hoe kan ik auto's in spellen downloaden??? in de spellen. forza 2 dirt 1 wie weet hoe ik dat moet doen?? en welke xbox live je er voor nodig hebt
In Forza 2kan je volgens mij gewoon de (deels gratis) carpacks downloaden. Kan dacht ik via de game of vanuit het menu (correct me if I am wrong). Geen idee of het als silver member kan, als gold wel in ieder geval. Zal ook wel via de marketplace op xbox.com (dus via de pc) mogelijk zijn. Linkje: Car packs
Zoek in het menu naar dingen als: Download Content, Marketplace e.d. Kan ook via de PC natuurlijk, zoals al eerder is gemeld.
Auto's kun je dus meestal downloaden vanuit de hoofdmenu's van games. De andere optie is om de game op te zoeken op de Marketplace, die je in het menu van je Xbox kan vinden. Volgens mij kan dat met Xbox Live Silver, want ik heb in het verleden ook wel eens auto's gedownload voor PGR3. Voor verdere vragen wil ik je verwijzen naar de verschillende topics van racegames die er al zijn in dit forum. Daar zijn vragen zoals deze meer op hun plaats.