Project Natal/ Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hayabusa halo, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oktober dus.
     
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik blijf zeggen: ik hoop echt dat je via het aan/uitzetten van opties, je kunt kiezen welke en hoeveel je met Natal kunt besturen.

    Dus als ik alleen de headtracking wil gebruiken met Natal, maar ook gewoon handmatig mn wapen kan herladen in de game. Als ik dan later besluit dat t handig kan zijn om het wapen met een handbeweging te kunnen herladen, dat ik dat dan kan instellen.

    Ik zit niet te wachten op gespring zoals met een Wii.
     
  3. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    "This thing's success will ride 100% on execution. If Microsoft follows through like Nintendo and goes balls out, then it should work, if they pull a Sony and dick the whole process around, I highly doubt it will have much success outside the niche groups"


    Grappige quote die ik tegenkwam op Gizmodo.com. De persoon is nog niet overtuigd van Natal en gebruikt zijn gevoelens over nintendo en sony om zijn verwachtingen te uiten. Hij is kennelijk fan van Ninty en minder van Sony :D

    http://gizmodo.com/5481957/breakdancing-is-no-match-for-project-natals-sensors
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2010
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kwam deze video tegen en vind het toch wel een eye opener...al die tijd heb ik Sony 'uitgescholden' omdat ze alles gejat zouden hebben van Nintendo, met het hele motion sensor gebeuren...maar check deze video maar eens.

    Ik heb Eyetoy nooit goed gekend, maar het is alles behalve eerlijk om te zeggen dat Sony gejat heeft...ze waren er zelfs al mee voor de Wii nog....

    http://www.youtube.com/watch?v=6gOVj_I5npA
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Er is weer wat meer info bekend over Natal, blijkbaar moet je op z'n minst 13ft (3.9m) verwijderd zijn van de Natal camera.

     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ai, daar is mijn kamer dus te klein voor :'-(. 3.9 meter is ook best wel veel hoor!:eek: En op die filmpjes (trailers) zie je ze er echt niet 3.9 meter van verwijderd staan!8)
     
  7. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ahhh, dus dat is de catch. Jammer, ik denk dat het voor heel veel mensen nu onmogelijk wordt om te gebruiken, onder andere mijzelf.
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Die filmpjes zullen ook wel niet real-time zijn maar goed in elkaar geknutseld :+
     
  9. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat begreep ik natuurlijk vanaf het begin al, maar dan zijn ze dus wel lekker misleidend :{. Zou het misschien mogelijk zijn om Natal straks aan het plafond te hangen als een beamer? Want dan kan ik de 3.9 meter misschien nog wel halen, aangezien die dan niet per se naast, boven of op mijn 360 heeft te staan.
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    3,9 meter ga ik ook nevernooit halen. Als ik alleen voor de headtracking zou gaan, dan zou ik sowieso nooit zo ver van mn tv gaan zitten.

    Hopelijk kan je m in dat geval wèl dichterbij zetten.
     
  11. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    3.9 meter.. Ja hallo, ik ben zo scheel als wat, zelfs met een bril op kan ik dan niets op de tv lezen! Kleine priegel lettertjes.

    Edit: Er staat trouwens niet dat je op die afstand moet staan! Er staat dat geadviseerd wordt om een bepaalde ruimte daarvoor leeg te houden. Hoogstwaarschijnlijk dan zodat je niet alles omschopt en dergelijke.

    Hopelijk kan je die camera gewoon wat verder weg zetten..
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2010
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik zit net aan de 2 meter, en sommige (als je naar de gamekamers kijkt van iedereen) zitten zowat in hun TV.

    Denk dat je hem vast wel wat hoger aan de muur boven je TV kan zetten...maar dan nog.
     
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Wat ook dus zou kunnen is dat je die afstand moet aanhouden bij sommige games, waarbij de camera je hele lichaam moet kunnen zien, zoals met die ballen die je moet trappen en slaan.

    Kan me niet voorstellen dat deze afstand de minimale is, want dan zullen er niet zo heel veel verkocht gaan worden.
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik denk het ook niet minimaal, want in het filmpje dat dat mens staat te praten met die pixels gaat ze spelen met het water en staat ze er misschien 1 meter van het apparaat vandaan.
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat zo'n grote afstande minimaal is gaat volgens mij al iets zeggen over de games die erop zullen komen. Het zullen wel vooral veel casual games dan worden, aangezien het bijna alleen huiskamers (voor het gehele gezin enzo) die de vier meter halen.
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Je hebt dus geen 4M nodig voor Natal, op XBW nieuws pagina

    Op Kotaku.com is een update te lezen over de berichtgeving gisteren waarin de maximale grootte van de kamer voor Project Natal werd gerapporteerd. Hoewel wij al lieten weten dat die dimensies de maximale waren, laat Microsoft nog even weten dat je de data niet moet misinterpreteren en dat elke unieke kamer, ook de kleine varianten, perfect zullen werken met Project Natal. Geen zorgen dus!
     
  17. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Yes!:D\o/
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Was ook wel complete onzin geweest anders :+
     
  19. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Pffff! Dat lucht op :)

    (dank je drokz)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nice. :) Slimme camera. :+

    Filmpje
    http://www.nextgn.com/2010/04/15/this-is-how-project-natal-camera-sees-the-player-shaky-cam-video/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina