[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Er komt sowieso wel een nieuwe deel, alleen wordt het eens tijd dat ze eens naar buiten brengen.
     
  2. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    de game was wel okee.. maar duidelijk niet af inderdaad.
    Ik geloof alleen wel dat kane & lynch als een gek verkocht (voor zo'n onbekende, nieuwe titel).. ik geloof 1.3 miljoen de eerste weken al. (zal het eens opzoeken).
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Fan teaser/trailer

    IO Interactive tweet:
    "The 'leaked' Hitman 5 E3 [insert whatever other title you want here] trailer is a fan-made flick. It's pretty cool, though. We like it."

    Wel tof gedaan, maar GVD kom nou eens op met die game. Fuck Kane&Lynch, Hitman is veel toffer.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Dadelijk is K&L: Dog Days dikke kut, en hebben we weer onnodig lang moeten wachten op een Hitman die zeker weten een topper had kunnen worden. Maar nu loop ik op de zaken vooruit, wie weet is Dog Days geweldig.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Mijn broer was zojuist op MSN en vertelde me dat hij de Kane & Lynch 2 demo aan het spelen was online, en dat er twee mensen van IO Interactive bijzaten. Dus ik vroeg gelijk of hij een van hun kon vragen of er een nieuwe Hitman in de planning is. Er werd toen geantwoord dat er misschien ergens dit jaar nog een aankondiging komt. Ook dat het langer duurde dan normaal omdat ze met een volledig nieuwe engine zullen komen. Meer kon hij niet zeggen, maar zelf was hij ook een grote Hitman fan en daarom vertelde hij dit.

    Tenzij het fakers waren, vind ik dit cool om te horen :)
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Idd. Nice! Ik vond de Hitman engine al erg goed hoor. De enige game waar je character fatsoenlijk over trappen loopt. Op een of andere manier vind ik dat erg belangrijk. :+
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    was al te verwachten. en zoals je al zei wie zeg dat het daadwerkelijk mensen van io waren.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Weet je broer nog welke gamertags het waren? Kan je ook checken trouwens via de Guide. Misschien kunnen we dan achterhalen of ze bij IO werken of niet.
     
  9. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders konden het alsnog gemodde GT's zijn. Just sayin'.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoe bedoel, gemodde GT's? Je kan toch niet met een gamertag spelen die iemand anders al gebruikt?
     
  11. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan, als je een gemodde Xbox hebt, elke GT aannemen die je wil. Heb al regelmatig bij FourZeroTwo's e.d. in de lobby gezeten.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En wie is FourZeroTwo's? :+

    Maar goed, door zulke argumenten aan te voeren, lijkt de kans dat BigKabuto zijn broer écht met IO mensen zat te kletsen alleen maar kleiner. Áls hij die gamertags nog kan opzoeken, wil ik best ff uitzoeken of zij 'bekend staan' als IO mensen.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Yups , no problem.


    IoIDEV008

    Dat is eentje, de andere ben ik vergeten op te slaan van MSN. Maar wanneer ik broer spreek zal ik het vragen of ie het even kan opzoeken op de 360. Opzich is het helemaaaaaal niet zo gek dat ie met devs komt te spelen, die willen wellicht feedback horen enzo. Rockstar deed dat ook met de launch van RDR toch? Dat kon je in het weekend wat erop volgde tegen hun spelen.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2010
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Het zal in ieder geval eens fucking tijd worden.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar zoals eerder gezegd werd hier, laat ze AUB niet teveel veranderen of wat dan ook. Hitman heeft GEEN co-op nodig, in K&L werkt het vast supertof, Hitman NIET! Hitman heeft vind ik GEEN open world nodig, gewoon zoals Blood money was super, maar misschien wellicht nog meer mogelijkheden om je doelwit om zeep te helpen. Er zijn vast genoeg dingen te bedenken en te verbeteren zonder dat het echt minder als Hitman zal aanvoelen.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    edit: 10 seconden nadat ik dit post kom ik dit tegen. :+
    Goddamnit en sorry. 8)
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2010
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Gelukkig maar, een naakte 47 met explosies, get the fuck out. Zal wel voor de film geweest zijn.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Lijkt veel op het hoesje van de film XXX met Vin Diesel.
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik zie geen explosies :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina