1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens :)

    Al is het wel leuk om te bekijken ten opzichte van je vrienden.
    De mensen om je heen zijn wel gewoon eerlijk in de leaderboard.
    Enkel die paar rotte appels bovenaan , maar ja waarom zou je je er druk om maken idd.
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Tja je krijgt heel veel punten van pins en badges, als je alleen maar dezelfde shit doet dan krijg je geen hol na zo'n match, enkel die revive pin ;) Meestal verdubbelt je uiteindelijke combat score na een game, dus het is niet zo heel gek.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2010
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, ik denk dat die leaderboards ook aardig naar de klote zijn. Volgens die stats-o-matic site is ie namelijk level 50. :confused:

    Mja, ik maak me er verder ook niet druk om. Ben zelf maar een gemiddelde speler, en speel alleen maar voor de fun. :) Stats boeien me niet zo. Ik vind het leuk om af en toe eens te kijken hoeveel kills ik heb gemaakt met een bepaald wapen, en daar houdt het wel zo'n beetje mee op.

    Volgens mij is de recon drukte een stuk minder geworden afgelopen week. Ik zie nu hoofdzakelijk engineers rondlopen.

    BF 1943 is trouwens aan m'n veteran status toegevoegd. Ik had een mailtje naar de EA klantenservice gestuurd met de vraag of zij 'm handmatig toe konden voegen. Vervolgens moest ik alleen nog even m'n gamertag en e-mailadres van m'n EA account doorgeven, en dan zouden zij het in orde maken.
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Een kort, stom vraagje maar wat ik me reeds enkele keren afvroeg, wat betekenen die witte vierkantjes voor iemand zijn naam? Ik zag ze juist ook op Arjan's geposte leaderbord-screens ook, vandaar dat ik het maar even vraag.

    [​IMG]
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wat voor Veteran lvl iemand is
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    En op het gevaar af nog een dommere vraag te stellen, waarop slaat die veteran level juist? :)
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Veteran staat voor of je al BF spellen hebt gespeeld, je Veteran lvl komt tot stand door alle BF spellen -1 game. Snap je? Bvb, je hebt 3 BF spellen en dan ben je lvl 2 veteran.
     
  8. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ah zo, dat is dan ook uitgeklaard. Bedankt!
     
  9. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Yeah :cool:, heb de game vandaag ook voor het eerst gespeeld. Ben nog beetje aan het uitvogelen hoe het moet en wat ik lekker vindt om mee te spelen en ook de lay-out van de maps moet ik nog leren, maar vind het best wel leuk hoor!:) Tot nu toe denk ik dat snipen me het beste af gaat, want zonder squad moet je wel iedere keer een pokkeeind lopen en met sniper hoeft dat dus minder 8).
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Waarom speel je zonder squad dan? :+
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Nou, er stond continu searching for squad en hij vind dan maar niks :confused:. Als ik met mensen uit m'n lijst speel, dan kan ik wel gewoon in squads enzo.

    Edit://

    En ik ga nu weer spelen, dus als iemand nog een beginner zoekt om z'n squad mee op te vullen, dan kun je me toevoegen :D.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2010
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    SQUAD:TDM?
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ben ondertussen al gestopt, ga later wel weer verder. Ik vind elke gametype prima, vooral omdat ik nog te weinig heb gespeeld om een eerlijk oordeel te geven.
    Heb vanmiddag alleen maar Rush gedaan, omdat ik dat al kende van de demo. Nu net twee potje Squad Rush en vind dat iets minder. Het was een beetje saai, te rustig. Er gebeurde te weinig. Maar ik ga het wel vaker proberen, want wellicht dat het een volgende keer weer anders is :).
     
  14. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Met zelf een goede squad, en een goede tegenstander is het 10x leuker:)
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Battlefield hoort (imo) met heel veel man tegelijk. Als ik vier tegen vier wil gaan spelen ga ik wel Rainbowsix ofzo doen.

    Rush is wel prima te doen met 12 vs 12, alleen conquest vind ik het net te weinig.
    Dat hoort gewoon met 32 vs. 32 zoals vanouds op de PC
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zoals vanouds op de pc? Meeste Battlefield games waren volgens mij 16 vs 16 hoor.

    Heeft iemand een link waar ik mn Veteran status kan toevoegen? Heb BF Vietnam BF2+expansion, BF BC 2 en BF1943 plus BC demo.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp hier niets van, maar nu gebeurd het al voor de tweede keer.


    Net nadat ik een ronde afgelopen was zag ik dat ik een CG rocket launcher unlockt had. Toen de volgende ronde startte wilde ik het wapen gelijk kiezen maar gek genoeg stond het wapen er niet tussen. Dus toen een paar minuten gespeeld en ineens staat er in het scherm met een plaatje erbij, dat het wapen unlockt is...wtf?


    En nu net....

    Met de assault class een nieuwe gun unlockt...dat zag ik toen die groene balk vol liep, en de volgende ronde start..en wederom heb ik de gun er niet tussen staan. Nog altijd niet trouwens nu......

    Oh en nu net na een tijdje met die class gespeeld te hebben unlockt ie de gun echt.....zal wel zo horen dan?
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2010
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    BF2 en BF2142 waren 64 spelers.
    Vietnam en 1942 waren idd 32. Maar ook dat is al wereld van verschil gezien je gewoon een extra squad erbij zou hebben.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus 30 maart Mappack 2, maar ik zie nu net pas dat het oudere maps zijn , alleen enhanced. In de store zie je sowieso een hele waslijst staan bij upcoming, ze zijn dus heel wat van plan voor deze? :)
     
  20. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem aan dat de nieuwe mappack wel gratis is? Ben namelijk niet van plan om geld neer te leggen voor dezelfde maps met andere modus ^^
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina