Fifa 10 Ultimate Team Ruiltopic

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuFFz, 23 feb 2010.

  1. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Sneijder te koop (cam)
     
  2. Koning Spijker

    Koning Spijker Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    das balen, heb dat ook al een paar keer gehad, maar niet met een in-form player. Dan denk je bij je eigen wtf, dit kan niet, en dan ben je al te laat haha. een rm uit de premier league? ik ga ervanuit dat je 4-4-1-1 speelt (Rooney cf, Malouda lm). Als je Gerrard je rcm word, zou beckham een optie kunnen zijn ja. Aangezien je RM ook in verbinding staat met je CF(Rooney). Verder Lennon-Spurs, WrightPhillips-ManC, Wallcott-Arsnl, Valencia/Park-ManU. Ook Zarate-Lazio kun je RM maken evenals Messi en Ronaldo. Laat me weten wat je RB en eventueel je rcm is indien niet Gerrard. Wat CHEM100 maken betreft, kan ik denk ik wel helpen. Heb denk ik het gehele assortiment aan spelers in mijn hoofd Haha, erg k weet het. Daar zou beter nuttige info kunnen zitten......
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Mijn 'ultimate premier league team' zou dit zijn:

    Opstelling: 4-4-2.

    ---------Rooney(92)---------Torres------------
    --Malouda(86)--Essien--Gerrard--.................--
    ------Evra------Vidic------Toure-----Sagna----
    -------------------.............-------------------

    Ik zit nog te twijfelen aan deze posities:
    GK - Reina blijkt alleen goed schot te hebben, rest is slecht zegt men. Cech is wel een goede denk ik?
    CB - Toure maakt wel een aantal foutjes per wedstrijd bij mij. Misschien is Ferdinand beter, samen met Vidic in het midden spelend.
    RM - Ik heb graag een wat neutrale speler. Geen echte winger want die zijn allemaal slap. Beckham is een mogelijkheid.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2010
  4. Koning Spijker

    Koning Spijker Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ff aant denken, speel zelf niet met rm. sowieso als cb kan ik echt Kompany87 aanraden, maar ook Gallas84 is een heel fijne speler en zal perfect passen naast Sagna. Eboue van Arsenal is een rm, maar ook Maxi Rodriguez van Liverpool is een rm. icm Gerrard en Torres is dat natuurlijk ook mooi voor je CHEM. Verder weet ik alleen Joe Cole als Engelse rm. Als doelman weet ik niet hoe van der Sar speelt, maar met Vidic en Ferdinand krijgt hij waarschijnlijk wel een CHEM van11 !! dat kun je zien als je bij squad met r-stick naar links doet zodat je de CHEM per speler kunt bekijken, en vervolgens op X. Ik had dat met Julio Cesar-Lucio-Chiellini. Ook Almunia van Arsneal moet fijn keepen, maar is slechts 82. Denk dat uit de Premier League Cech de beste keus is. Ik heb op het moment Given omdat ik Kompany en Toure als cb heb. Ook hij heeft een CHEM van 11.

    oftewel, mijn suggesties:

    GK: Cech, Sartje, Almunia
    CB: Kompany, Ferdinand, Gallas
    RM: Beckham, Maxi R., Eboue

    Je moet eigenlijk slechts de keuze maken, wil ik high rated players, of hoge CHEM. Ikzelf ga ook altijd voor de CHEM, als ik nieuw speler wil, koop ik er altijd nog 2 a3 bij om mn CHEM op te krikken. Ik weiger te spelen met een lagere CHEM dan 100.
    Hoewel het nog steeds geen ene fuck uitmaakt met online matches.

    Waarom komt EA niet eens met een tournooi met CHEM level 100. Dan hoef je niet bang te zijn om te verliezen van een half bronzen team met een CHEM van34 en team rating72!!!!!!!!!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2010
  5. Koning Spijker

    Koning Spijker Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, weet je player CHEM's niet, maar met Ferdinand als cb gaat ook de CHEM van Gerrard omhoog. En misschien met Lampard ipv Essien, krik je Gerrard en Rooney omhoog.

    Kijk je alleen of team CHEM 100 is, of ook naar de personal CHEM?
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb nog nooit naar het personal CHEM gekeken. Wel over gehoord maar nooit echt zelf naar gekeken.

    Is dat dan bijvoorbeeld zoals dit;
    Als Gerrard achter Rooney, naast Lampard en Joe Cole en voor Ferdinand zou spelen, dat zijn personal CHEM dan hoogst is? Allemaal engelsen uit zelfde competitie.
     
  7. Koning Spijker

    Koning Spijker Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies. Ik heb op dit moment meerdere opstelling, maar laatst probeerde ik deze

    ---Drogba----Agbonlahor---
    ----------Gerrard----------
    --Gourcuff---Diaby---Nasri--
    Taiwo--Yobo--Gallas--Sagna
    -----------Howard---------

    Niet mijn beste en favo opstelling maar mijn CHEMS waren als volgt:

    Howard 9
    Sagna 11
    Gallas 11
    Yobo 9
    Taiwo 9
    Nasri 11
    Diaby 11
    Gourcuff 7
    Gerrard 9
    Agbonlahor 9
    Drogba 9

    Ik let daar dus wel op. Maar het is natuurlijk geen must. Net zo min als de team CHEM zelf.
    Maar als jij over bepaalde posities zeker bent, moet je van daaruit werken.

    GK: (van der Sar)
    RB: Sagna
    CB: Ferdinand
    CB: Vidic
    LB: Evra
    RM: (Maxi R?)
    CM: Gerrard
    CM: Lampard
    LM: Malouda
    ST: Torres
    ST: Rooney

    jouw RB zou je in dit geval voor je CHEM beter kunnen vervangen door Johnson van Liverpool, Engelsman naast Ferdinand en eventueel achter Maxi R. Als LM zou perfect zijn een Franse/Engelse LM van Manchester, maar met Malouda voor Evra en naast Lampard moet ook goed gaan. Dan zou dus ook weer Terry als CB achter Lampard een optie kunnen zijn en eventueel A.Cole als LB. Maar dan kun je weer beter kiezen voor een Engelse GK. Omdat van der Sar dan alleen qua Premier League in verbinding staat met Terry. En een Engelse GK qua Premier League EN Nationaliteit met Terry EN Ferdinand in verbinding staat.

    Je ziet hoe ik dit spelletje benader. Ik ben constant bezig met mijn team te verbeteren en aan te passen. Moet zeggen dat dit ook vaak niet ten goede komt van mijn prestaties.

    Ik heb met het volgende team 5x in de finale van het st. Patrick's toernooi gestaan en 2x gewonnen

    GK: Buffon/Julio Cesar
    RB: Maicon91
    CB: Chiellini/Lucio
    CB: Puyol/Chiellini
    LB: Filipe
    CM: Diego
    CM: Arteta89/Fabregas
    CM: Xavi 89
    CF: Gerrard
    ST: Drogba/Torres
    ST: Higuain88/Villa

    ook had ik nog Agbonlahor, Tevez, Aguero, van Persie en nog een paar.

    Op dit moment is dit mijn team

    GK: Given/Buffon
    RB: Sagna/Maicon91
    CB: Toure/Chiellini
    CB: Kompany87
    LB: Taiwo
    CM: Fabregas/Diego/Nasri
    CM: Diaby/Gourcuff
    CM: Gourcuff/ Lucho Gonzalez
    CF: Gerrard/Tevez
    ST: Agbonlahor/Adebayor
    ST: Drogba

    je ziet hoe ik wissel
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zo zo, daar zit een heel systeem achter!
    Interessant om te lezen hoeveel denkwerk er achter zo'n team schuilt.

    Ik probeer normaal alleen er felgroene lijntjes tussen te krijgen, ookal maakt chemistry (nog) niets uit.

    Ik heb dan in plaats van Lampard, Essien denk ik. Vind ik een meer stabiele middenvelder en ik ben niet echt een Lampard-fan ofzo. Daarnaast zeggen ook veel mensen dat hij niet zo lekker speelt. Misschien als hij in de volgende Top 11 of the Week omhoog is (wat zeker gaat gebeuren) dat ik hem dan wel koop.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2010
  9. Koning Spijker

    Koning Spijker Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0

    IDD, heb hem zelf als cm gehad. Speelde niet zo fijn nee. Hoewel ik moet moet zeggen dat ik Gerrard geen fijne CM vind in mijn systeem 4-3-1-2. Vandaar dat ik hem CF heb gemaakt. Wellicht dat Lampard ook beter tot zijn recht komt als CF of CAM in een 4-1-2-1-2 systeem
    Als cCM moet ik een grote sterke speler hebben en als rCM en lCM snelle dribbelaars
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja klopt, maar ik denk dat Gerrard beter tot zijn recht komt op het middenveld als Lampard aangezien hij een meer complete speler is. Lampard is echt een meer aanvallende middenvelder, terwijl Gerrard denk ik ook wel als CM kan.

    Ik zit nu te twijfelen of ik misschien ook niet 4-3-1-2 zal gaan spelen, erg lekkere opstelling eigenlijk! :eek:
     
  11. Koning Spijker

    Koning Spijker Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja, een vriend van mij was vastberaden om 4-4-2 te gaan spelen. Dus heeft zsm zijn team als 4-4-2 compleet gemaakt. Zijn Eredivisie team en zilveren team speelt ie 4-3-1-2.Nu twijfelt hij zelf ook voor 4-3-1-2, maar dan passen Young en Messi/Ronaldo er niet goed in. Dus laat ie het maar zo. Ik zou wel snel handelen, de formatie kaarten 4-3-1-2 worden de laatste week steeds duurder. Je moet echt gaan campen rond het uur, dan krijg je ze nog vaak wel onder de 1000 coins.

    Nu is het wel zo dat je een rm en lm ook als cm kunt posteren, maar dan word zijn pers CHEM niet hoger dan 7 a 8. Ook een rf en lf kun je als cf of zelfs als st zetten. Dan hebben ze een donkergroen schoentje zal maar zeggen
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2010
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ashley Young doe ik toch weg en spelers als Messi/Ronaldo zou ik graag willen, maar passen niet in het team. Misschien voor als ik ooit nog een spaanse league team wil maken. En als ik eenmaal spelers als Messi/Ronaldo heb, zal ik echt wel genoeg coins hebben voor die 4-3-1-2 kaartjes ;)
     
  13. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Taiwo 87 te koop, anyone?
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    In de verkoop, graag voor coins;
    Statistieken weet ik niet, onderstaande spelers hebben GENOEG contracten en zijn ( voor zover ik weet, 100% fit e.d )

    Ballack ( CM )
    Sneijder ( CM )
    Pirota ( CM )
    Terry ( CB )
    Capdevila ( LB )
    Tadei ( RF / RW )
    Quaresma ( RF / RW )
    Babel ( LF / LW )
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoeveel voor Ballack? En hoeveel voor Terry?
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Momenteel staat Terry voor ... 3 uurtjes op de Tradepile.

    Zoek naar de handelsnaam Waldini / Liverpool UTD. Kom met een leuk aanbod.

    Make me an offer I cant refuse. Zit momenteel niet achter m'n X-DOOS, maar als je wat gedaan hebt ... laat maar weten.

    Ballack zit nog in m'n team, dus ... offer :)
     
  17. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje misleidend topic,ruiltopic,iedereen wil coins hebben hehe
    Ook gaat het nergens over,iedereen post maar wat hij te koop heeft en als er gevraagd word hoeveel ze er voor moeten hebben krijg je standaard antwoord ; 'bied maar' of 'hij staat op de trade'...
    Als ik iets wil verkopen of ruilen zeg ik wat ik ervoor wil hebben,ik ben nml de verkoper,de bakker en slager vragen mij ook nooit wat ik voor het brood of de boterhammenworst wil geven...

    Ook werkt dat ruilen op de trade niet,volgens mij kijkt 1 op de 100 tussendoor of er ruilboden zijn gedaan,het versturen van notificaties als er een ruilbod is gedaan zou geen slechte optie zijn...

    Ik ben op zoek naar Chielini 86(Juve) en De Rossi 86(Roma)

    Heb te ruil: Rossi 85(Villarreal), D'Agostino 85(Udinese),,Marcelo 80(Real),Chivu 82(Inter),Abidal 82(Barca) en Maxwell 81(Barca)
    Wil meerdere spelers tegen 1 ruilen en ook in combinatie met max 2000 coins,voor beide spelers.
     
  18. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    helemaal mee een
     
  19. samanestor

    samanestor Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand Pato kopen? ook een goed ruilbod is bespreekbaar(liefst serie A spelers of spelers uit brazilie)
     
  20. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Robinho,Ronaldo,Marcelo en Maxwell,en ik heb Mexes(Roma),Chivu(Inter),D'Agostino(Udinese),Marchetti 84 GK(Cagliari),Nesta(Ac Milan) en max 2000 coins.
    Zeg maar wie en hoeveel je er allemaal voor wil hebben,als je intresse hebt...
     

Deel Deze Pagina