Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Je bedoelt die tips om cover te nemen e.d.? Dat is volgens mij alleen maar in het begin even, als tutorial.
     
  2. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Volgens het filmpje een paar posts hierboven toch niet?:eek:
     
  3. James Pond

    James Pond Guest

    Wat een boutdemo zeg. Kan weinig over de full zeggen aangezien ik die niet heb gespeelfd, maar de demo was echt kut. Zeker als je het vergelijkt met Chaos Theory. Een dikke teleurstelling deze game.. en idd, de graphics zijn voor 2010 ook echt -_-
     
  4. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap inderdaad echt niet waarom het concept verkracht is, chaos theory was gewoon zo vet...

    Dit wordt trouwens de eerste SC die ik niet op de release ga halen, misschien ooit nog tweedehands.
     
  5. James Pond

    James Pond Guest

    Ja ik ook.. heb SC nog wel gedownload kan ik die lekker spelen ^^. Gedownload op Xbox live bedoel ik dan he :).
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Het meest frustrerende aan de demo vind ik nog dat alle feeling met de omgeving weg lijkt te zijn. Door dat rare zwart en wit/kleur gebeuren zie je niet goed wanneer je nou nog in het donker bent. En het hele idee van mark en execute voelt ook als een soort gimmick, beetje die dudes selecteren, naar een plekje waar ze allemaal rood worden en dan 1 knopje drukken. Wat is daar nou nog leuk aan.

    En dan die bediening, misschien is het gewoon wennen, maar dat X en A was erg frustrerend, en het op die palen klimmen om dat een beetje vlot te laten verlopen is ook erg irritant.

    Nee.... De game werkt voor mij gewoon niet. Misschien nog is een keertje voor een stuk minder geld oppikken. Ik heb elke Splinter Cell op de release gekocht en helemaal grijs gespeeld en ik vind dit toch echt waardeloos... Nu heb ik geen favoriete gameserie meer :+
     
  7. James Pond

    James Pond Guest

    Ik zou zeggen laten we wachten op Hitman 5 :D. Anyway, het grote probleem vind ik dat alles zo dumbed down is, echt voor het COD publiek zeg maar :'). Alles moet maar snel snel, takedowns dit hupsakee. AI is om te janken en mark & execute is gewoonweg een win button.

    Als ik iemand melee hoef ik geen fucking panter geluid te horen en drie klauwen over m'n scherm te zien gaan. Ik hoef niet constant hulp shit over m'n beeld te hebben van KOM HIER MOET JE NAARTOE. Niet alleen dat maar veel moves uit de vorige games zijn weg. Je kan niet eens meer lichamen verplaatsen. Waar is Sam's mes? Waarom kan ik geen dingen gooien om de AI af te leiden? Waar is de lichtmeter?

    Ja je bent in het donker, laten we het hele scherm zwart/wit maken, dat maakt alles lekker duidelijk :emo: . Doe me gewoon die lichtmeter terug, dat is toch gewoon helder? En ik kan ook gewoon op realistic de hele demo uitspelen zonder 1 keer gekilled te worden, maar dan guns blazing style :emo: . Als je dat deed in de oude SC games dan wordt je binnen de eerste minuut al kapot geschoten.

    En toch zul je zien dat deze game overal een 9 of hoger gaat krijgen, juist omdat het zo'n "grote" titel is. Het vervelende is dat Ubisoft de afgelopen paar jaar bijna al hun sequels heeft verkloot. Met uitzondering van AC2 dan ^^. En dan slopen ze ook nog Spies vs Mercs eruit, omdat ze liever coop erin willen stoppen ( nog zoiets .. mijn god waarom moeten alle games tegenwoordig coop hebben? wtf? ). Nee een geniale mode uit de vorige games is het niet meer waard tegenwoordig! Ik kan je wel vertellen dat er geen enkele game mode is zoals Spies vs Mercs tegenwoordig.

    Dit wordt een budgetbak game voor mij, of 2e hands. Erg zonde.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    En ik ben juist bang dat ze de serie gaan verneuken met Hitman 5, wanneer die ooit mag uitkomen tenminste. :+
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Een Hitman 5 moeten ze gewoon net zo doen als Blood Money, fantastische game. Verschillende manieren om je doelwitten om te leggen, veel variatie, prachtige sfeer. Dan ben ik tevreden hoor...fuck vernieuwing wat dat betreft dan, die shit is in Hitman altijd dope geweest! Afwachten maar...SC: C ga ik gewoon halen, verwacht nog steeds dat het een prima game is.
     
  10. James Pond

    James Pond Guest


    IO Interactive is eigenlijk best wel een goede studio.. Kane & Lynch 2 ziet er ook goed uit imo :p. Don't change a winning formula! Moesten ze bij deze game ook niet doen ;).
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Volgens mij hadden ze het niet eens goed kunnen doen.
    Hadden ze hetzelfde gedaan: "Bah, het is alweer hetzelfde sluipen en sneaky, zo gaat het al 5 delen! kut spel!"
    Nu doen ze wat anders: "Bah, hebben ze het opeens helemaal anders gedaan, kut spel!"

    Als je geen vernieuwing wil ga dan lekker double agent spelen, ik vind deze opzet ook wel geslaagd.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Als ze met hetzelfde, dezelfde kwaliteit hadden kunnen leveren als met Chaos Theory, dan zouden de Splinter Cell fans heus niet veel geklaagd hebben.

    Heb zelf de demo even gespeeld gisteren, maar was nog niet erg onder de indruk, eerlijk gezegd. Ik kijk het nog even aan, geef het nog een kans, maar vooralsnog was dit nou niet bepaald een demo waardoor het gevoel krijg dat ik die game MOET hebben. Integendeel.
     
  13. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik vind de opzet ook wel geslaagd, behalve dan de moeilijkheidsgraad.... dat executeren met y en die warmtecamera zijn gewoon lame :+
     
  14. James Pond

    James Pond Guest

    Waarom vernieuwing als Chaos Theory perfect was? Ik wil juist meer van die geniale formule, niet een bourne rip off.
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Het is geen warmtecamera... :+
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze hadden deze game als een nieuw format moeten presenteren. En Splinter Cell lekker z'n eigen concept laten houden. En echte vernieuwing, prima hoor, maar dan moet het er wel beter op worden. En ik denk eigenlijk dat alleen de niet-splinter cell fans dat vinden.
     
  17. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Oke dan dat ding waardoor je iedereen in je omgeving door dingen heen kunt zien:+


    wat een kut zin:+
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je sonar goggles ( like a submarine :D)
     
  19. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heeft batman die shit niet? Vleermuizen kijken met sonar, dus je zou denken dat battyboy daar wat mee doet. Beetje jammer|:-
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina