Iemand nog interesse in mijn spelers?? Allen Rare Silver en veel waard !!! Boulahrouz 74 CB (Stuttgart) Cedric van der Gun 74 RW (Swansea City) Royston Drenthe 74 LM (Real Madrid) Zonneveld 74 LM (FC Groningen) Wisgerhof 74 CB (FC Twente) Koevermans 73 ST (PSV) Ook nog te koop Chiellini 86 CB (Juventus) +20 contracts
maver... misschien een beetje te veel van het goede om 2 keer je waar aan te bieden op dezelfde pagina!!!
Heb door die 5k actie haast geen coins meer over. Heb nog wel wat rare spelers als Rafael en Marcelo die ook evt wel weg mogen. Meerdere spelers ruilen tegen Chiellini is ook geen probleem...
Weet iemand hoelang die actie/toernooi nog loopt? een week ofzo? ik zou het niet weten...en ik kan nu niet FUTTEN, me fifa disk is naar de kloten..
Pakjes zijn nog tot morgen 6 uur onze tijd beschikbaar, die toernooien duren nog meer dan 2 weken volgens mij
Ja ben eventueel opzoek naar coins. mail maar ff per pm. maar voor jou is het denk ik beter gewoon de trade af te zoeken daar zijn ze vaak voor best weinig te krijgen
Niemand hier met : Cristiano Ronaldo Messi Torres (het liefst) Ik heb te ruil ervoor : Drogba Anelka Cech Villa Henry kaka ribery vd sar iniesta valdes ramos
Wie heeft er Ballack in de aanbieding voor mij? het liefst als CDM, maar hij is toch gewoon CM? eventueel kan ik hem dan een CM --> CDM Kaartje geven. Ik wil er coins voor betalen en mischien in combinatie met een speler?