[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Het ligt inderdaad sowieso aan je TV, als je op een (grote, maar vooral) HDTV speelt is dat echt een wereld van verschil. Alles is gewoon vele malen scherper waardoor de minste beweging veel sneller opvalt, zeker als je zelf niet beweegt.
     
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd, ik speel zelf op 60 cm van een PC monitor van 24 inch die full HD is, dan zie je elke verandering op je scherm.
     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.839
    Leuk Bevonden:
    9.226
    Heerlijk idd als je dan ergens veel verder een mannetje net iets ziet bewegen, easy kills
     
  4. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    hdtv is heeft ook veel nadelen als vertraging.. maat van mij speelt op 40cm beeldbuis en heeft daar veel voordelen mee
     
  5. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar merk ik helemaal niets van.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.080
    Right.. ik weet niet hoeveel ms een normale tv vertraging heeft maar een HDTV met 4 ms vertraging? Dat mérk je niet eens!
     
  7. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel dus echt 300 keer beter op mijn kleine tv die stamt uit 95 oid dan op het monsterlijk grote scherm (135cm geloof ik) hier in de woonkamer. Maar dat zal dan ook wel weer gewenning zijn.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    In ieder geval niet met een plasma HDTV, die hebben een vertraging van 0,001 ms.
     
  9. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een jaar of zo in de woonkamer gespeeld tv:101cm HD ready
    en kreeg ik een monitor: 60 cm Full HD ik merkte er hellemaal niets van :D

    +

    vraagje:
    Als ik de hele tijd door tegen een muur aan ren met lightweith en marathon tellen die dan mee voor de chalenge want ik ben net presitge en wil niet al die dingen nog een keer (eerlijk :D) doen.
    Je moet voor de chaleng its van 20 miles rennen maar is het zo dat ze egt kijken of je rent? of kijken ze hoe lang je benen de ren beweging doen?
     
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.839
    Leuk Bevonden:
    9.226
    lijkt mij dat ze de afstand meten, anders kan je ook niet die badge "most distance covered" krijgen
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Inderdaad. Ik heb een van de eerste 'breed'beeld tv's (gekregen van m'n oom toen hij een nieuwe kocht) en er zijn een aantal details die ik niet kan zien zoals vallende sneeuw of bladeren, maar ook vijanden in de verte. Heb het nog getest op Derail met een maat van me die een best nice HDSUPERPLASMADELUXE100"-tv heeft en we spraken beide een plek af aan de andere kant van het level. Ik kan hem alleen zien toen ik heel erg dicht op mijn scherm ging zitten en dan was het nog wazig en zo dicht ga ik niet op mijn scherm zitten tijdens het spelen, dus jammer maar helaas voor mij. Misschien als ik weer eens een baantje vindt sparen voor een nice TV.

    Tegen een muur oprennen telt niet, continu rondjes rennen jammer genoeg wel (soms kom ik van die gekken tegen die dat continu doen 8)). Maar als je nou gewoon gaat spelen en Marathon aanzet, dan heb je die toch toch ook zo Pro?
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2010
  12. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol! Net een gast met een USP + Modded Controller. Hij ownde echt iedereen in Search. Zo oneerlijk. Daarbij gebruikte hij ook af en toe de FAL, waardoor hij iedereen gewoon neerhalde met 5 kogels binnen 2 seconden. Zo lame:thumbs:.
     
  13. PepperPwny

    PepperPwny Just sayin'

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Das goed nieuws, week daarna is projectweek op school :thumbs:

    dus geen huiswerk, maar lekker MW2
     
  14. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem met zo'n tv heb ik ook wel eens! Af en toe denk ik zo van, zit er nou iemand? En dan heb ik zoiets van laat maar gaan en dan wordt ik dus door die kerel neer gemaait :lol:

    Daardoor schiet ik de laatste tijd maar gewoon, speel zelf ook met de Famas in de kleinere maps, anders sniper, en dan merk ik snel zat of er iemand zit! Dus soms zit ik wel eens in het wilde westen te schieten :lol:
     
  15. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    twijfel komt meestal met een reden bij CoD is mijn ervaring (sinds deel 4)

    Mijn tip: Bij twijfel, altijd schieten.
    Ik zeg: Doen.
     
  16. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Nou, als je met Search and Destroy in je eentje moet verdedigen tegen een aantal man, zou schieten je best fataal kunnen worden wanneer je geen silencer gebruikt.
     
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Eigen fout als je geen silencer gebruikt :+
     
  18. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Of niet, ff naar een andere plek rennen en je ziet die andere gasten als gekken op je vorige plek afrennen, granaatje erbij en klaar :D
     
  19. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    pff ik had laatst een rare lobby. Iedereen 'gleed' heel snel door het level. Op afghan. Dus iedereen pleegde per ongeluk zelfmoord door van de berg af te rennen 8)
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Wie maakt een nieuw topic, dames. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina