[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Bericht is van 15 januari, vraag me sterk af of het dus wel correct is. Zou niet te veel hoop hebben IW kennende...
     
  2. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit nu al 4 potjes achter elkaar :confused:
     
  3. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het niet.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb de hele avond probleemloos kunnen spelen. Toch wel weer lachen om na een paar weken battlefield weer een avondje 3rd person team tactical te doen :)

    Nu maar hopen dat die nieuwe mappen ook in die playlist komen, nu zijn het steeds dezelfde 5 mappen en die kan ik nu echt wel dromen
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb zonet 2 collaterals in 1 leven gehad op skidrow, vanzelfsprekend in die lange gang maar dat gaf toch wel even een goed gevoel:D
     
  6. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    En zucht, de hele FFA-playlist is naar de klote. Zojuist in 10 speed-hack-lobbies terecht gekomen. Kut IW kut IW Kut IW!
     
  7. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Long live EA & BFBC2 :+

    Speelde laatst ook weer eens MW2, gelijk werd ik weer gek van de campers, noobtubers etc bij TDM :emo:
     
  8. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie deze opmerking wel eens vaker voorbij komen, maar wat kan de maker van de game eraan doen dat er gasten zijn die hem kraken? Ze zijn natuurlijk wel verantwoordelijk voor het snel fixen van deze hacks.

    Op de pc zie je niets anders dan die lijpo's die cheaten etc op servers. Daar kan de maker van de game toch ook niets aan doen. Alleen snel proberen te fixen

    :confused:
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee, daar kan IW juist wel HEEL veel aan doen. Maar dat geeft niks natuurlijk.

    Het duurt alleen een jaar voordat alle glitches eruit zijn. MW2 is gebouwd op de COD4 engine. WEER zie je dezelfde glitches voorbij komen, dezelfde cheats. Kom op zeg, doe wat meer research in je eigen game. Jezus.

    D'r gaat hier amper 'n pagina voorbij ZONDER dat er over cheats o.i.d gepraat word. Dat is echt belachelijk en vooral na 5 maanden release.
     
  10. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe meer ik hier lees, hoe minder graag ik dit spel wil aanschaffen :p.
     
  11. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Hackers zoeken dan toch elke keer weer opnieuw naar nieuwe manieren om te cheaten?
     
  12. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ben jij zelf iemand die er altijd graag bovenop zit en het altijd graag ff meld als je een glitch oid bent tegengekomen.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nou heeft Infinity Ward toch altijd al gehad van ;

    Game uitbrengen en schijt hebben.

    Nieuwe manieren? Dan implementeer je WAT anders om de cheaters buiten te houden... misschien zie ik dat verkeerd. Maar na 4~5 maanden mag je toch onderhand ( i.p.v elke keer een hacked lobby ) wel eens verwachten dat het wat stabieler speelt.
     
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Wordt wel aardig overdreven hier, natuurlijk kom je af en toe wel eens in een vervelende lobby, maar dit is toch het enige spel naast CoD 4 en Halo 3 wat ik zo lang na de release nog regelmatig speel.
     
  15. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt door "de zageventen" wel ferm overdreven hoor. En daarbij, die glijdende speedmode moet je maar beschouwen als een extra gamemode. Ik ben het de afgelopen dagen 1 keer tegengekomen. Het is voor iedereen even makkelijk of moeilijk, dus een echt voordeel of een echt nadeel heb je er niet aan.
     
  16. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor, maar het is niet overdreven.

    ben gister met een paar maten bijna continu in zo'n speedhack lobby gekomen.

    we speelden TDM en HC TDM en in beide modes zaten we elke keer te hopen dat het een normale lobby was.
    als het dan uiteindelijk een normale lobby was dan was er niks aan de hand en kon je lekker spelen.
    maar ja, dan komt er weer een vriend online en moet je uit de lobby om hem erbij te hebben en begint het gezeik weer.

    verder is het nu al bijna 3 weken dat om de een of andere reden de conectie zwaar ruk is en het extra lang duurt voordat je een match hebt, zelfs als je maar met zijn tweeen bent.

    als je dan ook nog een paar keer moet leaven omdat het een speedhack is, geloof me dat kost je zeker een uur spelplezier.

    dus overdreven nee.

    en ik weet dat ik ook een andere gamemode kan doen zoals S&D maar dat is het punt niet
     
  17. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Zeikers:

    Of je gaat lekker een andere game spelen of je gaat zelf een game maken die helemaal PERFECT is.
    Want het is wel een beetje 'de beste stuurlui staan aan wal.' Al dat gezeik. Kut IW dit, kut IW dat.
    Maar ondertussen zit je wel hele avonden van hun product te genieten. Als het nou zo kut is, ga dan wat anders spelen.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2010
  18. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0

    Jaa ofniet.. :+
     
  19. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind ook niet dat IW verantwoordelijk is voor zielige gasten die moeten hacken en denken dat het stoer is.

    onze oplossing was gewoon in een pivate match gaan met zijn allen en lekker gaan quick scopen, no scopen enzo.
     
  20. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, want als Balkenende een verkeerde beslissing maakt en jij erover zeurt, dan ga jij ook altijd maar even regeren. Doe niet zo achterlijk, man. Ik mag best even mijn gal spuwen over iets slechts in de game, als developer moet je gewoon je zaakjes op orde hebben. Net alsof jij er niet aan ergert, maar hier de heilige maagd maria spelen. _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina