Game Room

Discussie in 'Algemeen' gestart door iRoy, 24 mrt 2010.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik ga het niet eens downloaden, die paar gratis punten staan slecht op mijn gamercard :+
     
  2. Yolaxa

    Yolaxa Inevitable

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is anders een betere manier om punten te dumpen dan de Avatar Marketplace. Verder zijn vooral de games van Konami erg verslafend en uitdagend en dus zeker waard om te kopen. De prijzen zijn ook prima hoor je kan het namelijk oneindig vaak spelen, uiteindelijk als je dus echt doorzettingsvermogen hebt en de games speelt zo als ze bedoeld zijn valt het allemaal wel mee. Alleen een speelsessie vind ik zwaar overpriced.
     
  3. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met verbazing iedereens negatieve reacties te lezen.

    We krijgen de komende 3 jaar ruim 1000+ retro arcade titels te spelen waar je medals en een hoop amusement voor terug krijgt en intussen ook nog je GS kan opkrikken.

    De spelen kosten nog geen 2,5 euro terwijl de gemiddelde arcade game hedendaags al gauw 8 euro kost. Uiteraard hebben de oude games niet de pracht en praal van tegenwoordig maar vaak zijn de games wel een stuk uitdagender.

    Ik besef me dat deze "niche" markt niet voor iedereen is. Maar voor de "oldies" zoals mijzelf is het een leuke aanvulling op de Xbox.
     
  4. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Nou ik vind 2,50 nog genoeg geld voor een spelletje dat tegenwoordig overal op internet voor niets te spelen is. Daarbij komt nog eens dat veel van die games gewoon niet leuk zijn. Pas als er een paar titels komen die het waard zijn, overweeg ik die gameroom een tweede kans te geven :+
     
  5. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze waren toen leuk. Nu speel je het om de nostalgie, niet omdat je er nog uren speel plezier aan beleeft.
     
  6. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja dat zal voor iedereen een beetje anders zijn. Ik heb deze spelletjes gespeeld toen ze eigenlijk al niet meer actueel waren. Nostalgiefactor ontbreekt dus een beetje :+
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik ben positief mits er leuke games komen en dan vooral voor mn vrouw.
    Ik hooo toch echt op Donkey Kong en Donkey Kong jr en op die F1 game.....Pole Position heette die toch?
     
  8. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    mooi, ga ik dus niet halen ^^
     
  9. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het zelf erg fijn om alles op 1 platform te hebben. Ik heb vroeger ook wel de arcade games via Mame op me pc-tje gespeeld. Maar nu lekker op de bank achter de Xbox bevalt me beter !

    Ben erg benieuwd naar een release schedule voor de komende weken.
     
  10. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Ook ik vind sommige oldies leuk om te spelen maar om 240 points PER game te betalen vind ik gewoon te veel. Had er misschien over nagedacht als ik een spel voor zo'n 75 points kon kopen of een pakket met games voor zo´n 400 points. Je kunt namelijk genoeg van deze classic arcade games gratis spelen via het internet.
     
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Donkey Kong kan je er uit halen natuurlijk sinds dat van Nintendo is, maar ik had zelf wel meer verwacht van de Game Room, bijvoorbeeld ik kan kan niet eens lopen door me game room, en je kan niet echt met iemand door je game room laten lopen blijkbaar, het stelt niet al te veel voor, wel een leuk extra maarja :+
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2010
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik speel ook liever gewoon op de xbox en 240 pnts is €2,20 en dat vind ik weinig.
    Ben wel benieuwd naar hoe t er grafisch uitziet.

    Nogmaals: t is ook meer voor mn vrouw. Die heeft ook n xbox en wat speelt ze?
    Bejeweled en Sonic ;)
     
  13. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had inderdaad iets meer bewegingsvrijheid verwacht, maar op deze manier kun je iig niet verdwalen ;) En inderdaad, het is een leuk extraatje :)
     
  14. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht.. "The Game Room server is not available at this time. Please try again later."

    Alweer! Of.. nogsteeds.
    Wil je een spelletje kopen, kan het niet.

    Nice one M$ :x
     
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Misschien is het gewoon een teken dat je het niet moet doen :+. Las op sommige websites dat er gamers zijn die inmiddels alle games gekocht hebben. Zo leren ze het bij Micro$oft natuurlijk nooit.
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat las ik ook ja ;)

    Heb het gister ook maar eens geprobeerd.
    En natuurlijk 1 spelletje gekocht (Road fighter) , de lol is er snel vanaf to be honest.

    Denk niet dat ik dit vaak zal spelen , de spellen zijn gewoon te oud om nog leuk te zijn voor mij.
     
  17. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik me best zou kunnen vermaken met een oud spelletje dat nostalgie oproept, paperboy bijv is het eerste spelletje dat ik ooit heb gespeeld :p dus dat zou ik wel leuk vinden. maar 240 punten is echt belachelijk. ik had verwacht iets van 40 punten per spel ofzo!

    niet voor mij weggelegd. jazz jackrabbit 2 op xbla plz :D
     
  18. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan deze te kopen maar hoor heel veel negatieve over dit spel.
    Dus geen goed idee?
     
  19. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat ligt eraan wat je wilt. Het gaat er alleen om of je de oude games leuk vindt.
    Ik heb gameroom gedownload (tot zover is t gratis natuurlijk) en als ik een leuke game zie dan doe ik t misschien wel.

    Je kunt sowieso een spel proberen (demo), dus dan kan je er geen buil aan vallen.


    Mensen zijn hier wel erg negatief hoor, maar ik kijk t eerst wel ff aan.
     
  20. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Paper boy heb ik ook en is erg leuk idd :)
    Maar die game ziet er al een stuk jonger uit dan wat er te koop is in gameroom.
    Jackrabbit heb ik als kind ook nog gespeeld maar ook deze is te 'nieuw' om in gameroom te komen denk ik.
    Als het spellen waren geweest uit de 90's dan was het een stuk boeiender geweest dan het huidige 80's aanbod.

    Gameroom?
    Die is gratis :)

    Of bedoel je iets anders.?
     

Deel Deze Pagina