Forza Motorsport 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ooooo-k... :confused:

    Laat dit niet verder escaleren, aub. Terug ontopic.
    En dubedition, let op je dubbelposts. Daar is de Edit-knop voor. :)
     
  2. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer even in de Nissan Datsun gereden vol geupgrade. En wat is dat toch een geniale auto ziet er heel traag uit tot dat je gas geeft dan zit je binnen no time op de 300\o/ En is het ook wel lachen als je geen suspension upgrade erop zet dan duikt die gewoon helemaal naar achter als je gas geeft en naar voor als je remt8)
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2010
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Whahah Datsun is idd een lekker bruut wagentje. :D
     
  4. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Ik moet toch ff reageren op deze laag bij de grond opmerking...

    Je eerste opmerking was al raar(negervelgen?) en als je dan een nette reactie terug krijgt van dub-edition om dan zo'n snuggere opmerking te plaatsen over ghetto en alles, dan vraag ik met toch af wat je IQ is en wat de doelstelling van je opmerking is??

    Als je een beetje tunings blad leest of kijkt via bv CarChannel dan zie je dat t gehalte chrome liefhebbers t merendeel blanke gasten zijn. En dat er in de tuning scene vooral in europa meer house liefhebbers zitten als hiphop. In amerika zijn er ook behoorlijk wat rock/metal georienteerde tuning liefhebbers die oude amerikaanse bakken voorzien van behoorlijk wat chroom. En als je kijkt naar bikers... veeeeel chroom...

    Als je iets niet mooi vind dan mag je dat best zeggen, maar ga niet je (rechtse) vooroordelen lopen spauwen over iets waar je schijnbaar helemaal geen goede basis voor hebt en je kent de persoon in kwestie niet eens....

    De echte (tunings)wereld bestaat niet uit pimp my ride, mtv-clipz(waarvan 70% van de rap clips allemaal gehuurde auto's en vrouwen zijn) en slechte hollywood films...

    dus...
     
  5. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    @ snike888 Zo dan kerel jij doet RUIG ! met je racistische ongeschoolde opmerking !
    tof doen via internet achter je pctje totdat ik je kutkop kapot sla als ik je opzoek
    met mijn negerauto en zwart-chrome negervelgen en negermuziek on tha background

    Sorry dat ik zo reageer maar hier irriteer ik me dus altijd grondig aan

    /Mod Je kunt je wel verontschuldigen, maar bedreigingen worden absoluut niet getollereerd. - Matrix

    @ Matrix ik zal niet meer dubbelposten

    @ Berrie ik woon in Venray & het was trouwens idd mijn gamertag : FlusH x :9
    Maar zag je zo een zelfde auto rijden ja :? .. Ik heb er gelukkig nooit een gezien die er ongeveer hetzelfde uitzag. Wel in Belgie ik was daar eerst op een Meeting. Tevens zag ik daar een Eclipse met een sticker op de zijkant VIVA LA FORZA MOTORSPORT (L) was echt nice !
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2010
  6. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je de 100000 drift punten makkelijk kan krijgen?

    Ik heb geen idee welke instellingen ik moet gebruiken.
    TCS aan? ABS? Welke auto is er het beste voor? etc?
     
  7. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Het makkelijkste vond ik zelf een 4wd wagen en dan tcs uit :)
     
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Mooie auto Dub! Ikzelf ben meer van de standaard auto's en zou dus zelf nooit bumpers en velgen erop zetten omdat ik de auto zelf al heel mooi vind. Maar ieder zijn smaak en het staat hem zeker niet slecht!
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    TCS + Driften is natuurlijk onmogelijk :+

    Als je een "uitdaging" wil moet je voor een RWD bak gaan, wil je een easy achievement dan gebruik je een awd bak :)
     
  10. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    als je de achievement wilt moet je dus gewoon voor AWD gaan en dan uiteraard op Fujimi Kaido, das het makkelijkst. Als je het in de single player probeerd kan je bovendien nog terugspoelen ook dus elke bocht met weinig punten kan je opnieuw doen.
    Het echte werk is idd RWD zonder terugspoelen :)
     
  11. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Een toevoeging, zorg er voor dat je ook een auto hebt met een beetje power (denk aan S-klassen). Niet dat je zometeen met een D-klasse probeert te driften, het is mogelijk, maar ik neem aan dat je die achievement wilt hebben op een snelle en simpele manier. Dan is een S-klasse met AWD een aanbeveling. Zoals al eerder is gezegt, vergeet niet de TCS uit te zetten! Een extra tip is om je achterbanden op 3,0 bar te zetten, dit doe je met het 'Tune set-up' gedeelte in het race menu.
     
  12. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Shortbull :thumbs:
     
  13. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    In welke versnelling moet ik de auto zetten met het driften? 2?
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    7000 Euro ter beschikking hebben en dan een Golf halen... :x

    /Mod Het valt me de laatste tijd op dat je denkt dat jouw smaak en stijl "het van het" is. Nou, dat is het niet. Iedereen heeft zijn eigen smaak en voorkeuren en daarover valt niet te twisen. Doe je het wel, doe het dan liefst op een minder denigrerende manier - Pegas
     
  15. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij heeft wel gelijk, echt zo'n 13 in een dozijn golfje.
    Maar goed ieder zijn smaak en als hij die tof vind dan is het goed he.

    En PGRFerrari: Meestal in de 2de en 3de versnelling ja, ligt er maar net aan hoe snel je gaat.
     
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik zelf geef de auto altijd een lange 2 of 3 (afhankelijk van de auto :+). Zolang ik maar niet hoef te schakelen :D
     
  17. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo deed ik het in het begin ook altijd, en dat werkt ook wel ja. Maar als je echt door wilt gaan met driften en beter erin worden, kun je toch beter voor manual gaan. Je kunt dan de auto veel beter laten doen wat je zelf wilt, bij automaat kwam het best vaak voor dat je halverwege een bocht tegen de begrenzer van je 2de versnelling aan zit te tikken, en dat ie maar niet door wil schakelen.
     
  18. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, natuurlijk manual en met clutch (heb nooit anders gedaan in Forza 3 :+). Maar met een aangepaste versnellingsbak hoef je haast niet te schakelen :D
     
  19. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Hehe ok dan is het goed :D

    Maar inderdaad, je versnellingen aanpassen is een goede snelle oplossing voor als je te lui bent om zelf B in te drukken af en toe :+
     
  20. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan mijn punt met deze reactie niet nog meer bevestigen.

    Maar we gaan weer on-topic :)! Ik houd wel van je hoor, dubedition, echt waar. (L)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina