Fifa 10 Ultimate Team

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuFFz, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik wil godverdomme mijn MS Punten terug. Wat is dit voor fucking bullshit? Koop ik verdomme punten om een team opnieuw te bouwen, kan ik ze NIET eens gebruiken.

    Jezus :emo:


    Vandaag 2x iemand tegengekomen die het volgende bericht achterliet;

    Message from ManU UkZ II :
    You can not score you noob. My keeper is 99 ... know the game, know the glitch

    Leuk hoor...
     
  2. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren moest ik in de halve finale van de st. Patrick tegen een gast met alles 86+ Torres, ibra,puyol, ronaldinho,messi, cristiano ronaldo en noem maar op !! Helaas verloor ik kansloos met 4-1. Krijg ik daarna een msg van hem: 'as reward for not leaving i show u how to get this team very simply'
    Weer zo'n glitchlul. EA doe hier eens wat aan !! hier kunnen ze toch wel achterkomen ? FUT word helemaal verpest door die gasten
     
  3. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Oh kut, is er weer zo'n glitch?
     
  4. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    of je doet het als die dude van een paar post terug, 150euri besteden aan coins en dan zo je team bij elkaar krijgen. echt debiel
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2010
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Waar gekocht?

    Wie? :eek:
     
  6. ultiem klote

    ultiem klote Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    komt er nou nog een update ,hoorde at er op de ps3 al een aankwam en dat de 360 ook niet meer op zich zou laten wachten zodt het chemisrty systhem ook online een keer werkt, tegen de computer speelt mijn team als een beest en online kut met peren.
     
  7. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee meer, hij had er in iedergeval 150 euro voor over om 1000000 coins te krigen... Ik snap 't niet... Doe gewoon ff wat moeite om een team bij elkaar te krijgen.
     
  8. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit was 'm.
     
  9. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa dat saints patricks toernooi is echt niet meer leuk alleen van die 85+ teams zoals katti al zei... en als ik dan eindelijk een keer win, gaan ze lopen leaven...niet normaal dat je dan niet door gaat gewoon :confused:

    maar 1 pluspunt is er wel, heb nu een vijf sterren team (woej!)

    ----------------------Given-----------------
    ----Bosingwa---Hangeland---Kompany---Bale
    ---------------------Ballack----------------
    Valencia-----------------------------Malouda
    --------------------Tevez------------------
    --------Lopez------------------Milito--------

    Met Rijkaard als coach :A
    woej, mijn team is zo goed als compleet.....en alsnog win ik die toernooien niet XD
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vind het zonde dat ik in het begin weer voor 800MP pakjes heb gekocht. Ik geloof dat ik zonder dat hetzelfde team als nu zou hebben. Prijzen zijn enorm gezakt en ik heb 800MP weggegooid aan stomme pakjes!
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Malouda (86)? Zo ja, mooi! Echt een speler die ik nog in mijn selectie wil. Heb nu paar hunderddusend coins, ga super middenveld halen.

    Alleen Messi nog he! Jammer genoeg is Messi niet zo goed in het spel als in het echt, of ik ben gewoon niet zo goed met hem haha. Meestal is het andersom, spelers die minder presteren in het echt maar wel super zijn in het spel.

    Heeft hij je verteld hoe hij het team kreeg? Zo ja, herinner je je nog iets ervan? Ik stuur het allemaal door naar EA_PWride.


    Ik heb al weer contact opgenomen met EA_PWride, de Community Manager van FIFA UK. Heb hem hierover verteld, erg raar is dit wel hoor!
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2010
  12. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik word gek, win helemaal niks meer :mad: en als ik win dan is het vaak met 2-1 terwijl ik toch echt een beesten elftal heb, snap er echt helemaal niks =( vrije man is nergens te vinden, de tegenstander zet op eigen helft super veel druk en z'n verdediging staat vaak erg dicht op elkaar... zwaar klote dit
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Weet je, ik heb precies hetzelfde. Eerste potjes won ik allemaal met gemak, nu kan ik nooit meer iets winnen. Zelfs tegen matige teams win ik niet meer.

