[TV] Southpark [deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Viktortje, 29 okt 2009.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    alstu

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Pfff South Park is wel een beetje over nu lijkt. De afleveringen worden steeds minder leuk. Dit was echt een poep afleveringen. Maarja, na 199 afleveringen is het natuurlijk ook wel moeilijk nog leuke dingen te verzinnen.

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik vond hem echt geweldig :eek:

Ik had hier al een keer eerder verteld dat ik de humor volwassener en origineler vond geworden. In tegenstelling tot jullie, stelletje zeikers haha. Ga family guy kijken ofzo :lol:

4. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.450
    ik vind het geniaal hoe ze zo actueel kunnen zijn. IMHO beter dan family guy. Er zitten missers tussen maar als er een goede episode is met Cartman is het vaak een klassieker

5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    vond hem ook wel sterk, gewoon omdat ook elke man in south park donders goed wist dat er niks aan de hand was. Maar alleen maar tegen de vrouwen proberen te liegen. Elke keer die oogjes die alle kanten op kijken. En die apen waren ook vrij sterk.

6. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is dat ze elke keer weer dezelfde insteek nemen om die actualiteit op de hak te nemen.
    Er gebeurt iets en de overheid/politie of whatever reageert volkomen overtrokken en doet compleet achterlijke aannames. Vervolgens komen de boys er in terecht en die weten het beter.
    Toevallig dat de laatste aflevering juist die formule ook nog een beetje omgooide aan het einde, maargoed. Het wordt een beetje voorspelbaar zo.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De serie verliest juist al z'n originaliteit en wordt alleen maar kinderachtiger en voorspelbaarder qua humor :x Doorgaans echt geen kont meer aan.

8. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mjaaaah. Beetje dubbel gevoel, ze hadden voor mijn gevoel met dit onderwerp er nog best wel wat leukers van kunnen maken.
    Maar opzich een redelijke episode, alleen wel voorspelbaar.

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Nieuws | 21 maart 2010 - Afgelopen nacht vond de première plaats van het 14de South Park seizoen, welke vooral gebaseerd was op de gebeurtenissen omtrent Tiger Woods. Ook Tiger Woods PGA Tour 11 van EA Sports werd op de hak genomen, en dat is waar het schoentje wringt bij EA Sports. Het bedrijf kan dan ook absoluut niet lachen met de parodie en is daarbij woedend op de makers van South Park.

EA Sports top ingelicht
    Vlak na de uitzending werd de top van EA Sports, incluis Peter Moore, ingelicht over de situatie. Een bron bij het bedrijf vertelde het volgende aan Daily Informer:
    Quote:
    “Soon after the airing of the episode the top beef were called in, even Peter Moore was informed of the situation. Before the episode aired the marketing folks were already worried, but now they have a lot more to worry about. While I personally found the episode quite funny, there are definitely a few copyright infringements in there that I’m sure will be dealt with accordingly”.

:D

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vond het altijd wel leuk dat er 2 verhaallijnen door elkaar liepen vaak. Bijvoorbeeld in seizoen 12: Super Phun Time. Daar had je Cartman en Butters die aan elkaar vast zaten en naar de super phun time gingen en de rest die werd gegijzeld in een 19e eeuws dorp door criminelen die net een burger king hadden overvallen. En dat is maar een voorbeeld.

11. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    de nieuwste/Laatste aflevering was echt om te janken, zelfde heb ik zo slechte aflevering gezien. Het einde was ook weer belabberd, ik denk er sterk over om het gewoon niet meer te gaan kijken..

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik zat eigenlijk ook de hele aflevering gewoon te wachten totdat het voorbij was. :+

13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ze maken altijd afleveringen aan de hand van actualiteit, dus dingen verzinnen hoeven ze niet.
    Tevens vond ik 'm alleraardigst

14. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Onderwerp voor de volgende aflevering:
    [yt]l7FwXPz8Slc[/yt]

15. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dat is gewoon reclame voor dit nieuwe seizoen.

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hehe, ik weet t niet hoor, maar de laatste aflevering is gewoon op niveau van de laatste 4 seizoenen. Ik vond m niet slecht. Ennnnn:

I think we have a turd in the punch bowl. :D

17. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een beetje waarom iedereen er over loopt te zeiken. De laatste 4 seizoenen waren stront in de ogen van veel mensen.

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Tsja maar als ik er zelf over terug denk, zaten er ook echt heel veel epische afleveringen in. :9 En ze zijn gewoon een beetje van format veranderd. Ik vind 't nog steeds vermakelijk om naar te kijken.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Bwahaha, dat meen je niet :lol:

[yt]EY39fkmqKBM[/yt]

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Oooooooh, dus dat was de grap.

Ik moet nog steeds de laatste 2 afleveringen kijken van het vorige seizoen. Ik vond de meeste zo brak dat ik ze niet eens allemaal heb gezien en de leuke momenten stonden de volgende dag vanzelf wel op dumpert en youtube.

Deel Deze Pagina