1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Just Cause 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik praat niet met haters, kom maar weer terug als je de 360 versie hebt.
     
  2. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ach ja, schijt ieder zijn game.
    Maar ik ben benieuwd wat er nog meer voor easter eggs opduiken.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe kreeg je dan de indruk dat ik met je wilde praten?

    :+

    Ik koop ook eens een PS3 game hoor. 8) Ik heb meer luv voor de 360 dan jullie allemaal bij elkaar. :cool:
    En jullie willen het niet toegeven, maar jullie zouden ook allemaal graag die filmpjes functie willen hebben. Er zijn hier gewoon genoeg mensen hier die niet eens de keuze hebben; dan is het gemakkelijk lullen. ;)

    De vraag op welke console je meer vrindjes hebt telt in dit geval niet simpelweg omdat het geen MP game is. O-)
    Ik <3 achievements, maar ik probeer het altijd geen doorslaggevende factor te laten zijn. Als vervanging heb ik nu tenminste de Trophies die precies hetzelfde zijn als de achievements (mag ik mijn trophies voor JC2 komen showen in het Achievements topic?).
    Controller voor de 360 is vele malen fijner, maar de PS controller is nou ook weer niet zo kut dat ik er een game door laat liggen
    Graphics... Pff...Nauwelijks verschil volgens mij. X360 versie heeft wat screentearing, PS3 heeft geen mooie motionblur. Verder zou ik het niet weten. Ik heb wel wat vergelijkingsplaatjes gezien, maar die waren niet goed genomen, en het grootste verschil leek het contrast te zijn.

    Grootste minpunt is voor mij dat ie nu niet op mijn gamercard komt te staan, maar goed dat is zoiets kleins... (houd ik mezelf voor).

    FILMPJES! :+

    (Waarom zit ik mijzelf hier eigenlijk te verantwoorden?)

    @Fii, zou jij geen filmpjes meer kijken? Volgens mij heb je inmiddels de halve game gezien. 8)
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Ja, maar die shit is geniaal en verveel me dus bekijk alles.

    Bekijk alles nu zodat ik jou filmpjes niet hoef te kijken! :cool:
     
  6. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    :lol:
    Ik kan niet wachten totdat ik de game heb en alles zelf kan gaan ontdekken zoals de sneeuwpop en de jungles enz.
     
  7. MonkeyXXL

    MonkeyXXL Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel een beetje nep dat die vliegtuigen al bij het kleinste klapje ontploffen. Maar dat maakt het niet minder leuk. :lol:
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Het is wel jammer dat je als je eenmaal valt niet gewoon je parachute kan opentrekken vaak.
     
  9. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gaf gewoon aan dat ik niet met jou wou praten. ;D Nee, dat is een grapje uiteraard maar..

    Je hebt een capture card, dus waarom dan niet gewoon gelijk voor de 360..? Die Video functie is heus niet zo superb.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    laat die jongen nou lekker z'n nieuwe ps3 gebruiken. Zit nu een paar uur te spelen en vermaak me er prima mee. Als is het wel kut als je jezelf per ongeluk ergens in de middle of nowhere dropt...
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die capture card is maar SD; dus moet ik op mijn HDtvtje in SD spelen. Das niks. =(
    En dan zou ik em dus ten allen tijden aangesloten moeten hebben + altijd laten opnemen, want anders mis ik alsnog dat ene speciale moment.
    Die vid cap functie neemt dus altijd op zodat ik de laatste 30 seconden altijd terug kan kijken en opslaan (of ik kan het handmatig starten en 10 min blijven filmen). In HD. Zonder kabels. Zonder gedoe.

    Nu zal ik 99% van de filmpjes waarschijnlijk niet eens op YT of hier posten, maar je kan het ook op de HDD opslaan, en dan op de PC overzetten. Voor mijn eigen administratie dus. :p

    Het voordeel tov. deel 1 is dat je nu tenminste wel wat sneller in de beschaafde wereld kunt komen doordat je gebruik kunt maken van je grapple dingetje + parachute. Al heel wat sneller dan lopen. :+
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2010
  12. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Zooo laag dit he.. =( Zou jou geen vriend noemen als ik die gozer was.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Idd, dat begin ik nu een beetje onder de knie te krijgen (demo en deel 1 amper/niet gespeeld)
     
  14. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo niet? Ik had die PS3 goedkoop gekocht (via Bart Smit) in eerste instantie om door te verkopen. Heb em zelf ff gespeeld, deed het dus niet goed op m'n tv. Zelfde middag vraag ik die gast of hij hem wil kopen voor 40eur meer. Wist hij dus van, dat ik hem 40eur goedkoper had. Hij kon dus kiezen om het niet te doen, maar hij heeft em alsnog 80 euro onder de winkelprijs gekocht. Win/winsituatie. En ik ga nog steeds elke wedstrijd (uit/thuis) met hem naar Feyenoord ;)

    Maar als jij het triest vind, vooral doen ;)
     
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Iemand die de full al heeft gespeeld?

    Ik zit te twijfelen om hem te kopen, ik heb tijdje geleden deel 1 weer eens opgestart en vond er niet echt heel veel aan.
    Save systeem was ruk, auto's besturen wat niet echt alles en continue die helikopter achter je aan.

    Ik heb de demo niet gespeeld, maar hoe zitten deze dingen in deel 2?:9
     
  16. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Alsnog, winst maken op een vriend vind ik erg laag.
    Je reden covert het een beetje, dat hij er van wist.
    Alsnog had ik in die situatie er niks van willen weten en gewoon voor de aankoopprijs verkocht.
     
  17. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk wist hij ervan. Hij kon ervoor kiezen het niet te doen. Maar ik had dat ding gekocht om met +/- 80 winst door te verkopen, heb ik hem ook gezegd. Hij wilde hem graag kopen voor die prijs, dus prima deal. Niks laags aan imo.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ah dat is zo lame! Vind het echt klote dat je geen besturing over je character hebt in dit soort momenten.
    Delphiki heeft 'm. :)
     
  19. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Waar ik me zo erger dan deze game is dat als die gast ergens niet op kan springen dan die grapple hook moet gebruiken. Via dat probeer je dan om op je punt aan te komen waar je moet zijn maar als hij te hoog springt gebruikt hij zijn Parachute en ben je 100 meter verder waar je eigenlijk moest zijn.

    Ook al een paar keer uit de area geweest door deze grap.
    Wat me ook erg irriteert is dat de beste man niet kan rennen? Of hebben ze gewoon de runbutton verstopt ...
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2010
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je kan wel rennen hoor. Er zit een sprintknop. Kijk even bij Options in het spel, ik weet uit mijn hoofd niet meer welke het is. Misschien de rechter schouderknop.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina