Fifa 10 Ultimate Team

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuFFz, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al 3x de halve finale verloren. Ik speel om de een of andere reden ook alleen maar tegen spelers die Drogba in hun team hebben. En mijn eigen team loopt ook voor geen reet. Passes komen niet aan, verdedigen gaat ruk, geen vrije mensen etc. Snap ook niet echt hoe het komt.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wow, ik heb precies hetzelfde. Eerste twee potjes speel ik super goed en dan in de halve finale verlies ik altijd ONVERDIEND.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Tip van Rampage;

    Zet je team in de formatie die je normaal gebruikt bij FIFA10 Online.
    Zet dan ook je custom-tactic voor je team aan en klaar ben je.

    Chemistry werkt voor geen meter. Als je je eigen opstelling pakt en deze vormt naar je team, dan win je meestal alles.

    Succes! :)
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Woei! Finale gewonnen tegen een team van Torres, Messi, Xavi, Fabregas, Ronaldo, Dani Alves enzovoort. Kom ik 2-0 achter, 2-1, 2-2, dan wil ik de bal wegrammen met B, trapt mijn verdediger hem opeens naar achter vol het doel in vanaf de 16 meter lijn WTF! 3-2 dus, daarna 3-3, 4-3, 4-4, 4-5! \o/

    Echt enorm blij, ging ook gelijk de vuist de lucht in toen ik gewonnen had. :D

    Hier speelde ik mee:

    ------------------Valdes----------------------
    Zabaleta---Panucci-----Chivu-----------Maxwell
    -----------Muntari-----Yaya Toure-------------
    -Stankovich---------------------Simao-----------
    --------Jovanovich/Suarez-------Chamakh.

    Heb nu 14.000 punten! Zal ik een premium pakje kopen, of vanavond laat goeie spelers kopen hmm..
     
  5. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    TIP VD DAG± KOOP EEN VILLA VOOR 50k EN RUIL DEZE TEGEN YOUNG 86
     
  6. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit klopt als een bus, ik gebruik mijn eigen 4-3-3 als het moeilijk wordt in plaats van de 4-3-1-2 of 4-3-3 van de tactieken van UT.

    Nadat het met een Gold team ging spelen ging vervelen heb ik ook een silver team gevormd:

    4-3-3
    ---------------------Dudek-------------------
    Zuiverloon----Wisgerhof----Sankoh------Popov
    -----Fer------------Engelaar---------Holla----
    Castelen-----------Makaay--------------Marin

    Vooral Marin is een held. Wisselspelers heb ik niet nodig, want als de fitness te laag wordt ga ik gewoon spelen met mijn gold team:

    4-3-1-2
    ------------------Friedel---------------------
    Dani Alves---Vidic--------Gallas------Cissokho
    ----Xavi(89)----Fabregas----Arteta----------
    -----------------Van Persie------------------
    ----------Villa-----------------Henry---------
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Kom je als silver team veel gouden teams tegen Robbin?
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Interessante vraag, ben ik ook wel benieuwd naar. Zou wel chill zijn als Fifa automatisch slechtere teams zoekt
     
  9. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Een zilver team ben ik nog nooit tegengekomen, denk dat niemand zo gek is om in dat 10.000 toernooi zo'n team te gebruiken. Wel heb ik het gevoel dat ik vaker tegen teams rond de 77-81 gemiddeld speel. Soms kom ik echter ook tegen 86 gemiddelde teams, maar dat maakt het winnen alleen maar leuker:D
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Waar kan ik dan mijn eigen opstellingen kiezen? Als ik daadwerkelijk bezig ben in een spel, of wat?
     
  11. kaskovic

    kaskovic Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    grootte tip: koop adriano en waar hij ook aan de bal komt schiet met z'n linker je scoort bijna altijd zo'n harde schot ik heb 13 keer vanaf het middenveld gescoord hij heeft nu 76 doelpunten in 52 wedstrijden 21 hiervan waren vrijtrappen net eentje gescoord vanaf de cornorvlag gewoon hard geschoten en keeper bokst hem er zelf in ga nu wat kopen.
    ik ga voor seedorf en carrick
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Woo! Adebayor gekocht voor 10.000 en Raul Albidol voor 2500. Nu even kijken hoe ik Adebayor vaak diep laat gaan. Het is nu zeg maar een sterk aanspeel punt.
     
  13. kaskovic

    kaskovic Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    IK BEN HET ZAT!!!!
    echt een f***ck k*T spel serieus ik heb nu al 4 wedstrijden weggehaald zonder hem hellemaal te spelen
    zo'n raar spel nog nooit gezien .

    alles klopt chemistery 77
    morale 99 alle spelers met team talk kaart
    fit 99

    wat gaat er fout opstelling:

    -----------------Adriano----------------
    guardado---------------------suarez
    ---------ze roberto-----ben arfa-------
    -------------------melo----------------
    risse---------------------------Rafinha
    ---------chivu-----------marquez-------


    wat moet er veranderd worden vertel het me ik raak er echt in de stress
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Raul Albiol is wel mooi, ja! Adebayor kan je wel voor wat minder krijgen, maar maakt niet uit. Hij speelt lekker hoor, hij speelt sneller en soepeler als Drogba, die bij mij op de bank zit en op het punt staat verkocht te worden voor een mooi prijsje. En dat zegt wat, denk ik tenminste. Iedereen is verliefd op Drogba, maar ik vind hem vreselijk. Veel te langzaam voor mij, en zo super sterk is hij ook al weer niet. En koppen is zijn specialiteit, maar koppen lukt mij gewoon niet. Alleen echt als ie precies recht voor de keeper staat, zonder een verdediger in de buurt.. Alleen dan kan ik op/in goal koppen, maar dat lukt met elke andere spits ook. Fabregas en Agbonlahor zijn bij mij degene die scoren met het hoofd, Drogba niet.

    \o/
     
  15. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Skrtel gekocht voor weinig (800). En ik vind hem echt super lekker verdedigen
     
  16. Gregel

    Gregel Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje

    Hoi iedereen heb een vraagje, hoe komt het dat je geen kaartenbundels meer kan kopen met Microsoft Points, vind het echt lastig aangezien ik in de knoop zit, alle spelers zijn uit contract bijna en heb geen geld meer dus kan ook nemeer spelen ... weet iemand hoe het komt dat ik niet meer met microsoft points kan kopen?
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat er een glitch was waardoor je 2 pakjes kreeg, terwijl je er één kocht met MS points. Dus ''Buy 1 get 1 free'' eigenlijk. EA heeft hier waarschijnlijk nog geen oplossing voor, dus kan je geen pakjes kopen met punten
     
  18. Gregel

    Gregel Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    shit, zit er niets anders op dan club te delete :mad:
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoeveel coins heb je? Je kan toch altijd voor 150 per stuk een aantal bronze/zilvere verkopen?

    Als het echt, het is wel triest maarja, kan je nog altijd 10.000 coins op e-bay kopen ofzo..

    Als je een slecht team hebt en het niet erg vindt op nieuw te beginnen, moet je het vooral doen ;)
     
  20. Gregel

    Gregel Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had Rooney, Ballack, Arteta, Berbatov, Fabregas, Buffon, Alex dusja ...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina