[XOne] [Saints Row 2] Algemeen [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 26 okt 2008.

1. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De co-op mode kan alleen via xbox live.

2. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Waar blijft die fucking Saints Row 3!!!!!! Ik denk dat iedereen na 1,5+ jaar wel zo'n beetje klaar is met deel 2.

Toen Saints row 2 klaar was, zeiden ze dat ze al bezig waren met deel 3 maar er word echt niks vrijgelaten!!

3. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    THQ heeft al beloofd meer erover te laten weten op de E3.

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ze hebben ook gezegd dat ze een hele andere kant op willen gaan met Saints. Volition heeft na Saints Row 2, Red faction guerillialabala gemaakt met die Geo mod 2 engine waarmee alles kapot kan, dus mischien maken ze daar een nieuwe Saints mee, wie weet.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zolang we maar een nieuwe stad krijgen en ze terug gaan naar de gameplay van SR1. SR2 was kut en te overdreven. Oh, en grafisch zeer kut. :+

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Inderdaad. Het klonk allemaal heel leuk maar uiteindelijk vond ik het allemaal wat té... Het hoeft allemaal niet zo serieus als GTA IV, maar het mag ook íetsje minder over the top. O-)

En je maincharacter moet imo weer zijn mond houden. Ik kon hem niet uitstaan. :+

7. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    En ze moeten echt ff de hele manier van rijden van de auto's anders doen, eerlijk. Het was best kut. In GTA IV reden ze best lekker.
    En wat minder over de top is idd ook wel nice.

8. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet er nog steeds aan beginnen. Het spel is zijn hoesje nog altijd niet uit geweest. :+

9. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Lekker aan beginnen dan! Tis een prima game! _O_

10. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Gameplay van deel 1 is beter idd, je had veel meer een 'gang' gevoel vind ik.
    Een saints row met een licht destructible world zou wel vet zijn eigenlijk, zolang ze maar niet alles gaan overdrijven zoals in SR2. SR2 is voor mij wel een topgame hoor, Saints Row 1 was gewoon beter en misschien mijn favoriet op de 360.

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als je de GTA IV manier gewend bent is het echt een crappy game. Die graphics in die cutscenes echt :lol:
    Als je het ooit gaat spelen, doe het dan meteen in co-op want dan is die game echt wel vet 8)

12. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Indd.Zou er gewoon een keer aan gaan beginnen.Het is echt een goede game.
    Ik zelf moet hem nog uitspelen maar heb er geen haast mee.

13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    In co-op is dit spel echt geniaal. Heb met een mattie de hele story mode uitgespeeld en dat was erg vermakelijk

14. DonSniffer

DonSniffer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag deel 3 snel komen. Ondanks de slechte graphics heb ik me toch heel erg vermaakt met deel 1 en 2. Vooral de co-op in deel 2 was echt meesterlijk! _O_

Laatst bewerkt: 22 mrt 2010
  15. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind co op zelf nooit zo leuk.Dus die haal ik toch nooit.Het gaat mij meer om de single player.(dat ik alleen speel zeg maar)

16. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben Saints Row wel gewend. Heb deeltje 1 de main story uitgespeeld, dus weet wel een beetje hoe het eraan toe gaat. Al schijnt deel 2 nog wat extremer te zijn :+

17. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf vind deel 2 wel leuker dan deel 1.Ik hoop dat gauw deel 3 komt.
    Ik wil wel een keer met iemand die coop doen alleen heb ik geen headset(is kapot gegaan)dus ik denk dat dat wel dan een probleem wordt?Al maakt het mij niet uit of er gekletst wordt of niet:eek:

18. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Mij gaat het gewoon om een vervolg op de vorige 2:p Ik ben inmiddels een echte fan van de Saints row serie, ben ook actief geweest op het officiele forum etc.
    Misschien is het leuk als we de punten weergeven die we in deel 3 willen zien.

Sowieso vind ik dat ze de basis gameplay terug moeten brengen naar hoe het was in Saints Row 1. Gewoon lekker simpel, maar wel erg goed.
    De missies in Saints Row 1 hadden ook veel meer een echt gang-gevoel vond ik, je was echt ergens voor aan het vechten. De Gangs in Saints Row 2 waren ook veel onrealistischer zoals een chinese gang en een jamaicaanse voodoo gang. Dat is gewoon niet realistisch. Die blanke gang was wel echt realistisch.
    Kortom, het verhaal van Saints Row 1 was veel beter en dat moeten ze in acht nemen voor het maken van deel 3.

De activity's zijn nog steeds tof, in beide delen. Daar hoeven ze van mij weinig aan te veranderen. Behalve dat ze er wat nieuwe in gooien die niet zo super over de top zijn maar wel echt goed.

Ik hoor ook veel mensen klagen over hoe de auto's bestuurd worden. Ikzelf vind het prima zo, een ander systeem zou moeilijk zijn aangezien je ook moet kunnen schieten en mikken vanuit een auto. De motors daarentegen waren wel echt slecht. Het was wel leuk, maar het zag er niet uit.

Wat mij ook wel erg tof lijkt is een licht destructible wereld. Daar hebben ze genoeg kennis van bij Volition (Red faction) en dat lijkt me ook wel erg leuk, maar again: Niet over de top aub.

En natuurlijk, de wereld waarin het zich afspeelt moet gewoon super nice zijn. Dat is het belangrijkst bij sandbox games en ik hoop ook dat ze, (als ze deel 3 gaan maken, ik betwijfel het) in deel 3 een echte leuk wereld maken.

Het moraal van m'n verhaal is een beetje dat het niet allemaal zo over de top moet als in Saints Row 2. Dat was gewoon té. Ookal was het een hele goede en leuke game.

19. Slender

Slender Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik juist helemaal niet met je eens. Ik vond het verhaal in deel 1 echt niets omdat ik me erg irriteerde aan dat hele 'gangsta' gedoe.
    Deel 2 is extreem over de top en neemt zichzelf helemaal niet serieus. Ik heb ontzettend kunnen lachen met deel 2. Ik heb het spel met veel plezier uitgespeeld terwijl ik bij deel 1 halverwege ben afgehaakt.

20. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    En dan is de vraag 'waarom speel je de game?' omdat je een game wil die je vermaakt of is het puur tijd verdrijf (leuk of niet leuk doet er nu even niet toe). Ik moet zeggen dat ik zelf niet SR1 gespeelt heb maar ik heb gelachen met SR2, zeker omdat ik hem vlak na GTA 4 speelde die toch heel wat serieuzer is dan SR2.

Conclusie, SR2 is een geniale game voor de mensen die een niet te serieus spel zoeken.

Deel Deze Pagina