Forza Motorsport 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    die team drift modus is echt rete kut..

    is Any class en je mag ook weten welke aandrijving je hebt.. je kunt dus nooit winnen met RWD want die homo's nemen altijd AWD..

    ben zelf druk met driften online.. heb m3 e30 opgebouwd(A600) en iedereen vraagt van of A600 wel genoeg is.

    van de 43 potjes er toch 38 1e geworden.. vind ik best knappe prestatie..

    al zegt dat punten driften niets..
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    IK ben zelf niet echt een drifter, maar ik vind het ook onbegrijpelijk dat ze die (team) drift niet RWD-only gemaakt hebben.
     
  3. axi73

    axi73 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    De hoppers voor teamracing slaan ook al nergens op, het veld word aangevuld met AI rijders, die dus altijd achteraan finishen en meestal 'n DNF achter hun naam krijgen.
    Als tijdens de race iemand de lobby joined, valt er automatisch in de race 'n AI speler weg en is het tijdens de race 3 tegen 4, dus de teampuntentelling is dan ook niet meer eerlijk..
    Dan nog eens de oneerlijke verdeling, 2 veteranen ,1 pro en 1 AI en dan 'n amateur met 3 AI's in 'n team. ??
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2010
  4. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    vind het indd erg vervelend.. ook vind ik kut dat mensen met champion of legend rank vaak gekicked worden. ben nu zelf legend en elke keer als ik drift match binnenkom word er wel een vote gestart..
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb de Jalaponik DLC ook maar aangeschaft, had nog wat puntjes over.

    Zitten toch wel een aantal gave auto's in zoals de V12 Vantage, die Bugatti die 420+ kan en de Mazda Furai.

    Die achterlichten als je remt zijn gewoon zo gruwelijk vet. _O_
     
  6. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet erg dat die gasten gekickt worden :9. Vaak zijn dat de gasten die alleen maar in Leaderboard auto's rijden. En als je voor ze rijd en je gaat de laatste bocht dan dan tikken ze je vaak gewoon van de baan af. Dus ik kan het ook heel goed begrijpen dat mensen legends enzo kicken.
     
  7. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap ik , maar hoe kut zouden die mensen het vinden als hun zelf ook gekicked worden als hun eenmaal hun Legend rank hebben behaald. Dan zou je dus als het ware gewoon bijna niet meer mee kunnen racen, Omdat je gevorderd bent tot legend ranking.

    Vind dat beetje Nep, dat doen ze ook bij MW2 nu ik 10th prestige ben:{
     
  8. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word soms zelfs gekicked als ik in een A klasse auto wil driften. Slaat nergens op.
     
  9. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon zorgen dat je die rank niet haalt :9. De mensen die vaak die vote kick's starten die komen vaak nooit verder dan pro. En die rank zegt ook niet veel... Dus daar hoef je IMO geen waarde aan te hechten. Als ik zie hoe die champs en veterans constant overal af te lopen snijden alleen maar om te winnen. Vooral bij die Corckscrew daar gaan ze vaak gewoon rechtdoor en dan pak je gewoon 4 seconde ofzo. Weet niet of dat bij driften ook is?
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2010
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Amateurs en Pro's snijden net zo hard af als legends en champions, waarschijnlijk nog wel meer zelfs, zo ervaar ik het tenminste. Het nadeel van amateurs is dat ze niet snappen dat een race langer dan 1 rondje duurt en dat ze vaak ten koste van alles je voorbijgaan op plaatsen waar het niet kan, terwijl legends en champions begrijpen dat je moet wachten op je kans, omdat als je inhaalt waar het niet kan je niet alleen de race van je tegensatnder weggooit maar ook die van jezelf. De leukste races heb ik tegen andere champions (legends zijn vaak net te snel naar mijn smaak)

    Ikzelf gebruik geen leaderboard auto's, maar ik heb er ook weinig tegen als mensen het wel doen. Ik bedoel, niemand houdt jou of mij tegen om ook die auto's (audi's) te gebruiken. Als ik of jij er bewust voor kiest om in een langzamere auto te rijden moet je niet gaan huilen als anderen daar niet voor kiezen. Uiteindelijk heb jij een leuke race met andere niet leaderboard auto's en die ene in de LB auto rijdt eenzaam, saai en alleen vooraan.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2010
  11. axi73

    axi73 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    +1

    Als ik online Veteran status krijg laat ik me meestal de volgende races wat terug zakken zodat ik Champion status weer krijg, scheelt 'n hoop gezeur in de online hoppers als ik weer eens 'n LB auto pak, om m'n tijden wat aan te scherpen.
    Meest van de tijd rijd ik al extra in mindere auto's maar af en toe heb ik ook weer eens zin om in een LB auto te rijden.

    Ik vind het ook zo'n onzin van mensen die zeuren over LB-auto's, zeur niet over LB auto's maar zeur dan over het PI systeem die ervoor zorgt dat er LB auto's zijn. Als het systeem perfect zou werken, kon je met elke auto dezelfde tijden rijden, in theorie en zouden er geen LB auto's zijn.

    Eigenlijk is het al onzin dat ik 75% van de tijd extra geen LB auto neem omdat ik meestal de hoogste ranking heb, alleen om sociaal te zijn tegenover de rest in de lobby, ook al rijd de rest in een LB auto. Ik heb net zo goed betaald voor de game dus waarom mag ik niet rijden in een LB auto wanneer ik daar zin in heb.
     
  12. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Komt door de menselijke kwaal 'jaloerheid' van de mens. Daar kan jij vrij weinig aan doen.
     
  13. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nooit gezegd dat amateurs en pro 's het niet doen dat afsnijden. Het valt me alleen op dat veel champ's waar ik tegen heb geraced vaak afsnijden. Vaak rijden legends wel gewoon normaal maar die zijn vaak ook een stuk sneller dan mij. En ik geef toe heb zelf ook een tijd alleen maar in Dodge Vipers enzo gereden om te winnen :). En tja dat PI systeem is gewoon kut.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2010
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Dat heb ik dan weer niet, maar ze gaan wel allemaal vragen stellen en lachen.. aangezien ze denken dat je noob bent..

    en dan laat je ze met 15000+ punten achter, word je gekicked omdat je legend bent:confused:
     
  15. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom zou je uberhaupt online dat driftgebeuren doen :+ Gewoon met een paar vrienden driften is dan toch stukken beter.
     
  16. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    dan team cat and mouse is wel leuk mits je een goed team hebt. gister paar keer gehad dat me teamgenoten me goed beschermden toen ik de mouse was. Ik was toen ook geen enkele auto van de tegenstander tegen gekomen. Maar ook een paar keer gehad dat niemand kwam helpen als je de mouse bent.

    als iemand zin heeft om cat and mouse of tag virus te spelen voeg: The Stig FXX maar toe:+
     
  17. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een nerd ben jij :{..
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    * mompelt iets over koeien en sloten...*
     
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    whahahahahaha.

    Wat een gast.

    Uhm, klopt het nou dat ze ongeveer elk kwartaal een nieuwe car pack uit brengen?
    En klopt het nou dat er tot nu toe 3 uitgebracht zijn. Heb even geen toegang tot live vandaar.

    Vanavond weer eens ff knallen, lang gelden :D
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja 3 tot nu toe. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina