ik heb vanochtend gevraagt bij de FRS op het station in Leeuwarden, hier zij ze "we horen er wel 2 te hebben maar ze zijn er nog niet en ik weet niet wanneer ze komen" misschien later op de middag nog maar eens kijken
Als het echt zo is dan zal een bevestiging van dit bericht niet lang meer uitblijven. Gelukkig heb ik SoulSilver besteld. Wel erg vreemd dat zo'n bug erdoorheen kan komen.
Vrijdag ophalen bij E-Plaza !!!! Edit: Lees dat bericht nu pas dat hierboven staat. Geldt het alleen voor Gold? Gelukkig heb ik ook Silver besteld...
WTF! Ik krijg net mailtje van E-Plaza dat ie beschikbaar is! Morgen uit school halen! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Snik snik, laat maar. Hij wordt pas geleverd op de 26e.. wel voor maar 35 euro trouwens.
Ah balen zeg. Ik wou juist Heart Gold halen en niet Soul Silver. Kyogre > Groudon Dan maar opnieuw transferen vanuit Saphire via de GBA slot.
Slappe grap is dat dan zeg Edit: Heart Gold net besteld bij Bol.com, zie 't wel. Moet deze game origineel hebben
Mijn Pokemon zijn ondertussen level 22. (Quilava & Flaaffy) Pas nu bij de 3e gym begin ik Pokemon Gold te herkennen, haha.
Oh shit, Luxray Ben die nog niet tegengekomen. En Flaaffy heb ik omdat het de 1e elektrische pokemon was die ik tegenkwam en omdat het een schaap is.
Shinx kom je ook al gelijk tegen op route 1 Net ook even de AR uit de kast gehaald, ik denk niet dat ik het ga gebruiken maar de totodile jatten van je "rival" is toch wel erg verleidelijk Wel jammer dat je de 2de reeks starters uit de eerste serie pas krijgt na 16 badges en niet na 8. Als ik ze alle 16 heb dan zal ik het spel nog wel blijven spelen maar het mocht wel iets eerder. Treecko, Torchic en Mudkip hoef ik niet, die zien er niet uit.
Ik kan me uit het originele Silver nog herinneren dat ik Shinx en evoluties weinig aan vond en ook al snel uit m'n party gooide. Flaffy (-> Ampharos) was wel een echte topper (en maakt een superieur geluid). Ik ga morgen maar eens kijken of ik SoulSilver voor 33 euro bij de MM kan scoren hier in G'en.
Mja, ik vind het irritant om al die pokemons steeds in het gras tegen te komen dus heb ik gewoon een cheat aangezet waardoor ik steeds als ik LB + RB indruk dat ik dan gewoon voor 255 stappen Repel heb.