Ja ze zal het ook het meest hebben met RWD idd. Coast kan je vinden onder de setup en linksboven bij Power en preload. In het echt moet je de blippen, dat betekend dat als je terugshakeld je een beetje gas moeten geven. Maar dat is niet nodig bij Evo want dat doet de game al automatisch. Probeer ook niet te snel terug te schakelen. De default setups zijn degelijk. Kijk bij online folders daar staan veel meer setups en die zijn ook beter. Hier een setup guide. http://www.mediafire.com/?zynm2dz2jtj En hier een makkelijke.
Driving Force GT rijdt heerlijk. In Gran Turismo 5: Prologue met de Ferrari F12007 over Suzuka. Het stuurt klapt gewoon uit je handen op het rechte stuk!
Bedankt, ik rijd nu een stuk prettiger. Nog een vraagje, dat extra programmaatje over bandentemperatuur, motorgegevens etc. Hoe heet dat ook alweer? Ik had het namelijk maar het werkt niet met mijn versie en moet dus updaten, maar heb geen idee hoe het ook alweer heet.
Gisteravond hele tijd GTR Evo gedaan met de F1 2007 MOD op een server van RaceDepartment. Circuit was Bahrain. Moest weer flink wennen. Als ik alleen rijdt gaat het goed, als er iemand achter me rijdt wil ik te veel pushen om 'm voor te blijven en dan gaat het altijd fout.
Dat was hem! Dankje. E: Ik heb ook weleens last van als ik teveel druk krijg, maar dat komt vaak omdat ik teveel in mijn spiegels kijk waardoor ik de rempunten etc. mis.
Ik heb zelf ook maar een Thrustmaster geval. Het is goed te doen, als je echt serieus gaat spelen zou ik pas een geadvanceerd stuurwiel kopen. Maar jullie spelen dus ook GTR Evo? Wat is jullie Steam account?
Speelde voordat ik de Driving Force GT had, altijd met de DriveFX. Stuur werkt, maar zonder rumble op de PC. Dus je rijdt gevoelloos en is er vrij weinig aan. Aangezien ik geen Xbox360 meer heb, maar een PS3 moest ik ook een nieuw stuur. Dus toen maar meteen de Driving Force GT gekocht. Dus antwoord op je vraag. Ja, de DriveFX werkt..
Yeah nieuwe GTR komt eraan. \o/\o/ http://www.racedepartment.com/content/316-new-gtr-game-development-simbin.html
Wat is nu eigenlijk een goed spel om mee te beginnen in de simwereld van de PC? Ik heb veel Forza 2 en Race Pro gespeeld op de 360, maar wil wel eens wat proberen op de PC. Maar wat is nu eigenlijk het beste of leukst om mee te beginnen. rFactor, Live for Speed, GTR2, Race On of iets anders?
Out of the box zijn de Simbin games het beste. Ligt er ook aan wat je leuk vind WTCC auto's of GT auto's of open wheelers?
Ik ben meer van de open wheelers. Dan is rFactor een betere keus of is simbin dan nog steeds het beste? Misschien maar gewoon allebei gaan kopen.