken ze aan de lopende band fouten sinds het begin dat dat hele bedrijf opgericht is.
     
  2. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    idd erg irritant maar het heeft ook een voordeel. op het ea forum staat een bug gemeld dat wanneer iemand gedurende jouw toernooi leavt dat je het toernooi meerdere keren kan winnen en dus die 10.000 coins meerdere keren kan opstrijken. ik heb hemzelf 2 keer gewonnen namelijk en 2 keer die bonus gekregen, volgens mij hoort dat niet zo te zijn.
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    o ik dacht dat dat wel gewoon kon?
     
  4. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    mmja dacht ik ook, maar volgens mij las ik van hier iemand op het forum dat hij het maar 1 keer kreeg en op het ea forum was het door een user aangemerkt als een bug.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb maar een keer de bonus gekregen, terwijl ik vier keer het toernooi gewonnen hebt.

    Je moet het 'Team of the Tournament' zijn voor de 10.000 bonus, niet de winnaar.
     
  6. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Winnaar is altijd Team of the Tournament, kan ik met volle overtuiging zeggen :emo:
     
  7. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    net als mk katti werd ik gisteren gek nadat ik 7 keer verloren had, het resultaat; heel mijn team gebonjourd. Aardig wat coins meegepakt en heb nu een team uit de barclays premier league. Nu heb ik de formatie 4-3-1-2 geadopteerd omdat ik juist door die mensen vaak werd ingemaakt. Echter heb ik het nog niet helemaal onder de knie, zijn er mensen die deze formatie ook spelen en hebben zij enige tips over hoe aan te vallen, wie naar voren te sturen bijvoorbeeld en door het midden of over de flanken?
     
  8. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik heb hem door de bug, als je in de finale staat en vervolgens leavt je tegenstander dan win je de match dus +10.000 en je mag nog een keer de finale spelen ;) dat bedoelde ze dus en het is me zojuist overkomen *KA-CHING* :D
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    waaaaaaat damn en ik maar inhouden in de finale toen terwijl ik hem met 10-0 had kunnen slachten maar hield het close (3 doelpunten verschil) zodat ie niet leavde :emo:
     
  10. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    haha gek! zojuist voor de 2e keer de finale gespeeld, gewonnen maar hij leavde JAMMER GENOEG niet :9 voor het eerst dat ik het jammer vind dat de tegenstander niet leavt :9
     
  11. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verloor zonet de finale met penalty's en was toch het team of the tournament tot mijn eigen grote verbazing.
     
  12. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus? Dat heb ik echt nog nooit gehad in de +- 50 toernooien die ik heb gespeeld. Daarom was ik er ook zo zeker van dat de winnaar altijd team of the tournament is. Vage shit.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Holy hell! Villa en Torres in een pakje :) Team is nu compleet. Kom maar op!
     
  14. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    vanmiddag ga ik de hele middag met m'n nieuwe team aan de gang, eerst cambiasso nog kopen. Mocht iemand zin in een potje tegen mij dan kunnen we dat heel eenvoudig regelen
     
  15. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kregen beide finalisten de bonus? Ik had ook al gemerkt dat, als ik een wedstrijd verlies met penalty's, ik toch vrij veel coins krijg. Misschien beschouwen ze dat als een overwinning?
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb het toernooi gister nog twee keer gespeeld, een keer de bonus gekregen toen ik alle potjes met 3 goals verschil had gewonnen en elke keer de betere was.

    Het tweede toernooi won ik twee keer door penalty's en waren we elke keer zo goed als gelijk aan elkaar, geen bonus voor mij.

    WOW.
     
  17. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek Totti en Cassano..
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Heel rustig spelen, en als de middenvelders aan de bal zijn en je gaat naar een aanvaller spelen, doe dit dan met (LB)(A). Dan zet je de tegenstander tegen de muur met deze formatie.

    Is er momenteel een toernooi met veel bonus? Mijn xbox doet het namelijk momenteel niet, dus ik kan niet zelf kijken.
     
  19. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks voor de info, moet zeggen dat het gisteren al erg goed ging! :thumbs: helemaal als je extra druk weet te zetten met opkomende backs ben ik achter gekomen.

    Een toernooi met veel bonus is de St. Patrick's Toernooi, 10.000 coins _O_ en een multiplier van 2.00 in alle rondes.
     
  20. matthieu1

    matthieu1 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Geld voor mij hetzelfde. Stond 10 min. voor tijd 2-0 voor in de finale, toch nog 2-2 geeindigd en verloren na penalty's. Tot mijn verbazing toch nog Team of the Tournament + 10000 Bonus!!

    Heb nu Aguero en Forlan als duo voorin. Had toch meer verwacht van die 2..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina