Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Echt coole demo, nu al zin in het echte deel dat in april uitkomt. (hoeveelste april?)

Ik ging ook gelijk andere dingen doen dan dat je moest doen, :p zoals niet onder die deur doorkijken, maar gewoon links van het huisje en daar op de paal omhoog klimmen en dan iedereen sneaky afmaken.

Echt masterlijk, alleen beetje irritant dat je zelf niet kan reloaden. Nu zit ik steeds op (X) te drukken en dan gebruik ik die emp. :p

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Reloaden is linker stick indrukken hoor. :+

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    (LS)!

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    moet zeggen dat ik dat ook een paar keer had, X om te reloaden is er zo hard ingebakken door COD en Battlefield dat ik daar echt even aan moest wennen

5. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ja, kunnen die games gewoon niet een knop maken voor reloaden. Want het verandert elke keer. Eerst was het altijd (X) toen (RB) met halo en nu weer (LS)
    Irritant:p maarja niks aan te doen:D

6. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Demo gespeeld, ik ga 'em niet kopen. Niet mijn soort spel. Heb liever wat meer run 'n gun, dan die stealthy gameplay.

7. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Das nou net het mooie van deze game, Je kunt zelf beslissen. Stealth of gewoon run 'n gun....

8. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Maar run 'n gun ook geprobeerd, en daar is het toch duidelijk niet voor bedoelt.

9. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom kan je gewoon niet van ze allebei genieten? Ik bedoel ik wil soms ook wel eens hersenloos knallen, maar heb geen probleem met wat meer intelligente shooters.

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nee Splinter Cell is ook geen franchise om run 'n gun te spelen, dan koop je maar Halo of Gears :p

11. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Kerel,
    Natuurlijk leef ik nog ;) Alleen niet meer actief op Live, door mijn studie en hobby's... Mis het wel hoor, en wie weet dat ik weer aan de gang ga met deze nieuwe Splinter Cell serie. Kunnen we weer eens samen spelen :cool:

12. nals

nals Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo gespeeld en eindelijk weer is wat anders dan al die run 'n gun shooters. :)

13. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo gisteren ook gespeeld, maar vind de graphics niet zo.. ? wat vinden jullie ervan ? , tevens speelt de demo wel lekker moet ik zeggen

14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hij is officieel 'gone gold', en een nieuwe trailer

[yt]HNKa7SfzzqU[/yt]

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niks mis met de graphics imo. Alleen dat zwart/wit als je verstopt zit is erg irritant maar dat is een ander punt. Het ziet er netjes uit voor 2010 begrippen.

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Sommige dingen zijn anno 2010 gewoon niet in orde, dit hadden ik/Flix/Fiasco al opgemerkt: letters, o.a in het main menu, zijn gewoon niet scherp. En sommigen hadden ook last van het feit dat ze de (X) en de (A) door elkaar haalden omdat deze gewoon niet scherp zijn.

En andere dingen zagen er juist weer wel goed uit zoals de beginscene in het toilet (maar eigenlijk ook niet moeilijk om een ruimte van nog geen 10m² er mooi uit te laten zien :9).

17. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Die (X) en de (A) waren inderdaad af en toe lastig, ik bleef dingen gooien 8) Sowieso is (X) normaal je gun herladen, maakt het ook niet makkelijker:+

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ben het niet eens met de maker in het begin van die video...dat Conviction qua graphics net zo'n benchmark is zoals de vorige SC games, no way. Het ziet er prima uit ,maar totaal niet baanbrekend ofzo. :)

Die interrogations zijn wel erg bruut, en gelukkig zit dat mes-stukje er nog gewoon in!!! YEAAH!

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb een paar trailers beken. Maar het lijkt mij echt niks. T is gewoon van tekst tot tekst lopen. zo van cover here of bash door!

Ik vind het echt niks...

20. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    Naja ik vind de demo ook niet echt ''Je van Het'', zal deze game vast en zeker een keer aanschaffen als hij in prijs gedaald is

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina