Deze game verdient het niet eens meer om de titel Splinter Cell te dragen, ze hebben hem gewoon totaal verneukt. Zit eigenlijk geen enkel element meer in van de eerdere Splinter Cell's, my ass met dat die Ubisoft zei dat het voor de echte fan's nog steeds sneaken is. Het maakt niet eens meer uit waar lichamen liggen blijkbaar want die kan je niet eens meer wegdragen, niet meer op de kop hangen aan een buis? Poppetjes vastpakken en dan knock-out slaan i.p.v killen, en fucking gay dat je zwart wit beeld krijgt als je veilig bent.
Echt ik ben diep teleurgesteld in Ubisoft, ik was blij dat er weer een Splinter Cell game kwam maar ze hebben zwaar vernacheld.
En die lelijk auto-move van stuk naar stuk (zoals dat in Gears of War zelfs gebeurd), jammer echt heel jammer. En niet te vergeten die lelijke auto-shooting.
Jammer dat developers en publishers alleen nog maar denken aan hoe krijgen we de core mensen te pakken. En dan vergeten ze daarbij hun fans(hardcore).
Ze hadden meer succes gehad als ze gewoon een remake hadden gemaakt van Splinter Cell met de MP van Chaos Theory.
Ik koop deze game wel als ie een keer 10 euro kost want dit is echt niet meer Splinter Cell zoals het was en hoort te zijn.
Laatst bewerkt: 20 mrt 2010