Als je wilt, kan je gaan grinden. Dit kan op meerdere plekken. Of je gaat iets door met de story en je bent over een uurtje ofzo in Mah'habara en je gaat daar grinden, of je kan gaan grinden op verscheidene plekken in het open veld.
Zo zweren sommige mensen bij die Behemoth vs witte wolf fights, die zijn dus al met elkaar aan het vechten, en daar heb je altijd een pre-emptive. Je haalt dan als eerst de Behemoth neer, vervolgens de witte wolf. Daar zou je ~1 min over doen en ongeveer 5.5k CP voor krijgen.
Je kan ook
deze spot gebruiken, dat heb ik gedaan. Dit zijn 2 kleinere fights, eigenlijk vrijwel risicoloos, je wint altijd makkelijk. Je krijgt voor de ene fight 2.5k CP, voor de andere 3.7K. Je moet ze beide doen om de ander te laten respawnen, ze zitten ongeveer 10 sec van elkaar lopen weg. Hier krijg je rond de 6k CP per minuut.
Ik heb gegrind tot iedereen 2 main roles gemaxed had en de 3e role iig bijna op level 4 had, en toen ben ik verder gegaan. Dan zijn de rest van de fights weer heel makkelijk en die geven ook lekkere CP, dus blijf je lekker gelevelt. Ik ben nu een paar uur voor je uit (als we grinden niet meetellen, dus alleen story play zeg maar) en ik heb echt 0,0 moeite op dit moment.
Grinden is niet
echt nodig, je kan ook zo verder met de story mocht je dit willen. Endgame is natuurlijk het optimaalst voor CP farmen, maar misschien wil je het spel nu al iets voor zijn... Dan is nu wel een goed moment.
Klik om te vergroten...