[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook gedaan, maar door te teamkillen kon hij zijn killstreaks niet halen, dus had wel nut.
     
  2. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja je hebt gelijk, dan heeft het wel nut :9
     
  3. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt er een dubbel xp weekend?
     
  4. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, van 2 tot 5 april dacht ik.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat Map-Pack ziet er toch wel leuk uit eerlijk gezegd. Vooral "Bailout".


    [yt]23ej5WEFyik[/yt]
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Leuk, betalen voor dingen die je al hebt :+
     
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Overgrown er echt fuckingtof uit zien _O_. Maar ze zeggen dat Salvage erg klein is, betekend dit dat het een map word voor FFA? Want ik speel alleen Demolition, Ground War en S&D. Dus Salvage kom ik dan in principe bijna nooit tegen :{
     
  8. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Volgens mij valt de grote van Salvage nog wel mee, maar we zien het vanzelf wel.
    Ik ga de mappack iig wel halen. Ik heb echt weer zin in Crash, maar dan in mw2
     
  9. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind ze er gruwelijk vet uit zien. Schijt aan die 1200(P), ik koop hem!:D
     
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.839
    Leuk Bevonden:
    9.226
    vind dat er meer kleine maps zoals rust moeten komen, lekker alles knifen
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Op het eerste gezicht vind ik alleen Salvage wel boeiend. Komt waarschijnlijk omdat ik bijna alleen FFA spel en nu ook al de grotere maps zoals Wasteland en Underpass niet lek vindt. Hoe zijn de CoD4 maps die bij deze mappack zitten qua omvang (heb CoD4 nooit gespeeld)?
     
  12. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ze alle drie wel op elkaar lijken moet ik zeggen, ach boeiend, ik haal hem vroeg of laat toch wel.

    Even iets anders;
    Ik heb nog nooit punten gekocht, kan iemand vertellen wat het voordeligst is als ik alleen 1200 punten wil?
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    1200 punten is niet mogelijk. Je hebt alleen 800, 2100 of 4200. Het goedkoopste is op eBay, maar dan heb je wel PayPal nodig. Anders vraag je in het Online Gamestore waar het goedkoopste is om met iDeal te betalen, want veel sites schelen maar weinig van eBay.
     
  14. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er opzich aardig uit, heb alleen geen zin meer om geld te steken in MW2. Gelukkig koopt m'n broertje deze mappack :) Heeft ie ook weer wat punten op zijn account staan, hoef ik niet alles aan te schaffen :+
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Vind zelf altijd Live Acties het makkelijkst en goedkoopste, maar ik zie dat 2100 punten is "uitgeput" 8) dus ff wachten of anders verder kijken.
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ben ik nou de enige die vind dat de m16,famas en raffica niet overpowered zijn? In tegenstelling tot bijvoorbeeld de Scar moet je wél precies mikken om iemand in 1 schot dood te maken en wanneer jij tegelijkertijd word beschoten gaat je hele vizier op en neer, iets wat je niet met een burst wapen kan gebruiken. Ik zeg dit want ik gebruik vaak deze wapens en werd hierdoor laatst "noob" genoemd:eek:

    Er zullen vast wel meerdere zijn die deze wapens OP vinden maar ik vind het velen malen makkelijker om met een automatisch geweer(ump etc) iemand neer te maaien. Dus gebruiken meerdere mensne deze wapens of kijken jullie ook op mensen neer die deze gebruiken...:+
     
  17. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Mensen vinden het een 'noobwapen' omdat het met weinig kogels dood, maar het is niet overpowered, want met deze wapens kun je ook niet lekker sprayen. Die gasten die zeggen dat het voor noobs is, zijn gewoon te scheel om te mikken.
     
  18. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen moet je niks van aan trekken.

    had vorig keer met de tar21 game winning killcam.
    begonnen er een paar te schreeuwen dat ik een aimbot gebruik.8)
     
  19. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook, ben echt te slecht met die burstwapens. Lijkt alsof m'n reactietijd veels te sloom is dan terwijl het me wel gewoon lukt met een M4 :confused:. En ik begrijp echt niet hoe goed sommige mensen kunnen zien in MW2, soms schieten ze me met één burst van een Famas neer van echt fuckingver. Ik zie ze soms niet eens zitten in de killcam 8). Volgens mij ligt het aan m'n tv, die is echt veels te klein xD.

    En trouwens, een Barret voelt echt zwaarder aan dan een Intervention. Met die Intervention kan je echt snel rondbewegen maar de Barret lijkt echt tien keer zo sloom.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2010
  20. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou M16A4 is een van mn favorieten op de wat kleinere maps. Op grotere maps gebruik ik altijd ACR.

    Net m'n beste TDM potje ooit gehad trouwens, 45-1 :D. Gelijk mn killstreak verhoogd van 31 naar 37 :D. Was op favela trouwens, met de M16A4.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina