[Online Gamestore] Ervaringen, levertijden, bestellen vanuit het buitenland etc.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michel V

Michel V Xbox 360:)

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2010
  2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jup en jup :)

3. Michel V

Michel V Xbox 360:)

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt:)

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    12+1 maand voor 35 is goedkoper dan 12 voor 33.

Ik zou gewoon ff googlen of op www.budgetgaming.nl kijken. En ook gewoon via paypal betalen anders op die site. Ik denk dat ik misschien daar nog wel 12+1 maand koop. Deze maand loopt me maand gold die ik een jaar terug ergens bij kreeg af.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2010
  5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe lang duurt het gemiddeld voordat een zending van VGP er is?

6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Heb je al gevraagd?... Staat trouwens ook gewoon in de startpost.

7. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Excuses dan :)

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Misschien eens http://www.smartgamer.nl/ toevoegen, ben zelf erg te spreken over deze shop en ze zijn vrij goedkoop, vooral oudere titels.

Had bijv gister rond 14:00 twee games besteld en ze plofte netjes vandaag op de mat. (Wat overigens vreemd is omdat we anders nooit maandag post krijgen)

9. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Op een zondag besteld en maandag de dag erna al geleverd? Dat is ongelooflijk snel! Zelfs als ze die games gisteren nog op de post zouden hebben gedaan zou je toch nog denken dat het op z'n minst een dag duurt vooraleer het pakketje is bezorgd aan hun ander kantoor, en dan nog eens bezorgd door de postbode. Of komen die in Nederland meer dan 1x / dag ('s morgens) langs?

Eerder mooi van de post dan de gameshop misschien wel, maar nevertheless erg leuk als je zo snel je bestelling ziet aankomen.

10. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onmogelijk, op zondag wordt geen post verwerkt dus komt het op zijn vroegst pas dinsdag aan. maar aan je eerdere posts te zien zal de winkel wel van jezelf zijn :)

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad. Als je sluikreclame toepast, doe het dan wel met enig verstand O-)

12. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Is idd niet mogelijk, maar heb daar 2 weken geleden een game gehaald voor een tientje die ik een dag later binnen kreeg, dus dat mag ook gezegd worden lijkt me :)

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Blijkbaar wel dus hé ;) En met die logica is drie kwart van XBW trotse eigenaar van GameHubs!
    Zoiezo als ik een gamewinkel begin krijg niemand z'n games dus dat is al uitgesloten :+
    Denk je behulpzaam te zijn krijg je dit 8)

Wel dus ;)

Dit is de factuur die erbij zat.
    Misschien is het gewoon door een andere maatschappij bezorgd? Er zijn meer bezorgers dan alleen TNT.

Waarom zou ik hier nou over liegen, kommop zeg :emo: Beetje triest dit eigenlijk...

Laatst bewerkt: 22 mrt 2010
  14. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag op consoleshop.nl Halo ODST LE gekocht, ze stuurden toenstraks mail dat hij ingepakt is en op de bus gaat en als het goed is morgen al aankomt..

Ben benieuwd!

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    WINKEL ZEKER VAN JOUW HÉ! SLUIKERT!

:+

16. Donwesje

Donwesje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na 4 PM's staat Xbox2go er nog niet bij zie Budgetgaming.nl voor beoordelingen

17. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Op website staan meerdere berichtjes van mensen die op zondag besteld hebben en maandag geleverd hebben gekregen. Is wel gastenboek dus kan een website dus ook zelf doen, maar wellicht wel mogelijk.

Zelf DA: Origins besteld bij Zavvi, was mijn eerste bestelling bij Zavvi en op donderdag avond besteld en dinsdagmorgen erna geleverd. Zo snel heb ik ze van Play.com nog niet ontvangen.

Laatst bewerkt: 22 mrt 2010
  18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    TNT haalt hier gewoon de post op op zondag hoor, en dan heb je het gewoon maandag binnen. Beetje sneu om dan zo gelijk te reageren. Nee, ik ken de site niet en heb ook niks besteld daar, wou gewoon even dit duidelijk maken :+

19. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: _O_

Ik kan bevestigen dat het wel mogelijk is dat er op zondag post opgehaald wordt. Heb zelf bij tnt gewerkt en moest ook wel eens op zondag met een busje rijden langs bedrijven die een speciaal contract hadden of zoiets

20. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ok, you made your point :lol: Maar je kan niet ontkennen dat je al een tijdje lyrisch bent over de site, maar excuus.

*2 PM's. En dit is dan ook gelijk wel een goed voorbeeld van iemand die wel een site runt en deze op alle mogelijke manieren probeert aan te prijzen ;) Als je alle info hebt voor de startpost, in het juiste format, dan zal ik hem erbij zetten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina