Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe gemiddeld jaar met wireless controller.
    sinds release van de xbox heb ik er 3 versleten. zit nu aan nr 4.
    meestal gaan de analoge sticks rot of de abxy knoppen.
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb die van mij nu 3 jaar :+ En hij is al een paar keer door de kamer gegaan met dank aan BFBC1
     
  3. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Moet je bij iedere nieuwe xbox 360 (door de red ring), weer die licentie transfer tool gebruiken?

    Ik kwam er laatst achter, door connectie verlies, dat alle xbla games, als trials worden aangemerkt, die ik heb gedownload voordat ik een vervangende xbox 360 kreeg. Ik heb daarna alles opnieuw gedownload bij downloadhistory, maar is dit voldoende.
     
  4. Bram321

    Bram321 Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo

    ik ga dnek ik xbox elite kopen maar heb nog een vraagje :p
    is 120 gb veel voor een xbox of is dat zo vol? ^^
    en RROD is dan je hele xbox gwoon naar de klote en ben je al je prgress kwijt of is dat niet zo? en zo niet wat gebeurt er dan?

    gr bram
     
  5. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je veel spellen gaat installeren, is 120GB zo vol.
    Bij een RROD is je xbox kapot, maar je savegames staan allemaal op je HDD, dus die kan je op een andere xbox zetten.
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Volgens mij valt het wel mee hoe snel een 120GB vol zit, je kan er toch zo wel 15 games op installeren denk ik.
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Je savegames staan dus op de harddisk en je online punten/achievements etc etc worden door Microsoft bijgehouden.

    120 GB is behoorlijk wat. Je installeert gewoon de games die je vaak speelt en oudere spellen haal je er weer vanaf, want daar kan je eventueel de dvd weer van gebruiken.
     
  8. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Normaal wel, anders ga je ze enkel kunnen spelen wanneer je ingelogd bent op xbox live dacht ik.

    Maar op zich is het toch geen probleem, de license migration gaat vlot.
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Die muis is perfect voor Command & Conquer enzo!


    Hoe en waar stel ik trouwens in dat ik automatisch inlog op live? Op de een of andere manier doet mn box dat niet meer. =(
     
  10. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Guide button > Settings > Profile > Auto sign in

    Zo gemakkelijk is dat :)
     
  11. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Haha, thanks man! Scheelt me een hoop geklik voor ik kan gaan gamen. _O_
     
  12. Bram321

    Bram321 Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt maar is het ook zo dat als je xbox vol zit een nieuwe geheugenkaart ofzo kan kopen?
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik denk niet dat je 120GB ooit vol krijgt, spellen die je heb uitgespeeld kan je toch gewoon weer eraf halen.. Ik heb zelf een 60GB HDD er op zitten en er staan zo'n 4-5 spellen op geïnstalleerd. Verder een hoop DLC, savegames en wat demo's. En ik heb nog 5GB over.
     
  14. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb gisteren een rrod gekregen op mijn xbox360 premium, hij komt uit 2006 dus denk niet dat ik er nog garantie op kan krijgen. Nu twijfel ik om een Elite te kopen, aangezien repareren misschien riskant is, wil niet over een maandje weer een rrod namelijk. Ook liep de xbox nog al eens vast en werd hij sloom. Wat zijn de voordelen op een Elite? Want wegens budgetredenen twijfel ik ook om gewoon een arcade te halen (veel goedkoper) en dan zou ik toch mijn hdd gewoon over kunnen plaatsen? Ik download niet heel veel en mijn huidige hdd vind ik eigenlijk wel genoeg. Zijn er dan nog meer voordelen?

    Ook zoek ik dan een console zonder games, weet iemand of die te vinden zijn? Zie alleen maar bundels eigenlijk.

    Thanks.
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Je kan je HDD gewoon op de Arcade plaatsen, al zul je wel een licentie overdracht moet aanvragen als je je gedownloade content wil gebruiken als je niet verbonden bent met XBL. Het enigste voordeel van de Elite is dat je er een grotere HDD bij krijgt (zonder data migration kit). Verder is de Elite zwart en is de dvd drive in chrome afgewerkt terwijl de Arcade wit is en het zonder chrome moet doen.

    Waarom een bundel zonder games? Koop een bundel en verkoop de games?




    De mensen bij het reparatiecentrum in DE hebben blijkbaar niet veel werk meer tegenwoordig. Maandag mijn 360 met UPS meegegeven, vandaag stonden ze al mee terug (was wel niemand thuis om het aan te pakken :mad:).
     
  16. Bram321

    Bram321 Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een spel eraf haalt heb je dan de achievements nog wel of gaan die dan ook weg?
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Yup, achievements gaan nooit meer weg. Die zijn gesaved op je profiel(GamerTag), en worden permanent geüpload als je online gaat/bent.
     
  18. Bram321

    Bram321 Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt voor jullie antwoorden ^^
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja zoals Dr0kz zegt. Daarnaast hoef je de games niet verplicht te installeren (op een paar na, bijv. DVD2 van Forza Motorsport 3 ). Maar het installeren heeft meer voordelen dan nadelen en zou ik gezien het geluid wat de DVD drive produceert aanraden voor games die je het vaakst speelt.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2010
  20. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar was het dan niet zo dat je dan niet op HD kon spelen? Of die HDMI ingang anders was oid bij een Elite ten opzichte van een arcade?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina