[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Behalve dat niemand met een headset speelt, waardoor iedereen domweg Rambo-tje speelt ipv als een team te werk gaat. Leve de PS3 :+
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:
    Net alsof er team work is op de xbox 360, iedereen zit er vooral ergens in een hoekje te campen :)
     
  3. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Public mischien, competitive draait et allemaal om teamwork :)

    Nvm, had de vorige post waarop je reageerde niet gelezen :)
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2010
  4. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Speel tegenwoordig met deze setting, vernoemd naar de heer Fisher :+

    Sam Fisher
    Silenced UMP + Spas 12 Grip
    Claymore + Stun Grenade
    Sleight of Hand Pro
    Stopping Power Pro
    Ninja Pro

    Bevalt me best goed.
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Weet je wat grappig is, dat hele headset gebeuren was nog het beste in een Ps2 game, namelijk Socom 2.

    Daar had je Nederlandse rooms en had IEDEREEN een headset op en iedereen gebruikte 'm. Terwijl die Ps2 network service het zwaar aflegde tegen xbox live hadden ze wel dé game waarin vol gebruik gemaakt werd van de headset.
     
  6. jorisB

    jorisB Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Rainbox six 3 op xbox? werd toch ookal volop door iedereen gebruik gemaakt van mic. en sowieso vetter als socom 2:p
    Waren tenminste ook nog dedicated servers.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2010
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die kocht je ook incl headset toch? Vanwege de voice commands
     
  8. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Socom 2 FTW!!!!!!
     
  9. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Daar heb je toch vrienden voor.... ?
     
  10. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb sinds kort modern warfare 2 in bezit. en ik vroeg me wat af..

    ik heb met mijn broer spec ops gedaan, op veteran, geen problemen super leuk en uitdagend! maar niet overdreven moeilijk.

    singleplayer op hardenend begonnen, no problemo, ga af en toe dood. stukken minder als bij grenades at war.

    multiplayer is ONmogelijk, ik loop door een gangetje. PAF dood! ik blijf ergens zitten, PAF dood. en allemaal schreeuwende kindjes ook die veel te veel modern warfare online doen.

    en nu vroeg ik me af wat ik verkeerd doe? ik ben best goed met bad company 2, mijn k/d ratio is positief. call of duty 5 verging me ook prima online. maar dit lukt me gewoon niet! :eek:
     
  11. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    De mappen zijn ondertussen door iedereen die dit van dag 1 speelt door en door gekend. Jouw probleem is gewoon dat je de mappen niet kent als je broekzak, wat voor de meerderheid daar wel 't geval is. Als je binnen een paar dagen de nieuwe mappen hebt, zal je waarschijnlijk wel een verschil merken tussen de oude en de nieuwe mappen.
     
  12. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm dat is wel een goed punt.. ik heb zelf modern warfare 1 niet online gespeeld dus die oude mappen ken ik ook niet. kunnen jullie me wat tips geven om als complete rookie mee te beginnen?
     
  13. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon gaan spelen! Ik bakte er bij het begin ook niets van, zorg dat je goede perks instelt etc en op een gegeven moment ga je het wel begrijpen! Begon met een k/d ratio van 0,50 en heb het ondertussen opgeschroeft naar 1,16
     
  14. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, ik zou zeggen veel spelen, en niet te erg wakker liggen van je score.
    Er is niet zoiets als een ideale perk - en wapen classe die voor iedereen het beste zou zijn. In 't begin zou ik wel denken dat stopping power wel een belangrijke perk is. Maakt je kogels toch iets sterker, maar kan best zijn dat niet gezien worden voor jou net iets belangrijker is.
    Start voor jezelf een private match, en verken de mappen.
    Killcams niet wegklikken, kijken hoe anderen spelen kan je ook een hoop leren. (S & D dus, waar je als je dood bent mee kunt kijken met de anderen van je team).
     
  15. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ok is goed, ik heb nu denk ik een k/d ratio van 0.10 |:- heb geloof ik nog maar 2 kills gemaakt ofzo

    thanks, ik ga het proberen! killcams kijk ik altijd af :p, ik krijg altijd zon pin voor het langste naar killcams kijken :+
    ik irriteer me eigenlijk het meest aan die hyperkinderen, die al schreeuwend door een map banjeren..
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck, wat speelt die FAL lekker zeg :9
     
  18. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan momenteel geen enkele game vinden. Hij blijft maar zoeken. Meer mensen hier last van?
     
  19. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het probleem al. Uit het niets staat mijn NAT Type op strict. Geen idee hoe dit kan, maar ga proberen dit weer te veranderen. Ik kan zo geen game vinden.
     
  20. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog ff weer wat potjes gedaan. gaat opeens dik goed, sta meestal 2e of 3e van mijn team.. blijkbaar zat ik de eerste keer meteen in een kakpotje.. gebruik meestal de famas, 2 keer de trekker overhalen en ze vallen al neer, best lekker..
    niet dat ik veel keuze heb ik wapens, maargoed. komt vast allemaal nog
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina