gewoon even nieuwsgierig, je vraagt advies, iedereen zegt 'eerst collection' en dan toch ga je voor deel 3.....vertel ik ga gewoon geduld opbrengen voor de trilogie, die gaat ERG mooi in mijn kast staan
Ach weet je... Deel drie lijkt me erg gaaf. Maar ik weet niet of ik dat drie delen vol ga houden. Vandaar dus eerst deel drie. Mocht ik dan zoiets hebben van: 'Man, wat heb ik gemist de voorgaande delen', dan haal ik de Collection nog wel eens
Kan me voorstellen dat je eerst voor de tofste/nieuwste/HD-versie wil gaan, maar het gaat je daarna denk ik niet meer lukken om nog in deel 1 of 2 te geraken. Je hebt dan immers de beste versie al gespeeld. De oudere delen zijn dan niet meer de overtreffende trap die je op de enige juiste volgorde wel ervaart.
Ach dan heb ik mooi pech gehad. Ik houd normaal gesproken totaal niet van dit soort spellen namelijk... Vond de demo alleen zo tof dat ik deze toch besteld heb. Daarnaast heb ik het al druk zat. Kom niet zo heel erg vaak aan gamen toe de laatste tijd, dus houd ik het voorlopig alleen op deeltje drie.
Ben nu ook gewoon met deel 3 begonnen terwijl ik de GoW Collection gewoon in huis heb. Ben ook bang dat ik nu niet snel meer aan deel 1 & 2 zal beginnen
Die collection komt er nog wel tzt. Ik zou het eerlijk gezegd ook niet trekken om alle 3 achter elkaar te spelen. W00t 50+ hack n slash... Heb destijds deel 1 gespeeld, en de psp versie en was nu ook wel klaar voor de HD uberversie deel 3. Nummer 2 komt komend jaar wel ergens....
weet ik niet...? het was in GoW 1 en 2 wel zo dat je die challenges vrijspeelt wanneer je de game hebt uitgespeeld. Hmm, zou dus niet weten of dat in GoW 3 ook zo is... iemand?
Ja, ik heb dus gow3 uitgespeeld en idd challenges in-locked maar of dat dezelfde zijn als die van de SE.... dat weet ik dus niet
In dat geval is het zeker een goede keuze geweest denk ik. Wel mooi dat de demo van GoW III dus zo goed is dat zelfs non- hack n slashers het tof vinden om te spelen.
Gow 3 vrijdag gehaald, zaterdag uitgespeeld =p Eergister de collection gehaald. Het viel me op dat GoW 2 er eigenlijk nog best goed uit ziet en 1 eigenlijk in het begin (schepen met bijna achthoekige masten ) best lelijk is. Dit wordt naderhand beter, ik ben nu bij pandora's temple en het ziet er allemaal echt super vet uit! Sowieso, voor degene die GoW 3 vet vonden en 1 en 2 nooit gespeeld hebben: koop die collectíon! je krijgt in principe 2 leuke games voor 3-4 tientjes
In principe 2 leuke games?? Deel 1 en 2 van God of War zijn de beste games ooit gemaakt op de ps2.. en nu te krijgen met HD graphics voor je ps3, wat wil je nog meer Dit zijn mijn favoriete games ooit en die moet je gewoon gespeeld hebben voordat je aan deel 3 begint, anders mis je een heel groot gedeelte van het verhaal (lijkt me toch vrij handig als je weet hoe en waarom Kratos ooit God of War geworden is = deel 1).
Hahaha, mogen dat duidelijk zijn. Ik vind Chains of Olympus één van de wreedste games die ik ooit heb gespeeld. Ik bedoel qua bloederigheid dan.
Op de hardste graad uitgespeeld, niet normaal vet deze game! Als je een beetje onstabiel in de kop bent, zou ik het wel niet spelen . Want damn, het gaat er hard aan toe. Echt supervette game. Grafisch al een paar enorme toppertjes gezien(deze, uncharted 2, heavy rain, damn!)
Ik ben benieuwd of ik nog wel alle upgrade kisten kan vinden. Ik ben pas in Spoiler De tuinen van Olympus? Zo heette het dacht ik erachter gekomen hoe je die verborgen kisten kunt vinden. Het zal me wel eerder zijn verteld in de game, maar er is een grote kans dat ik gewoon niet goed heb opgelet. Ik moet volgens mij nog 1 veer en 2 hoorns. Health is volledig geupgrade. Niet zo veel dus wat ik nog moet, maar ja... ik weet niet hoe ver ik ben. Redelijk op het einde denk ik, maar hoever precies weet ik niet. Ik speel op Normal en tot nu toe maar 1 keer problemen gehad. Spoiler Bij de vlammende driekoppige hond die allemaal kleinere 'tijdbom' hondjes uitspuugt. Ik was daar stiekem te veel bezig met de Trophy om 50 hondjes omver te schoppen. Toen ik na 5 keer afgaan en aan een stuk door tegen die beesten aan trappen nog geen trophy had ben ik maar gewoon verder gegaan en toen was het weer een eitje. (hopelijk heeft ie ze wel allemaal meegeteld, anders is het voor niks geweest. ) Het eerdere gevecht tegen Spoiler Was ook weer awesome. En: Blades of Exile ftw. Als je em volledig hebt geupgrade is je magic aanval érg nuttig, en met die L1 + combo kun je alles aan.
Zijn die blades of exile die met stroomschokken? Met die L1+Vierkant combo kun je gewoon een minuut in de lucht blijven en veel schade aanrichten . Spoiler Ben nu volgens mij bij de final boss, tegen Zeus. Vlak nadat je die kettingen van het labyrinth kapot hebt geslagen. Is dat het einde? Toch korter dan ik dacht, zit nu op 7 uur geloof ik op normal. Ga hierna zeker nog een playtrough doen, best veel trophies gemist .