Kan je nagaan.. Neem ik helemaal de moeite om dat hier te komen vertellen.. We zijn op zoek naar mensen die een beetje op niveau Fifa spelen.. Ik zou zeggen check het eens...
Colin is elke middag online en ik alleen s'avonds. Van mij mag hij de finale spelen want we zijn echt nooit tegelijk online en als we willen afspreken dan hebben we allebei ook steeds weer wat te doen! Ik kan gewoon niet s'middags en hij niet s'avonds!
hey, ben nieuw hier, en ben benieuwd of er hier nog een nieuw toornooi gaat beginnen?? Hoor het graag...
Toernooien staan onlangs een beetje op een laag pitje hiero, omdat iedereen bijna aan het FUTTEN is of clubs...
ik zoek nog waardige fifa spelers voeg me toe als je denkt dat je een beetje goed bent gamertag = venom beyond
Het ergste is dat we nooit tegelijk online en als we gaan afspreken we nooit tegelijk kunnen. Van mij mag collin de finale spelen!
Het kan toch niet zo zijn dat tot deze wedstrijd iedereen wel met iedereen af kon spreken, en nu in eens niet ? Je kunt toch ook pm sturen voor een afspraak? Sowieso op xblive Dus.......
Is al 5x gedaan en we kwamen er niet uit. Dan houd het voor mij een beetje op! We kwamen er gewoon niet uit. Hij is er vaak voor 18 uur en ik daarna!
Moet eerlijk zeggen dat we de afgelopen 3 weken geen contact hebben gehad. Daarvoor dus wel vaak zat geprobeerd maar het gaat dus helaas niet!