Blur

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Even wat opmerkingen:

Volgens de stats accelereert ie in ieder geval niet sneller, maar wellicht heeft Bizarre acceleratie gedefineerd als 'het tempo waarmee de auto van 0 naar 100 km/h gaat' of iets dergelijks. Ik denk daarom dat de Ford dus minder snel het tempo van acceleratie verliest.

Ok, weird :confused:. Zelf nog niet bewust last van gehad, zal er eens op letten :9. Meestal schiet ik Shunts naar achter, omdat ik zo ongelooflijk goed ben natuurlijk :cool::+.

2. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Soms wel hinderlijk, maar ik vind het ook wel vet om er juist soepeltjes tussendoor te rijden.

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Bedankt Len, maar de code werkte. :)

Net even gespeeld met Cookie, Jojo en Keukenhufter. Iets van 10 matches gespeeld? Één keer eerste, twee keer tweede en voor de rest 6de, 9de, 4de enzovoort. Leuk spel! Soms is het echt zóó chaotisch met all die lightnings en bommen, echt vet is dat. _O_

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jij deed het erg netjes voor de eerste paar keer. Het kostte mij iets van 20 races voordat ik eindelijk eens won en jij won gelijk de 3de race ofzo al :eek:

Vanavond weer? :cool:

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Toch leuk om te zien hoe positief deze beta heeft uitgepakt voor Blur/Bizarre. :)
    In het begin keek niemand naar deze game om: bij de eerste dag van de beta zaten we maar op pagina 9. Nu pagina 46 en ~550 posts verder. :thumbs:

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Straks PSV - Twente kijken, maar daarna kan ik wel ja. :D

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Die bliksem is wel een goede manier om de persoon die 1e staat een beetje af te remmen. Zo blijft het tenminste spannend tot het eind. En trouwens, als je als eerste rijd en al die zooit weet te ontwijken, hebben de personen achter je er (potentieel) last van, waardoor je je voorsprong kan vergroten :).

Er is in ieder geval over nagedacht. Jammer dat Gamehubs hem niet heeft voor €33, anders had ik 'm pre-ordered :+. Als iemand een goedkoop adresje heeft gevonden (wat ik zo snel kan vinden is Zavvi met €45 het goedkoopst), even melden.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Al krijgt GH de game, dan wordt het waarschijnlijk €40+. Het is een Acti game. :'-(

Ik heb de game ooit bij CD Wow zien staan voor een bedrag in de €30, maar dat was volgens mij ook alweer omhoog gedaan.

9. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Da's ook mijn beste streak ja. Die 10e is moeilijk.
    Heb een nieuwe router gekocht en werkend gekregen, dus ik kan weer op internet. Binnenkort weer wat Blur spelen en mijn plek op het leaderboard verdedigen. ;)

10. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Hij staat/stond waarschijnlijk 19de van de wereld. Verslaafde. 8)
    Verder kan ik weinig toevoegen aan het verhaal van Cookie. Hopelijk luisteren ze naar hun feedback en fixen ze die problemen. :b:

@Cookie
    Wanneer ben je weer online, lees dat het nogal saai is? 8)

Laatst bewerkt: 21 mrt 2010
  11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Over een half uur weer ofzo, even mijn plek 10 verdedigen :+

12. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Je ondertussen 11de plek :+

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Wat een geweldige game is dit toch! Afgezien van de zeer matig maar originele graphics is deze beta tot nu toe echt een toppert!

Gister en eergister wat uurtjes gespeeld en had gewoon moeite met stoppen. Eindelijk echt een goede race game die niet debiele powerups gebruikt zodat je gewoon nog goed moet kunnen racen.
    Al vind ik het driften niet zo heel lekker het racen voelt goed aan en je word niet de hele tijd ingehaald door een knuppel met All Star move oid, als je niet kunt racen sta je gewoon laatste, zoals het hoort.

Die EMP is wel zwaar irritant 8) mja dat zal zo wel niet in de release komen denk ik.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2010
  14. Don_h

Don_h Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, die EMP is heel irritant. Net zoals al die Agents die verstopt zitten in het spel en zich voordoen als anderen.

15. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Whut?:confused: Agents?

16. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Dus toch cookie! ik zag al iemand staan en dacht al dat jij dat was. Addict!:+ Ben ook maar even gestopt toen ik tegen de nr. 1 van de wereld moest en hij tot zesmaal toe eerste werd.

17. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Oh thx. Heb nu ook een code. Vanmiddag als ik klaar ben met folders bezorgen even kijken of het wat is :D

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Idd wtf 8).

19. Don_h

Don_h Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, niemand hier die The Matrix heeft gezien?:+
    EMP deed me meteen daaraan denken.

20. Dr0kz