    Gisteren werd ik met 7-2 van de mat afgespeeld door een volledig Engels elftal (zonder Lampard of Beckham, wel Gerrard). 100% chemistry, maar chemistry heeft toch totaal geen invloed bij XBOX360? Of toch wel? Al zijn passes gingen goed, al zijn schoten waren perfect.

    Zijn Defoe zette mijn Vidic en Kolo Toure met gemak van de bal, Rooney schoot van 40 meter alles snoeihard naar de kruising. Agbonlahor rende iedereen eruit, niet normaal. Elk duel verloor ik, terwijl ik zelfs met twee man druk zette.

    Ken jij een of andere Taylor? Speelde LM bij dat team. Hij schoot van zo'n 40 meter in een rechte lijn, pegelhard in lange hoek precies in de kruising. De bal hing alla Theo Janssen helemaal stil in de lucht, niet te geloven.
     
  14. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    mja aan de ene kant heb je gelijk, ik heb met het kopen van pakjes eigenlijk nooit een echte topper gehad, BEHALVE....in het begin, toen ik mijn overbevleven 400 MP uit had gegeven aan pakjes, kon ik meteen beginnen met een gold elftal, had ik een hoop contracten, healing etc.... dit is erg handig om in het begin in overvloed te hebben...... ;)

    +

    ik had Terry toen in een van mijn eerste gold pakjes, wss in die ene RGP die ik kocht, nu is terry niks meer waard, maar toen heb ik er toch meer dan 10.000 coins voor gevangen. toen heb ik met dat geld en het geld wat ik had door verkoop van overbodige gold spelers een aardig starter elftal kunnen bouwen. die ik steeds met een positie upgrade, en waar ik nu dus eindelijk mijn doel mee heb berijkt, een 5 * ploeg :eek:

    ik heb uiteindelijk maar 1 van de oude spelers overgehouden (de linksback, Bale, hij is niet supper goed ofzo, maar in vergelijking met engelse LB's aardig, en hij heb een geweldige vrije bal :eek:)

    dus helemaal onnuttig is het niet, stel je voor dat je eerst 5 toernooien had moeten winnen met je bronzen team....:mad:
    en dat de prijzen zouden zakken had je wel kunnen voorspellen ;) meer spelers in de omloop en minder mensen die ze uiteindelijk nodig hebben ;)
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2010
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja oke, kon wel met een goud team starten dus dat is wel makkelijk. Maar had graag ook 1 topper gehad in een goud pakje!

    Net trouwens gewoon van een team dat gemiddeld 85 was. Eigenlijk allemaal 86 en 87 behalve de backs (cole en nog een andere snelle)

    Won ik met 3-2, dat geeft dan wel een lekker gevoel!
     
  16. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    is het nieuwe team vd week al bekend??
     
  17. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    zo dat is natuurlijk niet het minste team om van te verliezen maar dat zijn wel echt klote wedstrijden om te spelen. ik heb nu in 2 dagen tijd wel 20 wedstrijden verloren :confused: ik word compleet weggespeeld door de meest gare teams.

    speelde eigenlijk 4-3-1-2 maar dat gaat dus voor geen meter, kan nooit goed een vrije man vinden op de helft van de tegenstander, maar al kijk ik dan hoe gemakkelijk zij kunnen passen op mijn helft word ik echt moedeloos.

    mijn team:

    GK: Czech (echt verschrikkelijk hoe vaak een bal onder hem door wordt geschoten :'-()
    DEF: Evra, Yobo, Touré, Richards
    MID: Ballack, Essien, Barry
    ATT: Drogba, Tevez, Anelka

    echt te schandalig voor woorden dat ik hier geen kansen mee kan creëren. ik vind het trouwens echt slecht van EA dat je dus niet je eigen custom tactics kan maken in UT.
     
  18. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    ik speel 424 eigen opstelling 1e helft speel ik 4312
     
  19. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad te triest dat je met zo'n team 20 keer verliest in 2 dagen... Gemiddelde is 85 volgens mij
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444

    Ik weet dat het een goed team was, maar ik bedoel dat Defoe elk duel wint van Kolo Toure en Vidic. Niet normaal toch.

    Ik verloor elk duel van Defoe enzo.

    Ik verlies ook gewoon van zwaar slechte teams met 35 chemistry enzo, met allemaal 75-82 spelers, geen echte 'toppers'.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina