1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Just Cause 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik hoop echt dat de wereldpost een beetje op schiet. :'-(
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Euh ik had 4 moeilijkheidsgraden volgens mij Easy, Normal, Experienced, Hardcore.

    En ik ben op Hardcore begonnen en is best te doen. Ben nu bij story missie 4 ongeveer.

    Het klopt wel dat checkpoints ongelukkig geplaatst zijn soms, maar de keren dat ik dood was gegaan tijdens missies was ook wel op easy gebeurd. :+

    Alleen ik denk wel dat het een vrij lange game is ik zit nu op 11 uur en ik heb toch wel continu gewerkt om story missies te unlocken. En ik heb nog steeds niet missie 5 ter beschikking.
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Zit nu in de demo op 7 helicopter hijacks [​IMG]
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    [​IMG]
    Hijs fijn :D
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hoe verander je eigenlijk van stunt position? Want ik hang altijd maar een beetje onder aan die helicopter en dan kun je de copiloot die op jou staat te knallen niet raken. En als hij leeft kun je de copter niet highjacken. Net als bij auto's.
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030

    Linker pookje omhoogduwen als ik mij niet vergis :p
     
  7. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je onder helicopter hangt moet je met je linker stick naar boven drukken. Volgens mij heeft elk voer/vaar/vliegtuig maar 1 stuntpositie btw..
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb de game zelf nog niet opgestart, ik baseerde dat op de achievements. De eerste achievement was pas voor Normal, dus ik dacht dat die ook het 'gemakkelijkste' zou zijn.

    Maar je hebt niet het idee dat het veel van de fun wegneemt nu je op Hardcore speelt en dus gemakkelijker doodgaat/minder kunt aankloten? (ik had ook gelezen dat je tijdens de game niet meer je difficulty kunt bijstellen, dus ik wil wel even zeker weten dat ik de goede moeilijkheidsgraad kies :+)
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik speel op normal en dat is precies goed, ga nog steeds wel eens af maar niet zoveel dat het irritant wordt. Als ik jou was zou ik niet te moeilijk beginnen want als je net een heel stuk afgelegd hebt om ergens te komen en je gaat net af voor je je doel gehaald hebt kun je weer overnieuw beginnen.
     
  10. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    Mooi spel. Ik speel dit spel al het hele weekend maar het is
    wel veel werk zeg al die dingen veroveren.

    Moet nou veel dingen bij die sneeuw bergen doen
    al was ik liever bij de woestijn begongen want dat
    is gewoon zoo mooi dat het pijn aan me ogen doet.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je moet niks, als jij naar de woestijn wilt dan ga je daar toch lekker settlements veroveren
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik heb er zelf niet zoveel last van. Alleen bij sommige missies merk je wel dat het wat moeilijker is wat weer een goed gevoel geeft als je em haalt. En ik heb nog geen 1 keer gehad dat ik een missie heel vaak overnieuw moest doen. Hooguit 3X dat ik bij checkpoint moest herstarten, omdat ik een paar foutjes maakte.

    Maar voor het fee roamen etc heb ik er zelf niet echt last van. Ik ben vaker dood gegaan omdat ik een vliegtuig tegen een brug aan vloog dan dat ik dood ging door de vijand die op me schoot tijdens het 'klooten'. :+
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ben nu win 7 aan het installeren op m'n pctje,dus zoek gewoon ff een torrentje op en:confused:pelen maar!
     
  15. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Top, zo komen de developers de winter door!
    :{
     
  16. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    :emo:
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Niks persoonlijks, maar er heerst hier een cultuur tegen het illegaal downloaden van games, geheel terecht wat mij betreft. Daarnaast mag je niet vergeten dat het plaatsen van bronnen waar je illegale games kan downloaden verboden is op dit forum, just in case! :eek:
    Zie dat je sinds gisteren geregistreerd bent, welcome aboard! :D
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ja, en ik ook:9
     
  19. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Net of piraterij ervoor zorgt dat de developers niet genoeg geld binnen krijgen :emo:
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Piraterij heeft wel degelijk invloed op het geld dat ontwikkelaars en uitgevers binnen halen, directe invloed zelfs. Voor games zij er naast de verkoop van het product zelf nauwelijks andere bronnen van inkomsten, in tegenstelling tot bijvoorbeeld films of met name muziek. Nu zal dat bij Just Cause 2 geen zorgwekkend probleem zijn omdat dit een succesvol spel is, maar voor andere uitgevers en developers geldt dat toch echt anders!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina