[XBLA] Perfect Dark

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 17 mrt 2010.

1. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik geloof dat Delphiki bedoelde dat je het beter zo neer had kunnen zetten :+

2. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Heh, is het nou raar dat ik ik enorm moeite heb om dit nu te snappen? :+ maar goed het is beter als we Ontopic gaan denk ik zo :)

Ik hoop dat ze door dat ze nu Perfect Dark op Xbox Live Arcade gezet te hebben dat ze eigenlijk bezig zijn met een nieuwe Perfect Dark titel, ookal vond ik Perfect Dark Zero een beetje matig na al die tijd wachten maar hij was zeker niet slecht!.

Edit: Haha, toch niet een uitdaging, ik heb heel Perfect Agent nu in minder dan 1 uur en 35 minuten uitgespeeld =)

Laatst bewerkt: 21 mrt 2010
  3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb nu alle Achievements behalve de Crown natuurlijk, maar blijkbaar is het echt onmogelijk nu om die te halen, ik mis alleen Ninja en '"The Name is Dark... Perfect Dark'', deze 2 zijn namelijk ook niet eens bekend hoe je ze haalt :E

Achja, zeker veel plezier nog met het spel!, even Co-op online soms maar ik vind de Lag wel enorm irritant hoor :+

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Nice. We moeten toch nog een keer met XBW members gaan multiplayeren, maar dat komt er steeds niet van.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zou die My name is... niet zijn dat je een lvl of de game in Perfect Dark mode moet uitspelen?

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hij heeft alles al gehaald op Perfect Dark :)

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee op Perfect Agent ;) Perfect Dark mode is een cheat wat zorgt dat er nergens licht is :)

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Zelfde dus als 007 Mode in GoldenEye. Dat kan idd een mogelijkheid zijn.

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Okee nice, dat wist ik niet :). Ik wist wel dat je met Golden Eye alles kon aanpassen zodra je het op het moeilijkste had uitgespeeld. Had daar namelijk zelf ook 007 op mijn paspoort staan :cool:

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand anders trouwens ook last van dikke framedrops en freezes als hij over L!ve speelt?

11. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Het spel heeft enorm veel problemen met lag, ik heb er zelf ook problemen mee

en ik heb al eens een level op Perfect Dark uitgespeeld en nog leuker ik heb wel eens The Duel(een Level) uitgespeeld met alles op Maximum op de Perfect Dark difficulty en nog steeds niet de Crown, ik heb alles Uitgespeeld, Alle Challenges, alle Cheats unlocked, en ik heb nu ook de Ninja Award unlocked, dus ik mis alleen deze nog =) maar Rareware had blijkbaar ook gezegd dat de Achievements een beetje geglitched zijn dus het kan ook zo zijn dat het niet eens mogelijk is om deze te halen

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Damn jij moet wel vreselijk goed zijn in deze game! Met Modder-Eter kwamen we al moeilijk voor bij Area 51 op Special Agent. :+ Maar wij zijn ook vreselijk goed 8)

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Nope, alleen op de standaard punten in de co-op mode, zoals het opblazen van dat mijnenveld in Area 51.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb je al challenges co-op gedaan? Ik heb dan zowel als host en als guest framedrops (flinke) en soms freezed het beeld voor 1-2 seconde...

Cache al gecleared en helpt niks.

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Nee, alleen campaign.

Maar het lijkt me toch wel dat ze met een update bezig zijn?

Edit:

Hopelijk nemen ze dan de andere problemen ook mee.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Sommige challenges zijn weer ziek. Die gasten weten precies waar je bent. Spawnen met schild en het beste wapen en je bent binnen 2 seconde weer dood :mad: Heb er al redelijk wat gehaald maar 16 was weer kut. Hebben we een paar keer over moeten doen en uiteindelijk kun je hem alleen halen door in een kamer met proxymines te campen :mad:

Als ik tegen een schuifdeur aanloop kan hij niet open terwijl hun alles kunnen :mad:

Oh en daarnaast ga ik aan het uiteinde van de map dood en spawn ik aan het andere uiteinde en dan zijn ze daar alweer binnen 1-2 seconde...

Laatst bewerkt: 24 mrt 2010
  17. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom bij Challenge 11 of 12 al niet meer verder (Mr. Blond in Complex)

18. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Tentamenweek :'-(. Heb dit nog nauwelijks gespeeld, tot mijn spijt.

19. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb alle challenges, dus tot 30 afgemaakt in een paar uurtjes, de laatste is echt enorm lastig en zowat onmogelijk of wel onmogelijk soms wel eens :+, maar je krijgt er wel een leuk achievement voor!

Maar als iemand interesse heeft om wat fun te hebben in Counter Ops of Coop, stuur me maar een message, ik kan nu niet spelen though, ik zit namelijk op school :+

20. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu eindelijk aanbeland bij 16, het gevoel is alweer bijna zoals vroeger, toen had ik ze volgens mij allemaal :D

Ik bentrouwens net naar de firing range gegaan maar ik heb maar 30 wapens? Terwijl je pas na 32 een achievement krijgt. Heb de storyline alleen op agent uitgespeeld tot nu toe, zal daar wel aan liggen neem ik aan.

Deel Deze Pagina