Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Als je het guns blazing kan doen, is er toch geen reden meer om het geforceerd zo stealth mogelijk te doen. De game straalt gewoon aan alle kanten harde opvallende actie uit... Is net als in Call of Duty alles met je mes doen, kan natuurlijk, maar waarom zou je als de rest wel met een M16 loopt.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    mja , misschien ben ik dan heel slecht in guns blazing spelen maar ik heb echt het idee dat ik op realistic een echte splinter cell game aan t spelen ben door zoveel mogelijk confrontatie uit de weg te gaan en met t licht en de cameraatjes te spelen. En als het dan toch tot een schietpartij komt ben ik juist blij dat ik er wat harder in kan knallen dan sam voorheen kon.

Moet wel zeggen dat ik nog steeds het mes uit Chaos Theory mis, dat waren toch echt de vetste kills ever

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind de grafische stijl erg tof, maar ook ik ben niet overtuigd. De game poogt heel intuïtief te zijn, maar ik ervaar het niet zo. Ik vind de controls niet vanzelfsprekend en ik heb het gevoel dat ik slechts van het ene naar het andere interactieve object ren. Er zijn tig automatische acties die ik enkel een druk op de knop vereisen als je dichtbij genoeg bent. In Double Agent had ik meer het gevoel een karakter direct te besturen. Nu mis ik gameplay.

Maar goed, het is een erg korte demo van een tutorial-level. Niet erg representatief, denk ik.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb de demo weer aangegooid net, puur om te bekijken of je dingen anders kunt doen. Ik moet zeggen dat ik net echt fun had in die grote kamer in het warenhuis met die EMP . Wat ik deed was...

-Ik ging via de deur, die ramde ik gewoon open en knockte die gozer keihard down.

-Rechts van je kunt je door dat kamertje heen en blijf je in de schaduws, ik ging achter muurtje zitten en lokte een ventje naar mij toe door op de grond te schieten, die kwam er toen aan en vanuit mijn cover stompte ik hem neer.

- Toen de grote kamer in gegaan en gelijk op die pijp geklommen, terwijl ik aan die pijp hing schoot ik een sticky cam in de kamer van die vent achter die computer.

- Toen de twee ventjes vlakbij de EMP gemarked

- Naar de sticky cam geschakeld en deze gedetoneerd waardoor iedereen gek werd.

-Terug bij sam gelijk op Y gedrukt om de twee stakkers te executeren.

-Ander ventje gaf ik een headshot, en toen bleven er twee over die het even niet meer wisten...

-Op precies het goeie moment laat ik mij naar beneden vallen, bovenop een ventje, en de andere die zich net wil omdraaien knock ik keihard op zijn muil.

Sam zei ook hierna 'Oh yeah!!!!' ..ik begin fun te krijgen hiermee!!! :thumbs:

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je kan ook links gaan buiten en naar binnen klimmen in plaats van rechts de deur in te gaan. :)

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    die gozer links moet je iig even het raam uit trekken om aan een goedkope execute te komen :)

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Yep i know , maar ik vond het erg bad-ass om die deur in te rammen en hem gewoon neer te meppen :p. Als je trouwens door het raam gaat, dan staat dat ventje bij die ene deur er toch wel gewoon?

Hoe dan ook, nu merk ik dat het mark&execute wel heel cool is, en juist als je alleen maar 'manual' zou schieten zou het erg gauw saai worden. Juist als je M&E gebruikt op deze manieren is het vet.

8. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk kan je in de full game wel vijanden verslepen, dat is nu wel een groot gemis imo.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nee, als je via het raam gaat is dat ventje bij de deur weg. Als je via de deur gaat dan is er geen ventje bij het raam. :+

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hangt dat ook niet af van de moeilijkheid? volgens mij staat er op normal zowieso niemand in die gang bij de deur en op realistic wel

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dit laat wel zien dat problemen op meerdere manieren zijn te benaderen. Zo speelde ik dus totaal niet. Vergeleken met dit klungelde ik maar wat aan. :+

12. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Double Agent vanmiddag weer gekocht voor 15 euro :). Stuk leuker! Als iemand een potje wilt spelen tegen mij en nog iemand kan dat vanavond tot 11 uur!

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vind het een toffe game, welliswaar minder sneaken maar wel een flinke dosis brute actie en het ziet er allemaal prachtig uit.

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Meteen op realistic begonnen, en kan weinig hebben, wat positief is.
    Trouwens ik heb best wel het SC gevoel wat sommige hier missen. Je kan het prima af zonder guns blazing iedereen overhoop te raggen. Ik vind het vet :cool:.

15. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt live voor de oude xbox titels er niet uit dan?

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik had het eerst ook niet door dat je gewoon ouderwets op de splinter cell manier kan spelen, komt denk ik omdat je meteen die mark & execute uitgelegd krijgt.

17. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Double Agent is 360

18. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb kort geleden ook nog weer Chaos Theory online gespeeld waren nog iets van 5 rooms.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ben het hier 100% mee eens, had vandaag een ventje die ik neermepte en volop in het licht lag, vijanden hadden hem zo kunnen zien liggen. Het lijk even wegslepen zou wel zo leuk zijn , zoals altijd al kon. Begrijp echt niet dat dit eruit is gehaald. Kan me niet voorstellen dat dit wel in de game zal zitten straks eigenlijk.

20. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    DA wordt ook niet zoveel gespeeld idd, maar zijn nog wel mensen hoor:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina