Serieus? Ik kon toch zweren dat ik die direct de 9e had toegevoegd. Dan maar weer (opnieuw ) doen. edit: Zo.
Pff, ik mag hopen van niet. Final Fantasy XIII * Disc 1 – 5.9Gb * Disc 2 – 5.8Gb * Disc 3 – 6.6Gb Totaal: 18.3 GB
Ik zou het zeker niet proberen met je eigen 'beschadigde disc', Ik heb ooit eens gelezen op een engelse forum, dat de xbox van die gozer totaal verne*kt werd door te installeren met een beschadigde disc. Hij bleef dus hangen en na het opnieuw opstarten van de xbox, kon hij geen enkele disc meer lezen dus... game/movie/audio niks meer
Lijkt me eerlijk gezegd erg sterk dat het kwam door het installeren van die disc... Waarschijnlijk was zijn 360 sowieso al aan het overlijden. Ik zie gewoon niet hoe een mislukte install invloed heeft op je disc drive...
Er zit wel wat in, had hetzelfde met mijn Riddick game. Was aardig bekrast en probeerde hem op HDD te zetten. Lukte uiteindelijk niet en zat vast. 360 opnieuw gestart en eerste paar keer pakte hij mijn games ook niet. Nu doet ie het gewoon weer, maar heeft voor de rest niks met games op je HDD zetten te maken.
Is het ook bekend hoeveel sneller de laadtijden zijn van Mass Effect 2 als ik het installeer ? Of maakt het weinig verschil uit?
Ik lees verschillende verhalen. Van geen verschil tot maar een paar seconden, tot een groot verschil. Beste is het gewoon te proberen; alleen al het verschil qua lawaai maakt de installatie het waard.
Update: Code: Deadly Premonition - [B]5.6 GB[/B] World Championship Poker: All In - [B]1.2 GB[/B] Midnight Club: Los Angeles - Complete Edition - [B]6.1 GB[/B] Lips: Party Classics - [B]6.7 GB[/B] Sonic & Sega All-Stars Racing + Banjo-Kazooie - [B]3.8 GB[/B] Indianapolis 500 Evolution - [B]2.7 GB[/B] 520 Games In de lijst.\o/ En dat is nog zonder de Japanese titels.