Ben ook weer bezig met de serie, en vind het gewoon een nice serie maar ik begrijp die hype gewoon echt niet. Eng of spannend vind ik het gewoon echt nooit maar mysterieus en interessant wel. Hoe dan ook....het begint toch lichtelijk verwarrend te worden nu. Ik zit op episode 13 van seizoen 5.
Sawyer,Julia,Jin and nog wat andere leven een redelijk goed bestaan op het eiland, en ze werken voor Dharma, want het eiland is gestopt met time travel, en dus zitten ze nu in de jaren 70. De rest was weer thuis maar zijn nu ook op het eiland terug...
1- Waarom zijn Sun en Ben geland/gecrasht met het vliegtuig, terwijl Jack, Kate, Hurley en Sayeed in de jungle wakker worden? In een summary op Youtube zag ik dat de scenes van Sun en Ben allemaal in hedendaagse tijd is...beetje shit dat ik via een summary daar achter moest komen, in de serie werd dit eigenlijk niet uitgelegd.
Maar in een episode zei die Koreaan(even zijn naam kwijt) tegen Hurley dat dit allemaal al gebeurd is, en dan vraagt Hurley...als dat zo is..waarom herkende Ben Saeed niet toen ie werd gemarteld door hem....hoe zit dit allemaal? Ik bedoel....komt het erop neer dat Sawyer,Julia,etc, altijd al voor Dharma gewerkt hebben? Zo ja....pfff...dan weet ik het even niet meer.