Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    A.I is niet echt bijzonder nee, wel veel te makkelijk. Ik zit nu steeds gewoon maar wat te kloten met de guards omdat ze me toch niks kunnen doen. Ondanks dat vermaak ik me toch erg met de demo, kom steeds nieuwe dingen tegen om iemand te vermoorden.

2. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik vind het jammer dat de bewakers, je voetstappen niet horen..
    veelste makkelijk. zonde van de game.. laten we hopen dat dit alleen in de demo voorkomt..

3. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    De game komt over een maand uit, lijkt me niet dat er nog veel aan gaat veranderen. Daarom lijkt het me ook beter om demo's niet alleen te gebruiken voor marketing, maar ook voor feedback. Had hier gewoon zoveel meer in gezeten.

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    aantal dingen zijn me opgevallen.
    Ik ben totaal geen graphics hoer ofzo, alleen dit zit er gewoon te belabberd uit. Waar de eerste SC's op de oude xbox altijd erg mooi waren lijkt het nu alsof we nog steeds naar graphics kijken van toen.
    Hoewel je nog steeds kunt sneaken ligt de nadruk overduidelijk meer op de actie, wat is spijtig vind. Zijn genoeg shooters op het moment en een duidelijk gebrek aan een goede sneak game.

Maar wat positief is: ik vind de controls(na wat wennen) echt heerlijk vloeiend. Ook de gameplay vind ik erg vet en de sfeer zelf is ook heerlijk.
    En ik denk dat het met de sfeer ook wel in orde zal zijn.

5. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoort als je luistert duidelijk roepen dat iedereen op z'n plaats moet blijven staan, en dat Sam-fisher vanzelf wel op komt dagen... Ik denk gewoon (omdat dit de demo is) dat ze de AI zo hebben ingesteld dat de bewakers in hun ''eigen kamer'' blijven... Ik denk dat je in latere missies in het volledige spel echt wel moeite moet doen om niet gezien te blijven!

Maarja, ik wacht het allemaal maar rustig af... Voor mij wordt het bijna wel zeker een topper! :)

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    2nd that, het begint al met het main menu dat er al belabberd uitziet (de letters)..

Ik had zojuist op mijn xbox even een Insider Movie gekeken waarin een developer je door de demo neemt. En toen heb ik toch best een aantal gave dingen gezien waar ik zelf nog niet achter gekomen was.
    Zoiets laat me toch anders tegen de game aankijken, in positieve zin. Want er zijn gewoon zoveel mogelijkheden. :thumbs:

7. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch zijn er heel weinig mogelijkheden ivm met vorige delen. Tuurlijk ziet de actie er bruuter uit, maar je hebt minder gadgets, minder functionaliteiten etc. Minder diepgang.

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd. Er is totaal niets mis met mijn ogen, maar ik speelde vanmiddag op een 40 inch Full-HD tv maar ook de ingame letters(als je een wapen wilt oppakken bv) had ik eerste paar keer het verkeerde knopje mee te pakken(drukte op X ipv A)

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    En daar ging m'n favoriete gameserie....

10. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wajoo, toen ik eerst al jullie reacties las dacht ik *** spel. Maar het is nog steeds super gaaf! En voor alle huilers je kan ook gewoon de hele missie 100% stealth uitspelen zonder 1 kill te maken. Staan genoeg walktroughs op youtube daarvoor. Super gaaf, ga ik zeker halen!
    Nog 1 vraag; kan je het online co-op spelen?

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, dat had ik ook en ik speel op een 42 inch tv. Drukte elke keer op X inplaats van A. Voor de rest vind ik het grafisch gewoon netjes hoor, ziet er goed uit. Vooral die begin scene (Toen ik die gast tegen die wastafel aansloeg moest ik toch wel even shit zeggen, zag er bruut uit! :eek:) ziet er tof uit, je kan zo de grijze haartjes van Sam tellen.

Vind de game juist wel tof, maar ik ben dan ook niet fan van de eerste drie delen. Alleen Chaos Theory gespeeld, maar nooit verder gekomen dan het eerste level omdat het voor mij toen te veel stealth was. Double Agent was wel tof (Multiplayer echt heel vaak gespeeld, vond het geniaal.), en deze lijkt me ook erg tof. Jason Bourne meets Batman Arkham Asylum.

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Een ruimte van nog geen 10m² mooie graphics geven is ook niet zo moeilijk he. :9 (begin scene)

13. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Deze game verdient het niet eens meer om de titel Splinter Cell te dragen, ze hebben hem gewoon totaal verneukt. Zit eigenlijk geen enkel element meer in van de eerdere Splinter Cell's, my ass met dat die Ubisoft zei dat het voor de echte fan's nog steeds sneaken is. Het maakt niet eens meer uit waar lichamen liggen blijkbaar want die kan je niet eens meer wegdragen, niet meer op de kop hangen aan een buis? Poppetjes vastpakken en dan knock-out slaan i.p.v killen, en fucking gay dat je zwart wit beeld krijgt als je veilig bent.

Echt ik ben diep teleurgesteld in Ubisoft, ik was blij dat er weer een Splinter Cell game kwam maar ze hebben zwaar vernacheld.

En die lelijk auto-move van stuk naar stuk (zoals dat in Gears of War zelfs gebeurd), jammer echt heel jammer. En niet te vergeten die lelijke auto-shooting.

Jammer dat developers en publishers alleen nog maar denken aan hoe krijgen we de core mensen te pakken. En dan vergeten ze daarbij hun fans(hardcore).

Ze hadden meer succes gehad als ze gewoon een remake hadden gemaakt van Splinter Cell met de MP van Chaos Theory.

Ik koop deze game wel als ie een keer 10 euro kost want dit is echt niet meer Splinter Cell zoals het was en hoort te zijn.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2010
  14. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    is dat niet een fout in de game? want ik lees ook een X

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Valt mij op als je met de camera inzoomt op Sam dat het steeds waziger word, normaal blijft dat gewoon altijd scherp, no big deal verder, maar begrijp het niet. Toch is dit echt wel een kopertje voor mij. Gisteren een nieuwe videotje gezien van de co-op en dat ziet er erg fun uit. En als ze het verhaal goed verwerken door de game heen, dan kan het wel eens erg gaaf worden.

16. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Gamersea en ik zitten blijkbaar op een lijn. Al spelen de graphics wel een grote voor mij. Die zijn voor mij not done. Zo'n big game en dan zo n bout graphics en ja ik heb een full hd. Misschien dat het uiteindelijke spel toch nog wat meer getweaked wordt en ik net zo n verschil mag aanschouwen als batman (demo) en de uiteindelijke versie. Maar mocht ie zo blijven dan haal ik hem zoiezo niet.

17. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het grafisch juist erg goed! Het kan er ook aan liggen dat ik op een 24inch beeldscherm speel.

en ik denk trouwens niet dat ze hem gaat tweaken... Hij ligt al over een paar weken in de winkel!

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Blij dat ik ff de demo heb gespeeld ;) Pre-order gecancelled.

Dit is dus geen Splinter Cell, jammer.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel raar dat mensen allemaal dachten dat het een ouderwetse SC ging worden.
    Als je alle filmpjes en interviews had gezien dan had je gewoon geweten dat het een Bourne game ging worden. :)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik snap alle kritiek niet zo, volgens mij kun je nog steeds alles sneakend doen. Je hoeft helemaal niet meer te schieten dan in de vorige delen. Enige wat ik inderdaad mis in de demo is dat je met lijken kan slepen, voor de rest is het volgens mij gewoon splinter cell met mark & execute en een nieuw coversysteem als toevoegingen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina