Fifa 10 Ultimate Team

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuFFz, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaskovic

    kaskovic Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er eve klaar mee ik moet mijn spelers verkopen om contract,fitnnis,morale kaarten te kunnen kopen back to barca online speltype:)
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dit wordt die-hard gouden pakjes kopen en hopen voor een van deze spelers:
    Kompany, Young, Bent, en rest om door te verkopen natuurlijk.

    Met gouden normale pakjes maak je bijna (90%) altijd winst, zelfs zonder spelers dusja :3
     
  3. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet meer mogelijk pakjes te kopen met MS points?
     
  4. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    welke pakjes zijn nou t best als ik die van 7500 koop is het 9 van de 10 x troep
     
  5. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, messi 94>>94

    Ze hebben dus alleen iets in z'n stats veranderd?
     
  6. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Nee, hij was al speler van de week vorige week en die was 94, deze is dus hetzelfde gebleven deze week. Neem ik aan? :)
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als je echt voor de spelers gaat, dan Premium natuurlijk want daar krijg je altijd 3 shiny kaartjes. Dus grotere kans op een goede speler.

    Als je voor de verkoop gaat, gouden pakjes. Hier zit altijd wel wat in wat je kan verkopen en de 5.000 is makkelijker te halen. Bij Premium pakjes zitten wel vaak shiny contracten, die je voor 1.100 coins per stuk kan verkopen.. Maarja..

    Klopt, omdat Messi weer in-vorm is hebben ze dezelfde in-vorm stats voor hem gehouden.

    Ze hadden hem wel een beetje beter mogen maken, of in ieder geval iets mogen aanpassen.. Dit is wel een beetje lui hoor.

    Messi is deze week beter en effectiever dan vorige week, toen hij ook in vorm was. Vind dat hij zoiezo een puntje voor koppen en schieten erbij mag, maar passen eigenlijk ook. Want daarin was hij deze week veel beter als vorige, vind ik.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2010
  8. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb in de 300 pakjes nog nooit iets redelijks gehad Grr Graf spel
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zelfde hier.. :)
     
  10. ultiem klote

    ultiem klote Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    gerard in een pakkie,.......yessss ...alleeen speelde ik niet met mijn eigen profiel maar met die van een vriend van mij ,......daim!
    weet niemand of ze...EA... nog wat aan dat chemisty gaan doen bij online wedstrijden....?
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2010
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik hoop het wel, chemistry in online games maakt nu gewoon helemaal niets uit.
    Zelfs tegen 30% chemistry teams heb ik het moeilijk met mijn 100% team...

    Ik heb gisteren 75.000 coins uitgegeven aan pakjes, in de hoop om goede (in-vorm) spelers te krijgen. Geen een speler van boven de 79 gekregen, alleen maar 75'ers.

    Wat een bullshit :p
     
  12. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, ik heb dat chemistry idee ook maar opgegeven. Koop nu alleen nog maar goede spelers. Al zou er wel een update komen waarbij chemistry een belangrijkere factor wordt tijdens wedstrijden.
     
  13. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond UT niet veel meer aan en heb dus mijn hele team verkocht. Voor iets meer dan de helft van wat ik er aan uit heb gegeven omdat de prijzen echt zwaar zijn gedaald. Dus nu ga ik gewoon al die toernooien af en voor elk toernooi een nieuw team samenstellen, houdt het plezier er een beetje in ;)
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Heb net twee toernooien acher elkaar gespeeld.
    Eerste keer heb ik elke wedstrijd met minimaal 3 goals verschil gewonnen, finale met 6-2.
    Tweede keer heb ik eerste wedstrijd met penalties gewonnen (3-0, hij schoot twee keer op de lat) en dan nog 2-0 and nog 3-1, finale met 5-4 gewonnen. Stond met 3-0 achter, pff.

    Ik was dus wel in een 'flow', dus ging nog even door.
    Speel ik toch net tegen een team genaamd: World XI, met een barcelona teken en twee shirtjes van Chelsea. Ik dacht dus dat dat zo'n sukkeltje was die alleen naar hoge punten kijkt en dan z'n squad World XI noemt..

    Wordt ik helemaal van de mat af gespeeld, wel maar 4-2 gebleven maar toch..

    Dit was zijn team:

    ------------------Rooney(92)------------------
    -----Ronaldo--------------------Messi(94)------
    ------------------Gourcuff(88 )------------------
    ---------Arteta(89)-----------Gerrard-----------
    --Ramos(89)--Kompany(87)--Toure--Maicon(91)--
    ---------------------Cesar----------------------

    Gewoon niet leuk meer eigenlijk.. onmogelijk toch?
     
  15. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon geglitcht. Ik kreeg gisteren 2x een party invite waarin ze me vroegen mee te glitchen voor unlimited gold packs :emo:
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Hoplakee!

    40.000 coins erbij dankzij de St. Patricks Cup :) Laatste potje was het lastigst maar wel eindelijk de EERSTE fucking cup binnen. Na een hoop glitchers en verlaters tegen te zijn gekomen.

    3x verliet iemand toen ik met 5-0 voor stond. Laatste potje was echt insane.

    7-5 :eek:

    Zijn team?

    Messi - Rooney - Ronaldo
    Lampard - Gerrard - Kaka
    Evra - Ferdinand - Lucio - Maicon
    Julio Cesar

    Dat is gewoon een team van een paar 100.000 coins. Stond 2-5 achter, kreeg ik in de rust een berichtje : "You got owned ... hard, you suck! hahaha". In de 2e helft scoorde ik ALLES. Voelt zo goed.
     
  17. kaskovic

    kaskovic Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    het gaat laatste tijd goed met mij heb chamakh verkocht voor 3000 en heb daarvan g.dos santos en guardado gekocht en ben zeer blij met de 2e terwijl dos santos maar 76 heeft maar in zijn 2e wedstrijd een hattrick scoorde mijn statistieken met de st patrick trofee :

    16 round : 12 x
    kwart finale : 8 x
    semi finale : 3 x
    finale : 1x
    won : 1x

    ik ben laatste tijd nog altijd niet blij met mijn team ook al heeft guardado hem een beetje veranderd .
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Had vanmiddag Chamakh gekocht voor 1000 coins, bevalt me tot nu toe erg goed naast Suarez! Moet nog 1 wedstrijd winnen, dan zit ik in de finale van de 10.000 tournament. Ben er al drie keer bij dit moment uitgevlogen, hopelijk gaat het nu beter. Eerste twee wedstrijd met 7-0 en 6-0 gewonnen. :cool:
     
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Vind Chamakh maar een pauper speler.
    Had hem voor 450 gekocht, en niet veel later voor 2100 verkocht.
    Heb nu Jovetic in de spits staan. Speelt echt heerlijk!
     
  20. kaskovic

    kaskovic Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    hoppaa zit in de halve finale straks spelen :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina