[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    snap niet waarom mensen zich nog druk maken om hackers.
    kom ze bijna elke match tegen met aimbots en wallhacks op de pc.
    op de xbox is het nog rustig vergeleken met de pc.
    alleen maar boosters/glitchers op de box.
    als iemand mij niet aanstaat in een game ga ik eruit, heeft toch geen zin. dan maar een extra loss en geen bonus maar spelen tegen cheaters doe ik niet meer aan.

    heel steam met VAC heeft ook geen ene zin wat er zit op de pc gewoon een bedrijfje achter de hacks die dagelijks die dingen weer vac proof maakt. soort van hack abbo.
    dit hou je toch niet tegen en ligt niet aan de makers van de game.

    je gaat ook niet klagen bij een autofabrikant omdat je buurman zelf ingebouwde lpg tank goedkoper rijd dan jou euro 95.
    glitches mag IW wel meer hun best op doen maar zoals ik al zei is de box nog redelijk clean.
    gaat maar is een tijdje op de pc spelen, dan heb je een reden om te janken;)
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2010
  2. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Laats heb ik met wat vrienden een quickscope private match gedaan. Maar wat ik me afvraag, wat houdt het quick scopen precies in? En hoe doe je dat goed? Want die gasten pownede me wel dus ik hoop dat jullie kunnen helpen.
     
  3. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    youtube.. beetje zelf zoeken kan geen kwaad;)

     
  4. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Is inderdaad ook een reden dat ik tegenwoordig consoles boven pc's prefereer. Als het Steam systeem alsnog niet goed tegen hackers en cheaters werkt, hadden ze beter gewoon het dedicated servers kunnen behouden, waarop vaak eigenaren van de servers zelf de hackers eruit filterden.
     
  5. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    dedicated servers maken geen reet uit met de huidige hacks. allemaal clientbased overlays. valt weining tegen te doen.
    punkbuster ziet steam overlay (shift+tab)ook als cheats en word je eruit geboot:)
    cod4 en BF2 + punkbuster haten steam, terwijl het wel samen word verkocht;)

    iig als console speler hoeft er niet geklaagd worden.
    je komt echt zelden op de box een jtagg sukkel tegen. ja laatst eentje die had gelijk nukes uit carepackages enzo. echte held.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2010
  6. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een heerlijke game blijft dit zeg! Ik hou wel van die snelheid die erin zit en het arcade gehalte, man oh man. Jammer dat ik nu weer moet leren.
     
  7. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja maar daar gaat het niet om, als mensen zelf games hadden kunnen hosten konden ze ook irratante gasten eruit gooien.
     
  8. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ook weer als resultaat heeft van admin abuse. krijg je van die 14 jarige kleuters die je dan kicken omdat je net ff beter bent dat rondje.
    en zelf hosten is gelijk manier ook op server side hack te injecten in de game. vandaar dat veel games nu geen servers meer krijgen. en alleen maar match making servers zijn.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2010
  9. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ook alleen maar speedhack lobbies gehad vanmiddag. Echt niet leuk meer.
     
  10. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of ik een zeikerd ben, maar ik merkte alleen op dat er blijkbaar mensen zijn die het leuk vinden om een spelletje voor anderen te verpesten. Een speedhack is even lachen, maar als je het spel wil spelen op de manier waarop het bedoeld is, dan wordt dat toch wel lastig gemaakt.

    En ik denk toch dat het aan IW ligt in dit geval. De speedhack was een maand of twee geleden ook aan de orde van de dag, maar heb het na de update niet meer gezien tot gisteren. Dus ligt dat dan toch niet een beetje aan IW?

    Kom op, ze hebben miljoenen dollars binnen geharkt en dan mag je toch ook wel wat verwachten op het gebied van support en dergelijke?

    Ik kan er mee leven dat er jochies op SnD rondliepen die meteen een granaat in hun eigen spawn gooiden (bij COD4 en WaW) of dat er mensen zijn die bij de objective based gametypes alleen maar voor hun eigen kills gaan. Daar kan een developer niet veel aan doen. Maar als ik een product koop, dan mag je als consument verwachten dat het doet waarvoor het bedoeld is, en dat is bij MW2 zeker niet altijd het geval. En dat ligt dan toch echt aan IW en/of Activision.
     
  11. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, heb jaaarenlang America's Army op de PC gespeeld en was op gegeven moment gewoon veel te goed voor het gros. Ik en m'n clanmaten werden altijd, maar dan ook bijna iedere game gekickt omdat een admin het niet kon hebben dat hij keer op keer geownt werd.
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Vandaag de 10000 kills gehaald. \o/

    Check die awesome stats dan......:+
    [​IMG]
    :cool:
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Jij hebt S1ck3 Pr0 Sk1llz
     
  14. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik erger me er niet meer aan. Ik zit tenminste niet om de 2 pagina's te janken. 8)
     
  15. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    IEDEREEN GEBRUIKT SPEEDHACK? elke kut server bijna man, fix het eens kut IW
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Haha damn. Ik heb dit spel 2 maanden terug verkocht en ook toen ergerde jij je al groen en geel, waarom speel je het nog altijd dan? 8) Leg hem gewoon in de kast of doe hem weg, het spel wordt er toch niet beter op en die hacks blijven wel terugkomen.
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Je accuracy, die is pas 1n54n3 :eek:
     
  18. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    ben vandaag de 1e prestige in gegaan :D \o/

    ik heb nu al 6.5 dagen gespeeld en bij de 14 uur zat ik al bij de lvl 70
    dus vond ik het maar een tijd worden :D.

    Dit spel vind ik nog steeds wel leuk (oke oke soms niet )
    maar....

    waar ik me kapot aan erger is het geluidje bij het begin + staat er bij S&D/DOM fucking groot midden in mijn beeld :A/B/C in een ballon!!!|:-
    en dan loopt er precies daar een manetje kan ik hem niet zien |:-
     
  19. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    het is de enige leuke shooter.. als IW alles fixed is het gewoon goed, maar dat doen ze niet:p
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha :cool: Daarmee overtref je mij niet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina