1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Het zou inderdaad goed door een vorm van lag kunnen komen. Dat van die onzichtbare schil merk ik ook wel eens als ik zelf achter een rots zit, en langs de zijkant wil schieten. Dan hou je je wapen echt een stukje naast de rots, maar zodra je schiet raak je iets wat om de rots lijkt te zitten i.p.v. iets/iemand waar je eigenlijk op richtte. 8) Op zo'n moment zie je ook allemaal stof opwaaien van de kogelinslag.
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha dat van die onzichtbare shit klopt.. als ik in een bosje zit en doe mortarstrike heb al aantal keer gehad dat die dan op mezelf valt terwijl ik toch echt duidelijk ergens in de verte mik.. zat blijkbaar nog een onzichtbaar blaadje voor oid.
     
  3. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Herkenbaar :9

    En dan rennen voor je leven.
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Meestal al te laat. Tegen de tijd dat ik het door heb dat mijn eigen Mortar Strike bovenop me aan het vallen is kan ik niet meer rennen :+
     
  5. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73

    lol, dat had ik in deel 1 al

    en van die boosters met 3 man , die kwam ik eergister op Valparaiso tegen
    op een stijger :mad:
     
  6. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker laten boosten , moet je je helemaal niet druk om maken dat soort gasten.
    Of doodschieten natuurlijk :+

    Die bovenaan staan in de leaderboards zijn net level 27.. klopt dus ook allemaal niks van.

    Het zal wel eeuwig zo blijven helaas :mad:
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Komt omdat bosjes niet meer is dan 2d plaatjes met het bosje/blad/tak texture en het overige van die "2d plaat" is transparant, dus op je scherm kijk je erdoorheen maar volgens het spel mik je gewoon op het transparante gedeelte van die 2d afbeelding.

    Als je een keer sidestepped tijdens het mikken kun je zien of je niet jezelf mortart omdat je zo de diepte van die het oranje vierkantje zien in lijn met waar je mikt. (Kostte me ook een suicide om hier achter te komen :+)
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2010
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij heeft 't ook te maken met de draw distance. Soms zie je een vijand als het ware in de lucht lopen omdat de ondergrond niet wordt weergegeven vanwege de afstand. Zo zag ik in de map Arica Harbor een vijandelijke sniper op dat betonnen muurtje zitten, maar ik kon 'm met geen mogelijkheid spotten of raken (stof bij kogelinslag). Ben een stuk naar voren gelopen, en toen werd plotseling het ingestorte gebouw gerenderd waar ik achteraf gezien doorheen probeerde te spotten/schieten. 8)
     
  9. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb ik op Xbox eerlijk gezegd nog niet last van gehad.
     
  10. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Zo gast, lekker je hartje gelucht? Natuurlijk boost ik niet zelf, beetje raar dat je daarvan uitgaat.. En bij A) zeg je dat het overbekend is en bijna achter op de box staat, om af te sluiten dat het toch vooral erg fout is om zoiets aan de kaak te stellen, als iedereen het al weet, wat loop je dan te miepen?
     
  11. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Regelmatig speel ik met random squadmembers, maar daar zitten echt rare tussen.....hoop het weekend met een paar mensen van hier te kunnen spelen. BTW speel meestal als Medic en dat bevalt echt goed :)

    Heb Sloober nog niet betrapt op boosten ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2010
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Maar je zit toch bij oldskool niet? Elke avond zijn er ook wel (meerdere) oldskool squads online hoor. Het is inderdaad sowieso veel leuker & minder frustrerend om met kennissen te spelen dan met random teammembers. Kijk even in BF thread in het Game afspraken subforum.
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens de in-game info zou je bij level 14 magnum ammo moeten unlocken. Nu heb ik zojuist level 14 bereikt, maar ik heb geen magnum ammo gekregen? Waar normaal rechtsonder in het scherm staat wat je huidige level is en welk level je nodig hebt om te unlocken, staat nu helemaal niets meer. Is helemaal grijs. :confused:
     
  14. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ben nog steeds member van Oldskool :) heb alleen 's avonds niet veel gametijd, en om dan per sé in een Oldskool squad te komen/zoeken/joinen vind ik ook niet nodig ;)

    Zal je gelijk ff toevoegen :thumbs:
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG]

    Level 15, maar wel op nummer 1 en 2 staan. :emo: Volgens mij heb ik die knuppel van een digard76 vorige week nog geknifed. :+
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd.. sukkels.. leuk hoor.

    Zouden ze daar nou ook over opscheppen tegen hun vrienden?
    Als ik dat zou zeggen dan verbreken ze de vriendschap denk ik :+

    Wat ik niet snap is dat die gasten wel heel veel punten hebben maar niet zo hoog zijn kwa rang.
     
  17. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    herkenbaar:+ naar als het goed is krijg je dus bij lvl 15 dus nog ff geduld
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Bijna 300 uur gespeeld, dat is wat meer dan 12 uur per dag ofzo? :+
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kan nooit kloppen. Dan zou hij in 300 uur maar lvl15 geworden zijn!?
     
  20. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Dit is dus waarom je leaderboards moet negeren, stats zijn leuk, maar je moet er niet teveel vanaf laten hangen, gewoon gamen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina