Blur

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Oow ja natuurlijk! En de Spetznas zijn ook irritante gasten hè, komen ze aan met de RPG!:eek:

2. Don_h

Don_h Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, nou ga je te ver:+

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Weg 7x winningstreak. :mad: Leuke game.

4. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Vandaag eindelijk eens de beta gespeeld. Het duurde de hele tijd zo lang voordat ik een potje kon joinen dat ik hem steeds maar afkapte. De game zag er beter uit en speelde leuker dan in eerste instantie gedacht. Toch is dit budget bak materiaal ben ik bang.

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Denkt vanden na vanmiddag ook dat ik een vrouw ben nu?:+

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Geen idee. Ik weet wel dat hij zijn headset moet fixen, werd helemaal knetter van die herrie die eruit kwam O-)

Plek 9 bereikt dus nu tijd om te minderen. Dadelijk ben ik het spel al zat voordat het überhaupt nog moet uitkomen :+

7. Don_h

Don_h Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer nu maar eens die uD Swizz in te halen. Ik heb met hem gespeeld toen ik het net nog had gedownload en hij won de hele tijd. Ben benieuwd of ik bij hem nu in ieder geval tweede zou kunnen worden:+

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ah crap, ik snapte al niet waarom al mijn wapens, bommen, rotzooi niet werkte. Maar je moet dus (A) gebruiken om het te gebruiken en niet (Y) :+

Klik ook alles veel te snel door.

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Die gast heeft 2x zoveel driver score als ik en 3x zoveel races, dat ga ik niet eens proberen :+ Ik win zelf ook 1/3de van mijn races en dat vind ik wel goed genoeg. In het echte spel kijk ik wel hoever ik kom. Alleen denk ik dat ik deze ga importeren dus dan begin ik helaas wel met 2-3 weken achterstand.

10. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Nu merk ik wel een paar foutjes. Als je net bent gewrecked en je bent weer 100% zichtbaar en je vuurt zo'n bal af dan lukt dat niet. Ook gaan af en toe die paarse lasers door me heen en ook die rooie ballen.

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Als je shunts naar achteren schiet dan gaan ze ook 9 van de 10 keer door iemand heen, of deze nu 5 meter of 20 meter achter je rijdt. Ik heb zelf ook regelmatig dat die dingen gewoon door mij heen schieten. Voor een bèta vind ik hem erg stabiel in vergelijking met andere bèta's die ik door de jaren heen heb gespeeld, maar zoals jij aangeeft moeten er nog een aantal zaken worden aangepast. Daarom is het wel goed dat dit alles wordt vrijgegeven aan tienduizenden testers zodat het allemaal goed aan het licht komt.

Het valt me trouwens ook op dat er amper lag is. Van al die potjes die ik gespeeld heb, waren er misschien een stuk of 5 waarin iemand alle kanten op schoot door zijn verbinding. Ik weet nog wel dat dit bij spellen zoals Burnout 3 regelmatig een ramp was waardoor je niemand kon raken. Gelukkig weten Activision en Bizarre wel hoe je zo'n spel op poten moet zetten en stabiel moet laten draaien want hetzelfde geldt voor de framerate, zelfs met de grootste crashes en powerup-hits blijft het allemaal stabiel.

12. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Mja jij ging muten toen ik het gemaakt had.
    En ik weet nog niet wat Melted precies is. :+;)

Voelde me trouwens nog niet al te best. Na een paar races had ik er wel weer genoeg van.

13. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb er meestal ook na 10 of 20 races wel weer genoeg van, maar mijn vriendin kan er geen genoeg van krijgen 8). Maarja die speelt ook Mario Kart DS alsof haar leven er van af hangt...

14. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Volgens mij komt dat laatste vooral vanwege Bizarre en niet zozeer door Activision, want Modern Warfare 2 komt ook van Activision en dat is niet altijd een even stabiel spel :9, nu met die speedhack shit weer enzo 8).

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik kon de rest niet meer horen door het lawaai van jouw headset, dus daarom deed ik hem maar even op mute.

De servers zijn toch van Activision? Aangezien deze ook erg stabiel draaien. Zo is EA altijd verantwoordelijk voor al die verschrikkelijke en laggy servers en zij zijn ook niet altijd de ontwikkelaars.

16. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Mja, net alsof Activision de developer is :+

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Jeeh weer 1e :cool:, terwijl ik ook nog gewrecked was door iemand *kuch* Cookie.

//Edit

Misschien was die stat-reset die ik kreeg toch wel handig.. :+

Laatst bewerkt: 22 mrt 2010
  18. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    We gaan het nu maar weer is proberen. Kan nu temiste weer normaal praten. :+

19. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Zomaar word ik van live afgelazerd, midden in een race, omdat er een update is :mad:

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wees blij, toen ik van live afgedonderd werd, werden mijn stats gereset :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina