[PS4] [PS3] LittleBigPlanet

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 17 mei 2008.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Doen!

    Echt zeer leuke game. Ik had er ook niet veel van verwacht maar na de PSP demo heb ik meteen ge game voor PS3 gehaald (de PSP versie koop ik wel als het wat warmer is buiten:9).
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heeft iemand hier nog leuke levels gemaakt die ik kan downloaden? :)

    Trouwens erg leuk dat je foto's kunt maken, maar ze zijn wel verdomd klein. 8)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  3. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om binnenkort LBP online te gaan doen? Ik heb alleen geen mic voor m'n PS3, wel voor m'n Xbox:+.
     
  4. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ik zou zo mee willen doen ware het niet dat mijn Xbox reset als ik van kanaal wissel :confused:

    Team speak of skype zou wel kunnen ( usb head set kan ik op mijn PC aansluiten.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  6. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb weer geen PC headset :p. Misschien kan je een party joinen en dan je tv kabels uit je tv halen en dan van kanaal wisselen :+.
     
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Friend request pending, head set aan de lader, oude ingeplugd, bioshock 2 spelende:)
     
  8. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel eens meedoen. Ben alleen nog niet on-line geweest en heb ook geen headset. Waardeloos eigenlijk dat ze die er niet bij leveren bij een PS3. Die bluetooth headset voor de PS3 is overigens ook moeilijk duur..
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vrijwel iedere Bluetooth headset werkt gewoon op de PS3.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Toch jammer hoe een game het ene moment zo leuk en awesome kan zijn, en hoe je het andere moment de game met passie zit te vervloeken omdat je sackboy weer eens onbedoeld een put is ingedonderd (of op een andere manier om het leven is gekomen).

    Zo zonde van die 'floaty' controls... Geen idee hoe de devs op het idee kwamen dat ze goed werkten.

    Ipv een 9 zou ie daardoor voor mij tot nu toe meer een ~7,5 krijgen. Zoveel potentie, maar ja... die controls zijn bij een platformer nogal belangrijk. ;)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gisteren een hele tijd de Community levels zitten te spelen, en daar zitten me toch mooie dingen tussen _O_ In die levels vind ik de game veel leuker dan in het 'verhaal'.
    Ook gelijk (onbedoeld) wat extra achievements* weten op te pikken, dus dat is ook mooi meegenomen. :p

    Ik had zelf ook een level gemaakt, maar ik schaamde me er bijna voor als ik zag wat andere mensen hebben weten te creëren. :+

    Dus... iemand nog tips voor leuke levels die ik moet proberen?

    * Ik weet dat die dingen Trophies heten, maar het voelt niet natuurlijk aan om die dingen zo te noemen. 8)
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Waar ik op de xbox altijd probeer om bij een game zoveel mogelijk achievements te halen, boeien me op de PS3 die trophies echt niks. :9

    Ik vind het punten systeem die de achievements hebben ook veel leuker.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Trophies boeien me ook een stuk minder dan achievements, maar het blijven toch leuke extra doelen om te halen.

    Misschien boeien ze me minder omdat je er zo weinig mee kunt doen. Waar je bij achievements sites hebt als Mygamercard en Trueachievements.com kun je bij de PS3 verder niks met de Trophies.

    Achievements zijn ook veel beter geïntegreerd met alles, en daardoor bieden ze een completere 'ervaring'.

    Dus achievements...: Betere gamercard, je hoeft niet iedere keer als je Trophies hebt gehaald te syncen op de PS3 en daarna nog eens met de site.
    Meer/betere community sites.
    Beter manier van browsen door je achievements.
    Leuker 'Achievement Unlocked' geluidje.
    Als je er een haalt druk je op de guide en je ziet meteen welke het was; bij de PS3 niet.
    De punten/gamerscore zijn leuker dan bronzen/zilveren/gouden trofeeën en een level.
    Show je Achievements topic.
    Ik heb meer vrinden op de 360 dus daar is het natuurlijk ook leuker om op Compare Achievements te klikken.
    enz.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    LBP2.

    Kon zo snel nog geen scans vinden.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Yeah! \o/
    Zal m'n vriendin leuk vinden.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    Screenshots.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2010
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [viddler]http://www.viddler.com/player/1dcf2896/[/viddler]
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Iemand zin om eens online te spelen? Geniale game, maar lijkt me met meerdere mensen nog veel leuker. Heb wel geen headset!

    Gisteren wat zelfgemaakte levels gespeeld, onder andere die van Dulle maar ging snel dood. Zitten wel echt veel toffe zelfgemaakte levels in, gisteren eentje gespeeld met als theme Dead Space (game van EA) en die was echt zeer geniaal. Moet je zeker eens proberen!
     
  19. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben trophies zelfs leuker gaan vinden dan achievements. Vooral die jacht op de platinum vind ik geweldig leuk. Dat mis ik bij de Xbox. 1000/1000 is leuk, maar klinkt niet zo tof als een platinum.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nooohhh!!... :eek: Had je niet moeten doen. Tijdens het maken van dat level ben ik letterlijk kotsmisselijk geworden, zo slecht was ie. :+ Ik had 'leuke' ideeën, maar op een gegeven moment alleen maar online gezet om een Trophy te krijgen. Is dus nooit echt afgemaakt en geworden hoe ik het wilde.

    Het is iig wel speelbaar :p (dwz; je kunt het einde halen)

    @Frangster: Niks kan voor mij dat heerlijke *plop* geluidje vervangen. :cool: (en de bijbehorende 1000 punten/gamerscore)
    '
     

Deel Deze Pagina