Blur

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Wat voor melding krijg je?

2. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Oh hij doet het nu opeens weer. Vanmiddag stond er iets dat de tokens op zijn etc en ik dus geen account kon maken. Maargoed ben hem aan het downen, even kijken of het wat is..

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heeft iemand nog een 48 uur xbox live code van blur die ie nog niet gebruikt heeft?
    De beta wordt een open-beta btw, vanaf 6 april kan iedereen op XBL hem downen.

4. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Mmm helaas laatst weggeven.
    En wat betreft de open beta. Volgens mij heeft iedereen die de beta wou hem onderhand al. :+

5. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Inderdaad ze hebben hard lopen strooien met die shit. Volgens mij kreeg elke site die het wou 3.000 keys. Tweakers.net heeft zelfs 2x 3.000 keys weg lopen geven 8)

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Die demo, ik vind het inmiddels niet echt meer een beta, is dan ook gewoon voor de mensen die te lui waren om 30sec. te besteden om een code aan te vragen :+

Iemand vanavond nog online?

7. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Kom!
    Moet racen :) Friday night Blur. toch niks op tv.

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    I think I'll join in later!

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik ben nu online :)

Ik mis toch wel de soundtracks. Elke keer onder het spelen gooi ik maar de Burnout 3 soundtrack aan. Als je wacht totdat de race voorbij is, in de lobby, dan druk ik altijd maar op mijn guide. Dat deuntje wordt alsmaar herhaalt en is echt gruwelijk irritant, het is niets meer dan een loop van 5 seconden, zoals je deze vaak had in de NES spellen van vroeger en je kan hem niet eens uitzetten. Daar komt dit spel toch wat tekort imo.

10. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ben benieuwd of dit spel lang blijft boeien. Ik denk dat ik eerder voor Split Second zal gaan.
    Het idee is een beetje hetzelfde (anderen raken met powerups), maar de uitvoering is toch zeer anders en grafisch belachelijk mooi :)

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Hehe, wat jij nu zegt over Blur heb ik juist bij Split Second. Van Blur weet ik na 500 races in de beta dat het wel goed zit. Bij Split Second heb ik nog altijd het idee dat het allemaal erg scripted is en juist daarom vraag ik me af hoe lang dat leuk blijft. De graphics van Blur zijn goed te pruimen, van Split Second zijn deze echter wel beter, maar de gameplay gaat boven graphics. Ook zit die HUD bij Split Second me nog niet helemaal lekker. Je hebt regelmatig dat iemand recht achter je zit en dan valt deze ook direct weg. Het lijkt me nog altijd niet een verbetering t.o.v. de gebruikelijke HUD. Ik ben daarom nog wel benieuwd naar een eventuele demo van Split Second omdat dit inderdaad wel een directe concurrent van Blur zal worden.

12. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Mee eens. Ik vind de grapics van Blur trouwens erg mooi, dus als Split Second er net zo uitziet dan zou ik dat al geweldig vinden.

Ik vind Blur ook een heel leuke game, maar 1 ding stoort me mateloos: de manier waarop die auto's rijden! Het rijdt voor geen meter. Als het nou ietsjes realistischer zou zijn, dan zou ik dat veel leuker vinden.

Gewoon meer als een auto rijden en dat je kan schakelen. Net als het geluid. Het klinkt meer als een ruimteschip dan als een auto.

De gameplay zit verder prima in elkaar, maar t rijgedrag stoort me een beetje.

13. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Je had dus liever een soort van Forza met alle bijkomende meuk van Blur gezien. Ik denk dat daarvoor iets te weinig knoppen zitten op je controller. :+ Daarnaast is het natuurlijk gewoon een spelletje voor de fun, en gaat het er helemaal niet om wie het snelst is, maar gewoon om wie de ander het snelst kapot krijgt en op die manier zijn voordeel wint om de race te winnen. Verder hebben alle auto's hun voor en nadelen in Blur, dus ik kan met een Renault Megane net zo goed winnen van een Koenigseggseggseggggggg. :b:

14. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Misschien hebben ze dat wel gedaan om de download grootte te beperken? :+

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Volgens mij had ik een tijdje terug gelezen dat er verder geen ost van kwam. Sowieso zullen ze dat menu deuntje niet veranderen denk ik. Dus zolang ze mij de optie geven om dat uit te zetten in de volledige game ben ik tevreden :+

16. NeonovA

Leuk Bevonden:
    14
    Die kan je al uitzetten. \o/
    Althans, alle muziek wordt dan gemute. :+

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Was weer tof en NeonovA met 31 (:lol:) evasions, 2 meter voor de finish, inhalen is al een reden om dit spel te halen :cool:

18. NeonovA

Leuk Bevonden:
    14
    :'-(

Wat is het ook een stom spel op sommige momenten. O-) Gelukkig deed jij het ook niet goed. Van de 30 races 6 keer eerste? :+ Deed ik het toch een stuk beter, Van de 4 races 3 keer eerste. \o/

Nee, die races voordat de lobby crashde tel ik even niet mee. :+

19. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
  20. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    leuk stukje.

"Blur is nog Beta. En dat merk je. Af en toe grafische glitch, vooral in de intro voor de race begint zie je bepaalde textures nog zwart worden en flikkeren. Tijdens de race is dit gelukkig niet het geval. Waar je tijdens de race wel last van heb, zijn de bugs die in sommige power-ups nog zitten. Zo kunnen Shunts (doelzoekende projectielen) soms dwars door je heen gaan, of ze verdwijnen zomaar een seconde nadat je hem heb afgeschoten. Ook word je normaliter gewaarschuwd als zo'n Shunt het op jou gemunt heeft, maar dat is in de Beta niet altijd het geval en word je vol geraakt zonder dat je het door hebt""

dat laatste van die shunt is volgens mij ook dat je soms geraakt wordt door een verdwaalde shunt die voor iemand anders bedoeld was. Die waarschuwing is volgens mij puur voor als je gelocked wordt.

Zou me trouwens niks verbazen als je ook een Mod/Perk kunt krijgen waardoor er geen waarschuwing meer afgaat bij de andere spelers als je een shunt afschiet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina