Fifa 10 Ultimate Team

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuFFz, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Robin van Persie te koop :), iemand interesse ???
     
  2. matthieu1

    matthieu1 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel Coins?
     
  3. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Aangezien deze zelf aangepast is naar 4-3-1-2 en 62 contracten over heeft zeg ik 23k
     
  4. kaskovic

    kaskovic Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    verloren

    ik heb nu ongeveer 10 keer achterelkaar verloren ik blijf verliezen ligt dit aan het moreel kan ik die veranderen met kaarten of een andere manier.
    graag zo snel mogelijk antwoord?:mad:

    edit:

    opstelling :

    -------chamakh--------adriano----------
    ----------------riquelme----------------
    -------diaby--------------ben arfa-------
    riise------------------------------rafinha-
    -------chivu-----------marquez----------

    bank:
    van bommel
    ze roberto
    vermaelen
    cris
    vagner love
    cacau
    schaffer

    reserves:
    ederson
    cassetti
    hitzelsperger
    jesus gamas
    lugano

    ik zie het al
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2010
  5. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt inderdaad kaartjes die het moraal van het hele team omhoog krikken. daarnaast geeft de grote van het stadion ook een moraal boost (weet niet of dit alleen geldt voor thuis wedstrijden en of je per se moet winnen)
     
  6. samanestor

    samanestor Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt toch ook stadions van +80 moraal terwijl je geen stadions hebt van 11-79+ moraal, dat is toch wel raar eigenlijk
     
  7. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb Cassano voor je. Voor hoeveel wil je hem?
     
  8. kaskovic

    kaskovic Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    voor eerst de trofee gewonnen van 10.000 coins .
    super gewoon moraal omhoog gehaald en het team is super finale was zeer moeilijk . maar gewonnen met 1-3 nu op voor de 2e keer .
    heb ik het of krijg ik nooit iets normaals uit een prenium gold pack
    ik krijg zoiezo 2 gold contracts en de laatste is meestal ook een contract .
    ben ik nu de enige met dit probleem?
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nope, je wilt niet weten hoeveel pakjes ik heb gekocht van me coins. En het beste wat ik heb gehad was govou van 84 die ik kon verkopen voor 3000 dacht ik. Had ik het pakje er nog niet uit kunnen halen. Wil ook wel een keer villa en torres is 1 pakje!
     
  10. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net gewoon Torres, Villa, Drogba en Ibrahimovic in één pakje.
    Heb echt nog nooit 1 zo'n speler gehad maar nu gewoon 4.
    Gelijk een squad aangemaakt en toen....... toen werd ik wakker.

    Heb echt min. 70 pakjes gekocht en beste spelers tot nu waren Xavi en Touré.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Gister weer drie keer St. Patrick online toernooi gedaan en bakte er niets van de eerste twee keer.
    Derde keer won ik eerste wedstrijd met 7-0 van een vreselijk slechte tegenstander met een werelds team (drogba, torres, gerrard, enzovoort), hij leavde in de 90e minuut.
    Weer eerste ronde won ik met 3-0, tweede met 5-0, derde met 1-3 en toen ik de finale tegen een super goede tegenstander 2-1 verloren. Hij had een wereld team met 100% chemistry, met spelers als Ronaldo en Messi etc. Onmogelijk voor mijn matig teampje.

    Was al vrij ongeloofwaardig aangezien je maar max. 3 rare kaartjes kan krijgen :p

    Ik krijg ook echt NOOIT goeden..
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2010
  12. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb in die pakjes maar 2 'goede' spelers uitgehaald: Ballack & Cassano.
     
  13. samanestor

    samanestor Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    is er een manier om contact met ea te krijgen via de mail? ik heb namelijk een fout, telkens als ik een wedstrijd gespeeld heb krijg ik geen coins en ook de fitness en de contractwaarde van de spelers is niet veranderd, het lijkt erop dat mijn fifa geen gegevens meer opslaat.
    Heeft iemand ook zoiets meegemaakt en hoe kan ik het verhelpen
     
  14. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    En nu won ik de finale met penalty's en was ik weer team of the tournament en kreeg ik dus voor de 2e keer de bonus van 10.000 coins!
     
  15. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan ik er toch slecht tegen, die leavers in FUT.

    ik heb vanmorgen 4 wedstrijden gespeeld in de eerste ronde saint patrick, redelijk normale tegenstanders, een paar die ech gewoon slecht waren, 4 opachtereenvolgende keren leavde ze, met als toppunt de 3de die een elftal had met iedereen 83+ ....leavde hij toen ik 2-1 voor stond...volledig terecht overigens.

    haal ik uiteindelijk wel de 1ste ronde met veel gedoe, kom ik in ronde 2 tegen iemand met weeeer zo'n top team. die uit het niets 1-0 scoort na de aftrap 2de helft :confused:..

    waarom ga je in godsnaamniet door in het toernooi als de tegenstander leaved!!!
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vind ik ook echt belachelijk! Moet echt iets aan gedaan worden!
     
  17. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg m'n team (elke speler 80 of hoger) niet aan het voetballen. Ga straks ff m'n hele team op de trade pile zetten en een volledig team uit de Premier League bij elkaar kopen :)
     
  18. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik ga Tevez van CF --> CAM maken omdat ik hem in de spits niet fysiek sterk genoeg vindt..maar hem wel graag blijf gebruiken, handig voor het afstand schot...

    nu heb ik een beetje een hekel aan premier leage spitsen, ze zijn of te duur of de prijs/kwalitiet verhouding klopt niet, ik houdt graag hoge chemistry dus moet ik met Tevez als CAM straks een LS en RS uit argentinië hebben.

    dus ik ben op zoek naar:
    Milito
    Lopez
    en Higain (maar die is natuurlijk heel duur, waar ik de centjes niet voor heb)

    en dan wil ik uiteraard de spelers die nu op de CAM en 1 van de spits posities staan kwijt.
    nml:

    Berbatov
    Cahil

    dus als je een van de gevraagde spelers hebt, of eentje die ik aanbied wil hebben, quote me dan of stuur een pm of whatever.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Milito en Lopez zijn beide erg goedkoop.
    Je kan ze samen voor zo'n 5.000-10.000 coins kopen.

    Ik zie soms ook wel Higuain bargains staan hoor, 's avonds laat bij 59e minuut.. 6.000 coins zag ik vandaag.
     
  20. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm Lopez heb ik nu voor 3200 coins gekocht.. hopelijk is dat een beetje tussen goedkoop en duur in O-)

    ik denk dat ik beter milito kan gebruiken nu ;) heb lopez namelijk al en die is vooral snel/behendig, maar koppen is bij hem minder, als ik milito er naast zet die goed kan kopen heb ik denk ik een goed duo :)
    maar had zostraks al wel op een higain geboden, die was 150 en heb gewoon alles wat ik over had geboden, zo'n 1800, hier gaan ze toch overheen want hij duurt nog lang...maarja ging er toch vandoor, je kunt het altijd proberen toch ? :p

    Cahil trouwens verkocht voor 2950. dus mensen die hem zouden willen. hij is verkocht :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina