[XOne] Batman: Arkham Asylum [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 28 aug 2009.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb de game bij Zavvi gekocht en wacht op mijn bestelling. Ik vond de demo wel leuk, dus ik ben benieuwd naar de Full game. En ik vond het inderdaad handig dat je kunt zien wanneer je moet counteren...
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Natuurlijk werkt dat wel, zijn zoveel mensen met een bril.
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Eh ik heb een bril hier en nee dat werkt gewoon niet fijn.
     
  4. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ligt ook aan wat voor brilletje ze gebruiken. Die crap van vroeger werkt niet maar wat ze tegenwoordig in de bios of pretparken gebruiken is wel te doen, nog niet optimaal maar ja dat komt ook nog wel. Wel een tof idee voor een game dus hoop dat het allemaal goed uitpakt.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb hem eindelijk binnen van Zavvi. Maar omdat ik zolang moest wachten ben ik aan de Borderlands DLC begonnen en daarna heb ik nog FFIII. Ik ben bang dat deze nog even blijft liggen ... :x
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie ze die nog niet zo snel weggeven bij een game. Vooral niet als dat nog in zo'n hoesje moet passen. Ik denk dat ze snel naar de makkelijke kartonnen dingetjes gaan.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben eindelijk begonnen aan deze game en man, ik moet zeggen, tot zover echt geweldig. Leveldesign is echt super, lekker veel exploren, enzo. Een van de weinige filmgames die daadwerkelijk een goede game zijn!

    Ben niet zo goed in die combo's, max is 6 tot nu toe, maar ach ;)

    Kun je tegen het einde nog alles afgaan om gemiste riddles enzo te halen?
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup na het uitspelen kan je die collectibles nog halen.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het is geen filmgame, daarom is hij ook zo goed :) Ze hebben rustig aan deze game kunnen werken zonder de druk van een vaststaande release date.

    De produktietijd van een goede game (als je vanaf 0 begint, dus niet zoals bijv een left 4 dead 2 al een goede basis hebt in left 4 dead) is volgens mij tegenwoordig gewoon langer dan die van de gemiddelde film. Daarom zie je maar weinig tot geen goede filmgames. Als je daarentegen zoals deze game en ook zoals destijds Escape from butcher bay wel het universum van een film/comic/ander medium pakt en daar een nieuw verhaal in verteld kun je dus WEL met echte toppers op de proppen komen.

    Arkham asylum heeft trouwens de BAFTA voor beste game gewonnen vorige week. Wat mij betreft wel terecht, er waren vorig jaar heel veel goede games maar Arkham Asylum was voor mij de grootste verassing en ik kan me geen andere game voor de geest halen die stealth gameplay zo goed uitvoerd en dan ook een ijzersterke beat em up engine in huis heeft. Echt top
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, ik heb nu ook zoiets van WTF, waarom heb ik deze niet eerder gespeeld ?!? Game was gewoon helemaal niet op mijn 'radar', maar het is zeker een van de betere games van vorig jaar en naast Borderlands voor mij in elk geval de verrassingen van het jaar!

    _O_

    EDIT:
    Het enige minpuntje tot nu toe is dat je teveel in detective mode rondloopt, waardoor je de mooie graphics niet zo ziet. Ik probeer gewoon veel te schakelen om er optimaal van te genieten. Vind de integratie van de riddles ook erg goed gedaan!
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2010
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als iemand hier nog meeleest, ik heb een vraag over de penintentiary:
    Ik heb net die 2 guards bevrijd van electro shock en vervolgens ben ik binnen 30 seconden de kamer uit om de bom te ontlopen. De deur naar die kamer is dan gesloten. Ik kan links via de guard room naar boven klimmen en een stuk muur kapot maken om weer terug in die kamer te komen. Alleen is die vol met toxic gas. Ik zie de fan aan de andere kant van de kamer achter een destroyable wall, maar geen idee hoe daar te komen. Iemand ideeen, tips ?
     
  12. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik had hetzelfde! Had de game al veel eerder moeten spelen!
    Maar detective mode vond ik zelf dan wel meevallen.
     
  13. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar ook zitten kloten..
    Maar 100% zeker weet ik het niet meer , was het niet dat je met je batterang (of hoe dat ding ook heet) tegen die knop aan moet gooien?
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee, ik denk dat dat later pas kan als ik alle gadgets heb. ik kan ook nog niet de muren op afstand laten ontploffen en ik heb nog geen line om naar de overkant te gaan.

    Overigens, hoe kon ik ook al weer van een gargoyle omlaag hangen en dan een baddie aan het touw ophangen ?
     
  15. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je eerst de upgrade 'kopen' en dan als je die hebt (B) indrukken als je op een gargoyle zit
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    is die goty editie al uit? Ben wel benieuwd of die 3D een beetje werkt, Heb de game toen weggedaan vanwege een corrupte savegame (belachelijk ook dat je niet zelf meerdere savegames kan maken), maar twijfel nu toch weer :+

    ga hem dan niet weer op hard spelen trouwens, deed echt veel te lang over sommige stukken, doorbrak de flow van het spel
     
  17. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij ligt al in de winkel, heb hem gisteren even gespeeld maar ben verkouden dus werd echt scheel van dat brilletje op mn kop.
    Een ander die hem speelde heeft de normale game zelf al 100% uitgespeeld maar vond dit wel erg vet. Vooral het pak van Batman is wel bizar in 3d.

    edit: zitten trouwens 2 kartonnen 3d brilletjes bij. 1 in de stijl van Batman en 1 gebaseerd op the Joker, vooral die laatste is wel geinig.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2010
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ik kan nog steeds niet die structural walls op afstand breken/laten exploderen. Ik mis nog 1 tool. is dat de laatste tool die je krijgt of is dat een upgrade die je moet kopen ?>
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ik heb die upgrade, maar hij doet dit dus helemaal niet bij mij.
    Ik krijg alleen de opties (A) Glide, of (X) Glide Kick...
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ben benieuwd naar meer ervaringen over dat brilletje!
     

Deel Deze Pagina