Heb op dit moment 2 Blazblue limited editions in preorder staan. £35,- bij amazon.co.uk en £30,- bij zavvi.co.uk Ff kijken wanneer ik die bij amazon.co.uk cancel. Of ik verpats hem hier door voor ~50 euro of zo.
Bah ik heb geen credit card. Is er iemand die hem voor mij wil bestellen bij Zavvi.co.uk (limited edition) als ik geld naar diegene vooraf overmaak?
Was gister bij de gameshop in den haag en daar hebben ze hem pas 2 april binnen... Word steeds later lijkt wel...
Als ze BlazBlue bij Amazon ook uitstellen, annuleer ik de pre-order en wacht ik wel tot dat het uit is. De officiële release date is nu 26 maart, en dat is nog een weekje wachten. Als ze het nu wéér uitstellen...
Het begint te lijken op de Europese release van KoF '98 Ultimate Match op de Ps2, die zou vorig jaar in maart uitkomen maar het werd uiteindelijk juni
Bedoel je de story mode ? Bereid je voor op heel veel tekst, en het slaat echt nergens op allemaal, vond ik dan.
Maar aan Street Fighter heb je tenminste nog wat in Europa. Blazblue moet nog steeds uitkomen hier en Continuum Shift komt er al aan in Japan en Amerika. http://kotaku.com/5497723/blazblue-continuum-shift-keeps-2d-fighting-alive-this-summer
Man... nou ga ik weer twijfelen... dat is wel heel snel. De PS3 versie is uiteraard regiovrij maar ik heb wel een fightpad voor de 360... En tja 30 pond voor de limited edition nu... twijfel...
is 1 april nu de nieuwe datum? ik kan bij zavvi geen 360 versie meer vinden.....play.com is nu de goedkoopste? En is er al wat bekend over wanneer de andere versie naar de EU gaat komen?