[Wii] [DS] Pokémon Heart Gold & Pokémon Soul Silver

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 mei 2009.

1. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je Pokémon nou uitspelen?? :confused:

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad, Pokémon en uitspelen passen niet in één zin :cool:

Toch wel jammer trouwens dat het geluid van de Pokémon nog altijd 10 jaar achter loopt. Het maakt me weinig uit als er elke keer maar maar weinig wordt vernieuwd maar dat geluid mag nu toch wel iets worden verbeterd.

3. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Vind bij Heart Gold het juist wel wat sfeer geven dat de muziek zo rustig, simpel en niet-druk is. Maar ja, heb zelf het geluid toch zelden aan.

4. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    damn, kreeg vandaag een telefoontje van game mania dat de games zijn teruggerroepen :mad: Hoopte dat ik hem toch gewoon nog kon kopen..

5. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    De muziek is ook wel tof maar het geluid wat je hoort als er een beest tevoorschijn komt of wanneer je er langs scrolt is nog altijd 8 bit en er valt weinig van te maken. Het is maar een klein dingetje maar er zitten best veel geluiden in die vrij irritant worden op den duur :+

6. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik wil ook spelen. Cookie zit me gewoon express te pesten, dat hij er wel 1 heeft. :mad:

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb er ook geen 1 :+ Heb in de tussentijd maar wat filmpjes e.d. gekeken en daar viel het geluid me op, o.a. in de IGN review. Ik verwacht hem rond woensdag pas.

En deze niet vergeten O-):

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, was net uit in een discotheek en een maat van me had zijn Pokéwalker mee om zijn Bellsprout te trainen:+ wel een geinig ding, had ie opeens een escape rope gekregen ofzo, vage shit8)

9. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    OMFG :9

10. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Escape Rope voor als de date niet naar gewenst verloopt. :cool:

11. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wtf man Jessie en James zitten niet eens bij team-rocket.. Dit was in Gold en Silver toch wel zo? wat stom zeg een essentieel stukje jeugdsentiment eruit gesloopt:mad:

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Nee, was alleen bij Blue,Red en Yellow. het waren bij Gold/Silver/Crystal alleen maar rocket grunts.

13. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Zit nu vast bij de 8e gym. Mijn team:

Typhlosion lvl 47
    Gyrados (Shiny) lvl 36

En de rest is noob. Maar mijn typhlosion wordt gewoon gesloopt door die water aanvallen. En die Gyrados is wel goed, maar gaat snel dood. Nou... ik wil verder. Wat die Pokewalker betreft, wel leuk. Maar je kan maar één level tegelijk omhoog gaan.

14. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    kijk of je je gyrados een ice aanval kan aanleren zijn dragon pokemon zwak tegen

Ben zelf zonet opnieuw begonnen met een chikorita in mijn vorige spel had ik ook een slecht team om veder mee te komen

Laatst bewerkt: 28 mrt 2010
  15. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb voor het eerst een non-grasstarter gekozen. Ik kan me uit het oude silver nog herinneren dat je eigenlijk nooit eens een vuurpokémon tegenkwam om te vangen. Graspokémon zat, later maar Shroomish vangen en trainen tot een Breloom. _O_
    Heb dus voor Cindaquil gekozen. Heb net de eerste gym verslagen en al een leuk team geformeerd. Quilava van level 14, Geodude van level 11 en Zubat, Rattata, Gastly en Bellsprout van level 10.

Morgen maar eens kijken of ik die Pokéwalker kan leren te gebruiken, nu weer verder spelen.

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb zowel in Blue als in Crystal, Emerald, Diamond en Platinum voor het vuurtype gekozen en ook in Soul Silver ga ik hier weer voor. In het begin is het ook vaak het makkelijkst, alleen kom je later wel in de problemen tegen de water gym maar tegen die tijd heb ik altijd al wel een goed team bij elkaar.

Ik ga ook wel voor die Shiny Gyarados maar zal hem niet veel gebruiken, alleen in het begin totdat ik een goed watertype heb.

Hopelijk heb ik hem begin volgende week al binnen :)

17. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Mijn Gyrados heeft Ice Fang. Toch blijft de 8e gym moeilijk. Maar ik heb een plan. Ik zoek een haunter en vang hem. Dan ruil ik hem, en dan ruil ik hem weer terug. Dan evolueert ie in een gengar. Dan zoek ik Entei of Raikou op, die lopen beide rond. Dan gebruik ik mean look zodat ze niet kunnen ontsnappen. Vervolgens hypnosis, dan gewoon hp verlagen en Ultra Balls gooien. Omg, wat een werk om dit te typen op mijn Ipod Touch...

18. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    ik vind gyarados juist wel hard xD

moet de pokewalker eigenlijk gebruikt worden om iets te behalen of is het alleen een 'leuk' extraatje?

Laatst bewerkt: 29 mrt 2010
  19. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik zag dat je wel een zootje items kan unlocken met die pokéwalker. Bij 6000+ stappen krijg je een thunderstone bijvoorbeeld. Als ik het van Serebii tenminste goed begrijp:
    http://www.serebii.net/heartgoldsoulsilver/items.shtml

Dus het heeft nog een aantal andere voordelen. Zelf zal ik hem waarschijnlijk niet gebruiken aangezien je Pokémon er toch maar 1 level tegelijk mee kan levelen.

20. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Het is niet super handig vind ik. Het is wel leuk om hem gewoon in je zak te houden. Je krijgt ongeveer 1 W per 3 stappen. Je kan dan kiezen voor Dowsing, dat kost 3 Watt. Dan zoek je een item in 1 van de 5 bosjes. Dan krijg je een Revive, of Burn Heal etc. Of voor 10 W de Radar, dan zoek je een pokemon in de bosjes. De pokemon hangt af van de route waar je op loopt. Je krijgt in het begin 2 routes, hou je veel Watt over als je klaar bent en hem weer verbind, krijg je een nieuwe route. En als je van een pokemon wint, staat er nooit: The Wild (Pokemon) Fainted. Er staat: The Wild (Pokemon) Fled.

Deel Deze Pagina